Резюме від 26 березня 2017

Валентина

Менеджер по рекламе, продажам, помощник руководителя, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Киевский национальный торгово-экономический Университет

ФРГТБ - факультет ресторанно-готельного и туристического бизнеса, Киев
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 8 місяців)

Дневная форма обучения

Додаткова освіта та сертифікати

Курсы английского языка по методике DNA School

2007, 3 месяца

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email MS Access Outlook Express 1С:Підприємство Express

Додаткова інформація

Павлюк Валентина Сергіївна

Особисті дані

Дата народження: 10 грудня 1984 року
Вік: 32 роки
Місце народження: м. Коростишів, Житомирська обл.
Сімейний стан: не одружена
Діти: донька (7 років)
Місце проживання: м.Київ
Місце прописки:
Житомирська обл., смт.Брусилів, вул.Горького,41
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажаний рівень оплати праці: від 9 000 грн.

Освіта
2002 - 2007 рр. Київський Національний торговельно-економічний університет Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу
Спеціальність: менеджмент організацій форма навчання - денна

Додаткова освіта
Курси англійської мови за методикою DNA School

Сертифікати та ліцензії
- Сертифікат школи англійської мови DNA School
- Посвідчення водія категорії „А, „В” від 2007 р.

Знання мов
- українська, російська – вільно
- англійська – базовий курс
Навики роботи з комп’ютером
- на рівні користувача: MS Office (Word, Excel, Access); Internet; E-mail (Outlook Express); Power Point.
- 1С: Підприємство, 7.7

Досвід роботи
Жовтень 2007 р. – березень 2008 р. – адміністратор в 2х кафе компанії «Фігаро-кетерінг»
Функціональні обов’язки:
-Підбір персоналу;
-Нарахування заробітної плати;
-Ведення первинної бухгалтерії (видаткові та прибуткові накладні, списання товару);
-Переоблік товаро-матеріальних цінностей;
-Замовлення товару на кафе;
-Оформлення інтер’єру приміщення.

Березень 2008 – лютий 2012 р. – керівник проектів в компанії «Фігаро-кетерінг»
Функціональні обов’язки:
-Прийом, обробка та оформлення замовлення;
-Організація та контроль проведення проекту «під ключ»;
-Пошук нових клієнтів та партнерів.

Березень 2012 – березень 2014 - помічник керівника + менеджер по рекламі в ТОВ «Брусвяна» (садовий центр та розсадник плодово-ягідних культур).
Функціональні обов’язки:
-закупівля ТМЦ для роботи садового центру, головного офісу та розсадника;
-ведення ділової кореспонденції та внутрішньої документації;
-розгляд та обробка резюме;
-внесення та оновлення інформації на сайт компанії;
-розробка проектів по озелененню території;
-забезпечення покупців супутнім рекламним матеріалом;
-організація та контроль проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів, конференцій;
-організація та контроль за участю компанії у виставках;
-планування бюджету по маркетингу та рекламі;
-створення, розміщення та контроль реклами в ЗМІ;
-проведення переговорів про спільні акції;
-розробка макетів для внутрішнього та зовнішнього промо та сувенірної продукції, робота з поліграфіями (розробка макетів каталогів, флаєрів, листівок, блокнотів і т.д)

Березень 2015 – директор фестивалю + начальник рекламного відділу в ТОВ «Брусвяна»
Функціональні обов’язки:
-Планування, формування бюджету, організація та контроль за реалізацією великомасштабних заходів (пошук та відбір учасників фестивалю, розробка лендінг-пейдж, СММ, написання текстів для електронної розсилки, пошук спонсорів/партнерів фестивалю, проведення переговорів, підбір та інструктаж персоналу, який обслуговує фестиваль (волонтери та наймані робочі), та інше)

Особисті якості
Швидко навчаюсь, вмію працювати в команді, неконфліктна, відповідальна, комунікабельна, орієнтована на позитивний результат. Не маю шкідливих звичок. Хочу та вмію працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: