Резюме від 21 травня 2017

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3624062

Діловод, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Піндус Тетяна Ярославівна
тел.
22/10/1985 року
093/143-60-78

Місце проживання:
м.Київ вул. Л.Руденко, 10Б
e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місце реєстрації:
Вінницька обл., м.Ямпіль, вул.Гагаріна,8

Бажана посада: Діловод

Досвід роботи:

З 12/12/2016 до тепер – Київська міська митниця ДФС – старший державний інспектор відділу контролю митної вартості управління адміністрування митних платежів.
З 08/02/2016 по 09/12/2016 – Київська міська митниця ДФС – старший державний інспектор відділу митної вартості та адміністрування митних платежів управління адміністрування митних платежів.
З 05/12/2014 по 07/02/2016 – Київська міська митниця ДФС – старший державний інспектор відділу митної вартості управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання.
З 14/11/2013 по 04/12/2014 – Київська міжрегіональна митниця Міндоходів – головний державний інспектор відділу контролю за правильністю визначення митної вартості товарів.
З 02/08/2013 по 13/11/2013 – Київська міжрегіональна митниця Міндоходів – провідний інспектор відділу контролю за правильністю визначення митної вартості товарів управління митної вартості, класифікації товарів ЗР ЗЕД.
З 17/06/2013 по 01/08/2013 – Київська міжрегіональна митниця Міндоходів – провідний інспектор сектору по контролю за правильністю визначення митної вартості
З 24/12/2012 по 16/06/2013 – Київська регіональна митниця – провідний інспектор відділу митних платежів

Основні функції: опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції; сканування та реєстрація вихідної кореспонденції; фіксування в програмі «Управління документами» відповідальних виконавців на запит; копіювання документів; контроль по вчасному виконанню запитів в встановлений законодавством строки; звітність про виконання запитів; звітність по номерних бланків; відповідальність, звітність та зберігання документів із грифом «Для службового використання»; формування документів до архіву; ….

З 10/2009 по 21/12/2012 - страхова компанія ПрАТ «СК «КД Життя» - спеціаліст департаменту обслуговування та інформаційного забезпечення клієнтів.
Основні функції: завідувач архівом; підготовка звітності; надання інформаційної підтримки клієнтів (умови договору, внесення змін до договорів, написання заяв згідно вимог компанії, уточнення платежів на річницю); контроль за своєчасним відправленням полісів; підготовка та відправка листів клієнтам; контроль пошти компанії; опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції; робота із поштою (замовлення марок, поповнення авансової книжки, відправка та прийняття кореспонденції).
З 04/08/2008 по 15/07/2009 – страхова компанія ЗАТ «КД Життя» - спеціаліст департаменту обслуговування клієнтів.
Основні функції: формування звітності по отриманим заявам на страхування; формування справ клієнтів; адміністрування бази даних (введення заяв на страхування життя, розподіл платежів, випуск полісів, перевірка випущених полісів і т.д.); робота з документами юридичних осіб (перевірка наданих документів, формування справ, ведення необхідного листування, стандартна обробка заяв на страхування, комплексна відправка полісів); робота з архівом; опрацювання вхідної кореспонденції; контроль за своєчасним відправленням полісів; контроль наявності комплектуючих матеріалів для формування справ клієнтів (наявність папок, файлів, архівних реєстрів, архівних шаф).
З 10/05/2007 по 22/07/2008 – ВАТ «СЕБ Банк» - молодший фахівець сектору обслуговування малого та середнього бізнесу відділу обслуговування юридичних осіб Київського регіонального департаменту відділу відкриття рахунків для юридичних осіб.
Основні функції: відкриття/закриття рахунків; безпосереднє спілкування з клієнтами та потенційними клієнтами юридичними та фізичними особами; перевірка документів; формування справ клієнтів; ведення архіву клієнтів, і т.д.

Освіта:
2007 року – отримала диплом Тернопільського державного економічного університету за спеціальністю «Економіка і підприємство» та здобула кваліфікацію магістра з банківської справи.
2006 року – отримала диплом Тернопільського національного економічного університету за спеціальністю «Банківська справа» та здобула кваліфікацію бакалавра з банківської справи.

Професійні навички:
1С; MS Office, internet Explorer, Lotus Notus, «Управління документами».
Оргтехніка: факс, ксерокс, принтер, сканер, ПК.

Особисті якості:
Вміння планування та організовування свій робочий час, діловий підхід до роботи, вміння виконувати завдання в строк, бажання працювати з подальшою можливістю кар`єрного розвитку, вміння самостійно та оперативно приймати рішення, відповідальна, ініціативна, комунікабельна, порядна, швидко навчаюся, вмію працювати в колективі, уважна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: