Резюме від 10 липня 2022 PRO

Катерина

Менеджер, економіст, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 08.2020 по 01.2021 (5 місяців)
ТОВ «Віста-Люкс», Суми (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерського обліку, підготовка звітності, робота з кореспонденцією, виконання доручень керівництва.

Бухгалтер

з 09.2017 по 07.2020 (2 роки 10 місяців)
ТОВ «Центр обслуговування бізнесу», Суми (Бухгалтерський супровід діяльності організацій)

Ведення поточного бухгалтерського обліку організацій, підготовка та подання звітності, виконання інших доручень.

Бухгалтер

з 12.2016 по 09.2017 (9 місяців)
ТОВ «Тандем СВ», Суми (Транспортні послуги; забір, зберігання, перевезення та передавання на утилізацію відпрацьованоі оливи)

Виконання обов’язків бухгалтера по роботі з первинною документацією, підготовка та здійснення обміну кореспонденцією, підготовка договорів, виконання доручень керівництва.

Освіта

Сумський національний аграрний університет

Факультет «Економіка і менеджмент»,магістр, спеціальність – «Менеджмент организацій і адміністрування», Суми
Вища, з 2014 по 2016 (1 рік 5 місяців)

Повна вища освіта

Сумський національний аграрний університет

Факультет «Економіка і менеджмент», бакалавр, спеціальність– «Менеджмент», Суми
Незакінчена вища, з 2010 по 2014 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Оператор комп’ютерного набору ІІ категорії (Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничоі кваліфікаціі Серія 12-СВ № 327176)

2010 рік

Професійний користувач програмного забезпечення «1С: Бухгалтерія» Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 8436)

2016 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Access Бухгалтерський облік

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Головними перевагами в роботі вважаю самоорганізованість, працьовитість та дипломатичність. Здатна аналітично мислити, проводити ситуативний аналіз та приймати відповідні рішення.
Готова до швидкого засвоєння великих об’ємів інформації з подальшим їх застосуванням та адаптуватися до нових умов праці.
Легко встановлюю контакт з різними типами людей, здатна контролювати себе, навіть в стресових ситуаціях.
Особисті достоїнства:
Акуратність, вимогливість, самокритичність, відмінне почуття гумору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: