Резюме від 22 березня 2017

Оксана

Менеджер по работе с клиентами, помощник руководителя, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 02.2016 по нині (8 років 3 місяці)
ТОВ «Фірма Діамант ЛТД» (ТМ Козуб Продукт), Полтава (Харчова промисловість)

Основні функціональні обов’язки:
Прийом замовлень від клієнтів та супроводження їх, супроводження заключення договорів та доп.угод з клієнтами, консультування клієнтів та потенційних клієнтів що до продукції що виробляється компанією та схеми роботи компанії; робота з дебіторською заборгованістю, ведення різного роду аналітичних таблиць, робота в складській програмі 1С (касові переброски, виписка накладних, проведення повернень, звіти, залишки, звірка з клієнтами, робота з аналітикою); ведення таблиці бонусації дистриб’юторів; координація роботи та рішення різного роду робочих та проблемних питань з регіональними менеджерами компанії; офіційне листування з клієнтами; ведення різного роду звітності; оформлення фінансових звітів та інше.

Адміністратор салону

з 05.2010 по 10.2010 (5 місяців)
Салон краси «Фіфа», Полтава (Сфера послуг)

Повна підтримка у забезпеченні роботи салону краси, а саме: прийом клієнтів, надання консультацій відносно послуг, які надаються салоном та майстрами, ведення каси, пошук майстрів для салону, робота по забезпеченню життєдіяльності салону, забезпечення розхідними матеріалами майстрів, нарахування та видача заробітної плати співробітникам, робота з групою поставщиків послуг, контроль за якістю надання послуг майстрами та роботою обслуговуючого персоналу, ведення різного роду звітної документації, оформлення дозвільної документації .
Причини звільнення: вагітність

Адміністратор філії (Спеціаліст операційного центру регіонального операційного відділу у представництві ЗАТ «Ренесанс Життя» у м. Запоріжжя Управління супроводження договорів операційного департаменту).

з 02.2009 по 09.2009 (7 місяців)
ЗАТ СК «Ренесанс Життя» м. Полтава, Полтава (Страхові послуги)

Забезпечення адміністративної підтримки діяльності відділу, а саме: робота з групою поставщиків послуг для орендованого приміщення, оформлення документів, пов’язаних з орендою приміщення, комунальних послуг та обслуговуванням. Робота з заявами на страхування фіз. та юр.осіб, перевірка повноти та правильності оформлення заяв та супроводжуючих документів, ведення реєстру продажу, контроль передачі випущених полісів клієнтам. Надання консультацій щодо оформлення заяв про збитки та супроводжуючої документації. Надання консультацій співробітникам підрозділів, які займаються продажем, стосовно питань операційної діяльності Компанії. Контроль повноти та правильності наданих документів при укладання договорів про співпрацю з фінансовими консультантами. Оформлення документації для прийняття на роботу фінансових консультантів та менеджерів. Ведення реєстрів співробітників. Допоміжна діяльність, пов’язана з припиненням договірних відносин з фінансовими консультантами. Оформлення документів для базової школи. Ведення діловодства філії (договори, листи, розпорядження, реєстрація вхідної, вихідної документації). Оформлення відряджень та авансових звітів керівництва. Ведення звітності. Ефективна співпраця з кур’єрською службою. Прийом та переадресація телефонних дзвінків. Професійний прийом відвідувачів. Сервісне обслуговування існуючих клієнтів.
Причини звільнення: закриття філії компанії в місті.

Офіс-менеджер

з 02.2008 по 12.2008 (10 місяців)
м. Київ група компаній: ТОВ „Будкластер”, ТОВ «Відродження БУД», ТОВ „Спецефект ЛТД”, ТОВ Компанія «ВТК Відродження», Киев (Будівництво, виробництво)

Діловодство: розпорядження, накази, договори, листи, складання та набір різного роду документації. Пошук офісного персоналу для компаній. Заповнення та ведення первинної бухгалтерської документації. Ведення різного роду реєстрів та баз даних. Проведення телефонних переговорів з клієнтами та партнерами. Забезпечення життєдіяльності офісу. Прийом та маршрутизація телефонних дзвінків. Прийом гостей. Сканування та копіювання докуменів. Бронювання готелів, квитків. Допомога керівнику в вирішенні різного роду питань та проблемних ситуацій. Замовлення та закупка товарів для офісу.
Причина звільнення: Переїзд на проживання до м. Полтава

Диспетчер навчальної частини, за внутрішнім сумісництвом лаборант кафедри менеджменту

з 09.2003 по 02.2008 (4 роки 5 місяців)
Приватний вищий навчальний заклад „Полтавський інститут економіки та менеджменту „Світоч”, Полтава (Освіта, наука)

Діловодство навчальної частини: розпорядження, накази по навчальному процесу; облік результатів заліково-екзаменаційних сесій, облік вичитаних годин, складання бази даних для виготовлення студентських білетів. Верстка робочих програм, навчальних планів; Підготовка матеріалів для виготовлення методичного матеріалу – сканування, розпізнавання текстів. Розрахунок навантаження викладачів;
Виконання обов’язків секретаря ректора інституту: прийом та маршрутизація телефонних дзвінків, формування графіку роботи керівника, прийом гостей, складання та набір документації, підготовка наказів на відрядження, видача маршрутних листів водію.
Причина звільнення: переїзд на проживання до м. Київ

Освіта

Київський університет туризму, економіки і права

Економіки і менеджменту, Магістр з менеджменту, Киев
Вища, з 2006 по 2007 (9 місяців)

Знання і навички

Работа с оргтехникой Робота з оргтехнікою Знание офисных программ Знання офісних програм

Додаткова інформація

Енергійна, цілеспрямована, комунікабельна, не конфліктна, достатньо високий інтелектуальний та культурний рівень, вміння зберігати конфіденційну інформацію, здатність до прийняття рішень, маю досвід роботи в адміністративному менеджменті, швидко навчаюсь всьому новому та прагну інтелектуального та кар’єрного зростання.
Без особистих проблем та шкідливих звичок.
Загальний досвід роботи понад 8 років.
Займані посади:
Адміністратор філії (Спеціаліст операційного центру регіонального операційного відділу у представництві ЗАТ «Ренесанс Життя» у м. Запоріжжя Управління супроводження договорів операційного департаменту);
Адміністратор салону краси;
Офіс-менеджер;
Диспетчер навчальної частини, за внутрішнім сумісництвом лаборант кафедри менеджменту.
Освіта вища. Заміжня, син 6 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: