Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 жовтня 2023 PRO

Олексій

Комерційний директор, керівник зовнішньої служби

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
56 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник комерційного директора, Керівник зовнішньої служби

з 09.2017 по 07.2020 (2 роки 10 місяців)
ПрАТ "Інфузия", Київ (Медицина, виробнцтво)

Управління зовнішньою службою (5 регіональних менеджерів, 33 медичні представники).
Планування і контроль діяльності по регіонах. Узгодження об'ємів з аптечними мережами і дистриб'юторами. Контроль дистриб'юторів (об'єми, оплати, звітність). Супровід виробництва контрактних продуктів (Маклеодс, Фармак і тому подібне), супровід проектів з лікарями стаціонарів.
Формування команди (звільнення і підбір, адаптація, коучинг, контроль).
Досягнення: Приріст вторинних продажів промотируемой групи препаратів в упаковках 2018 до 2017 -53%, 2019 до 2018 – 9%.

Керівник зовнішньої служби

з 09.2015 по 02.2017 (1 рік 5 місяців)
ООО "МИБЕ Украина", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Управління зовнішньою службою (14 медичних представників)
Планування діяльності по регіонах в періоді, Узгодження об'ємів з аптечними мережами (АНЦ, Фармастор, Конэкс, Сіріус - 95, Маркет Універсал і т. п.)
Формування команди (звільнення і підбір, адаптація, коучинг, контроль), контроль діяльності роботи команди (СРМ "ТИМСОФТ", подвійні візити, фінансова звітність)
Досягнення:
Приріст вторинних продажів в євро в 2016 до 2015 – 16%, в упаковках – 11%.

Керівник регіонального відділу

з 11.2010 по 08.2015 (4 роки 9 місяців)
Компанія "Proxima Research" (Моріон), Київ (Маркетинг, дослідження фармринку)

Управління регіональною службою (4 керівники регіону та 23 представники).
Планування та контроль діяльності по регіонах. Укладання договорів щодо інформаційного обміну з аптечними мережами.
Формування команди (звільнення та підбір, адаптація, коучинг, контроль)
Впровадження та супровід нових проектів:
проект «Геоаптека» - актуальна інформація про наявність та вартість медикаментів у безпосередній географічній близькості від споживача;
проект «Роздрібні мережі» - аптечна мережа дає право «Компанії», надавати «Виробникам» інформацію про обсяг продажу препаратів у роздрібній мережі компанії, а також їх часткою в конкурентному оточенні.
Досягнення:
Збільшення кількості аптечних мереж, які надають дані розрахунку на 17%.
У проекті «Роздрібні мережі» частка компаній, що беруть участь у проекті, склала 20% у роздрібному обороті України. Розробка мотивації для аптечних мереж, учасників проекту у вигляді проведення тренінгів для підвищення професійного рівня працівників аптек.

Керівник регіонального відділу

з 12.2008 по 11.2010 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "SMD (Support in Market Development)", Київ (Маркетинг, дослідження фармринку)

Управління зовнішньою службою (12 представників компанії у регіонах України).
Укладання договорів щодо інформаційного обміну з аптечними мережами.
Формування команди (звільнення та підбір, адаптація, коучинг, контроль)
Досягнення:
Збільшення кількості аптечних мереж, що надають дані для розрахунку на 23%.
Скорочення періоду збору інформації від партнерів, що прискорило подачу опрацьованих даних клієнтам на 14 днів.

Маркетинг-аналітик

з 01.2005 по 11.2008 (3 роки 10 місяців)
Представництво АТ «Актавіс» в Україні (зараз TEVA), Фармацевтика, Київ (Фармацевтика)

Підготовка аналітичних звітів на основі баз даних («Бізнес-Кредит», Моріон» роздрібні аудитори продажів).
Досягнення: Створення структури звітності для різних підрозділів та керівників.

Менеджер з продажу ресторанної групи

з 03.2004 по 12.2004 (9 місяців)
ВАТ Пивобезалкогольний комбінат «Славутич», FMCG, Київ (Харчова промисловість)

Пошук та розробка нових клієнтів, супровід та контроль якості обслуговування службами компанії існуючої бази клієнтів;
Взаємодія та контроль виконання договірних зобов'язань дистриб'юторами.
Досягнення:
Залучення до співпраці 9 нових клієнтів (ресторани, бари)
Супровід та контроль якості обслуговування службами компанії існуючої бази клієнтів;
Пошук та розробка нових клієнтів;
Взаємодія та контроль виконання договірних зобов'язань дистриб'юторами.

Менеджер відділу маркетингу

з 10.1999 по 11.2003 (4 роки 1 місяць)
ВАТ «Київмедпрепарат», корпорація "Артеріум", Фармацевтика, Київ (Виробництво медичних препаратів)

Підготовка аналітичної інформації для керівництва компанії про прямих конкурентів (за даними, представленими «Бізнес-Кредит», дистриб'юторами, а також внутрішніми даними), контроль виконання договірних зобов'язань рекламних агентств щодо розміщення реклами в періодичних виданнях.
Досягнення:
Створення структури звітності для різних підрозділів та керівників.
Впровадження системи забезпечення зовнішньої служби рекламною продукцією та зразків.

Освіта

Київський Національний Экономічний Університет

Маркетинг, Київ
Вища, з 1990 по 1996 (6 років)

Диплом магистра «Маркетинг»

Додаткова освіта та сертифікати

«Управление результативностью, Эмоциональный интеллект руководителя, Мотивация персонала» Тренинговая компания BTG,

2009, 3 месяца

«Машина продаж, Формула 1 (Управление персоналом и продажами)» Курс для руководителей "Unlimited Business".Компания

2017, 3 месяца

Додаткова інформація

Великий досвід у побудові та розвитку збутових структур на фармацевтичному ринку, включаючи: вибір партнерів, підбір персоналу, визначення пріоритетів у розвитку.
Досвід у розробці та впровадженні систем контролю ефективності збутових структур (постановка цілей, контроль виконання, системи мотивації персоналу тощо)
Досвід управління роботи з ключовими клієнтами (key account management, KAM), включаючи: пошук, розвиток та супровід клієнтів; створення/розробка комерційних умов (в т.ч. індивідуальних); контроль реалізації контрактів.
Досвід контролю ефективності збутових структур (постановка цілей, контроль виконання, системи мотивації персоналу).
Досвід в аналізі ринку препаратів, включаючи аналіз цін та цінових сегментів, позицій конкурентів та підготовки пропозицій про найбільш перспективні/вигідні варіанти позиціонування.
Професійні якості.
Аналітичний склад розуму. Наполегливий та орієнтований на результат.
Навички ведення переговорів з особами, які займають різні позиції у процесі ухвалення рішення.
Вміння працювати у команді, лідерські якості. Відкритість та справедливість в оцінці вкладу членів команди до результата.
Добре знання принципів функціонування систем CRM.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: