Резюме від 24 жовтня 2016

Ольга

Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр на входящие звонки (туризм)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Попружук Ольга Вікторівна

Дата арождення: 23.05.1989
Місто: Рівне
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Mенеджер по роботі з клієнтами

Освіта:
Червень 2010 р. Рівненський інститут вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Економіка і підприємство» та здобула кваліфікацію бакалавра з економіки і підприємства (обліку і аудиту).
Липень 2011 р. Рівненський інститут вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Економіка і підприємство» та здобула кваліфікацію магістра з економіки підприємства

Додаткова освіта:
Грудень 2007 р. Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр і здобула професію оператор комп’ютерного набору.
2009 р. Проходження навчальних курсів «Молодого підприємця»
2009 р. ІХ Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді (IV місце)
2010 р. Проходження практики в Рівненськів міскій раді
2011 р. Проходження практики в Рівненський завод високовольтної апаратури
2012р. Курси вивчення програми 1С: Підприємство.
Листопад 2012р. підвищення кваліфікації в Рівненській філії Національної академії статистики, обліку та аудиту

Досвід роботи:
менеджер по закупкам
травень2007 р. – липень 2007 р. Супермаркет Наш Край
обов'язки:
- Підготовка пропозицій для відділу продажів (акції, знижки, уцінка);
- Аналіз і оцінка ринку Постачальників;
- Ведення переговорів під час співробітництва;
- Укладення контрактів.
- Взаємодія з постачальниками (складання замовлень, узгодження термінів поставок);
- Контроль залишків продукції на складі.

помічник бухгалтера
червень 2010 р. – 30 липня 2010 р. Рівненська міська рада
обов'язки:
- Оформлення первинної документації
- Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур)
- Спілкування з постачальниками з питань наданих документів
- Архівування документів
- Формування різних звітів у базі

Менеджер по маркетингу
Квітень 2011р. – червень 2011 р. Рівненський завод високовольтної апаратури
- Маркетингові комунікації
- Просування в соціальних мережах
- Планування маркетингових компаній
- Організація заходів
- Ведення переговорів

Професійні навички:
- Впевнений користувач ПК (програми МС Офіс, 1С, Інтернет);
- Знання ділового етикету;
- Досвід роботи з великою кількістю інформації;
- Володіння мовами: російська і українська мови вільно; англійська – зі словарем.

Особисті якості:
Відповідальність, старанність, цілеспрямованість, наполегливість, аналітичний склад розуму, вміння працювати в команді, комунікабельність, організованість.

Додаткові відомості:
Сімейний стан: одружена.
Діти: є (1 дитина).
Можливість відряджень: немає.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: