Резюме від 30 листопада 2016

Цуруль Виктория Павловна

Помічник юриста, 5 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
14 січня 1995 (21 рік)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Додаткова інформація



Особиста інформація
Цуруль Вікторії Павлівни
Посада: Помічник керівника, юриста, нотаріуса.

Повна, часткова зайнятість.
Бажаний рівень заробітної плати від 5000 грн
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 14.01.1995.


Освіта:
2010- 2014 р. – Київський професійно-педагогічный коледж імені Антона Макаренка - молодший спеціаліст за фахом юрист(правознавство).
2014 – і по теперішній час(заочно) - Національний авіаційний університет- бакалавр за фахом юрист(господарське право).
Досвід роботи:
02.03.2015-30.04.2015 р. – ТОВ «Карат ЛТД». Помічник юриста.
Основні посадові обов’язки:

1.Складання договорів,
2.організація та підтримка життєдіяльності офісу,
3. взаємодія з державними органами,
4.подача документів,отримання довідок,
5.підготовка документів.

05.05.2015-25.11.2015 р. - ГО« Громадський рух «Єдність » - юрисконсульт.
Основні посадові обов’язки:

1.Допомога в оформлені документів і актів правового характеру.
2.Забезпечення необхідною інформацією про чине законодавство працівників, а також висновками з організаційно-правових та інших юридичних питань.
3.Проведення роботи з правової пропаганди,ознайомлення посадових осіб установи з нормативними актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві.
4.Контроль за своєчасним поданням довідок, розрахунків, пояснень та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії.
5.Розробка документів правового характеру.

01.12.2015-29.02.2016 р. - ФОП «Сьомка Н.Д.» - помічник керівника
Основні посадові обов’язки:
1.Планування робочого дня керівника(зустрічі, телефоні дзвінки, тощо)
2.Участь в ділових зустрічах, переговорах, ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей.
3.Збирання і отримання матеріалів та інформації з різних джерел, що необхідні керівникові, надавання аналізу зібраної інформації.
4.В межах своєї компетенції підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень керівника, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності керівника.
5.Супроводження керівника на зустрічах і у відрядженнях.
04.04.2016-28.11.2016 р. – Бородянський районний відділ державної виконавчої служби ГТУЮ у Київській області.(стажування на посаду державного виконавця)
Основні посадові обов’язки:

1. Проведення перевірки виконання боржниками рішень, що підлягають виконанню відповідно до Закону України «Про виконавче провадження»
2. Здійснення перевірки виконання юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами, фізичними особами - підприємцями рішень стосовно працюючих у них боржників;
3.Накладання арешт на майно боржника, опечатування, вилучання, передача майна на зберігання та реалізовування його в установленому законодавством порядку;
4.Накладання арешту на кошти та інші цінності боржника, зокрема на кошти, які перебувають на рахунках і вкладах у банках, інших фінансових установах, на рахунки в цінних паперах;
5.Реєстрування, відкриття та винесення постанов згідно виконавчого провадження;

6.Звернення до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про роз'яснення рішення, про видачу дубліката виконавчого документа, про встановлення чи зміну порядку і способу виконання, про відстрочку та розстрочку виконання рішення;
7.Звернення до органу (посадової особи), який видав виконавчий документ, про роз'яснення змісту документа;
8.Звернення до суду з поданням про розшук боржника - фізичної особи або дитини чи про постановлення вмотивованого рішення про примусове проникнення до житла чи іншого володіння боржника - фізичної або іншої особи, в якої перебуває майно боржника чи майно та кошти, належні боржникові від інших осіб, або дитина, стосовно якої складено виконавчий документ про її відібрання;
9.Надсилати виклики фізичним особам, посадовим особам з приводу виконавчих документів, що знаходяться у виконавчому провадженні, а в разі неявки боржника без поважних причин виносити постанову про його привід через органи внутрішніх справ;
10.Залучати у встановленому порядку до провадження виконавчих дій понятих, працівників органів внутрішніх справ, інших осіб, а також експертів, спеціалістів, а для оцінки майна - суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання.

Володіння мовами: російська – вільно;українська – вільно;англійська – Elementary.

Володіння ПК: Вільне володіння комп'ютером як користувач (Word, Miсrosoft Excel, Internet, 1С)

Додаткова інформація: Наявність закордонного паспорту(готова до відряджень).
Особисті якості:
Відповідальність, творчий підхід , пунктуальність ,комунікабельність , аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність працювати як в команді, так і самостійно, здатність швидко навчатися, , цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: