Резюме від 28 жовтня 2020 PRO

Людмила

Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 09.2017 по 08.2020 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Еко-Буд БЦ", Біла Церква (Торгівля)

• Розробка та підтримка організаційної схеми підприємства. Формування регламентної документації.
• Участь у HR-консалтингових проектах: розміщення актуальних вакансій на сайтах пошуку роботи та інших ресурсах, комунікація з потенційними кандидатами різного рівня, презентація компанії-роботодавця, організація співбесід, ведення бази даних кандидатів.
• Моніторинг ринку праці (пропозиція-попит), аналіз рівня заробітних плат серед конкурентів та в регіоні в цілому, аналіз динаміки руху трудових ресурсів, дослідження ефективності каналів пошуку персоналу.
• Адміністрування витрат пов′язаних з пошуком персоналу.
• Ведення кадрової документації: прийняття на роботу, звільнення, оформлення трудових договорів, формування особових справ співробітників, складання графіків відпусток, повідомлення про відпустки, оформлення штатного розпису підприємства, надання довідок працівникам на їх вимогу, управління робочим графіком персоналу ( звітність про відвідування та відсутність). Робота в 1:С.

Менеджер з персоналу

з 03.2017 по 08.2017 (5 місяців)
Компанія "Дім Пласт", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Розробка організаційної схеми підприємства. Формування регламентної документації.
• Участь у HR-консалтингових проектах: розміщення актуальних вакансій на сайтах пошуку роботи та інших ресурсах, комунікація з потенційними кандидатами, презентація компанії-роботодавця, організація співбесід.

Менеджер із збуту

з 12.2016 по 03.2017 (3 місяці)
ПП "Євро-Глас", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Управління та планування діяльності по продажу продукту підприємства.
• Комунікація з клієнтами з метою виявлення їх потреб, кінцевої дати виконання замовлення та можливостей доставки товару, оформлення замовлень, організація документообігу стосовно здійснення продажів.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення звітності.

Керівник відділення

з 08.2016 по 10.2016 (2 місяці)
ТОВ "Ін-Тайм", Біла Церква (Логістика, транспортні послуги)

• Управління роботою відділень.
• Контроль роботи персоналу.
• Забезпечення відділень необхідними матеріалами.
• Планування витрат відділень.
• Залагодження конфліктних ситуацій.
• Робота з клієнтами.

Менеджер із збуту

з 10.2015 по 08.2016 (10 місяців)
ПП ТВФ "Галант", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Управління та планування діяльності по виготовленню замовлень клієнтів. (Приймання замовлень, передача у виробництво, контроль термінів виготовлення, організація відправлень до адресата)
• Комунікація з клієнтами з метою виявлення їх потреб, кінцевої дати виконання замовлення та можливостей виготовлення деталей по їх кресленням, оформлення замовлень, організація документообігу стосовно здійснення продажів.
• Допомога клієнтам у виборі товарів на сайті компанії, надання необхідних технічних характеристик на вимогу клієнтів.
• Обробка матеріалів замовника для виконання замовлення.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення звітності.

Начальник дільниці

з 01.2006 по 07.2015 (9 років 6 місяців)
ПП ТВФ "Галант", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Керівництво виробничою дільницею, контроль виробництва та перевірка якості готової продукції.
• Управління роботою персоналу, видача нарядів на роботу, приймання виконаної роботи, закриття нарядів на заробітну плату.
• Відбір персоналу, організація процесу навчання нових співробітників.
• Ведення обліку роботи дільниці, координація приймання на склад готової продукції, участь у проведенні інвентаризацій, контроль над веденням обліку готової продукції.
• Контроль за матеріально-технічною базою виробництва, вирішення господарських та організаційних питань.
• Аналіз та планування роботи дільниці.

Освіта

Державна академія керівних кадрів культури і мистецтва

Інститут дизайну та ландшафтного мистецтва, дизайн ландшафту., Київ
Вища, з 2006 по 2010 (3 роки 10 місяців)

Педагогічне училище Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів

Педагогіка та методика середньої освіти.Образотворче мистецтво та художня праця, Біла Церква
Середня спеціальна, з 2000 по 2004 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр «Аргоніта», учбовий курс «Бухгалтерський облік»

2016, 3 місяці

Білоцерківський технічний коледж. Оператор комп'ютерного набору.

2004, 3 місяці

Білоцерківський освітній центр, графічне креслення у програмі AutoCAD

2019, 3 місяці

Білоцерківський освітній центр, дизайн інтер'єрів у програмі 3ds-Max

2020, 4 місяці

Серія тренінгів по командоутворенню та ефективності особистості

2017-2018

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи в програмі 1:С.
Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією.
Навички ділового листування, написання офіційних листів та звернень.
Досвід роботи забезпечення життєдіяльності офісу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: