Резюме від 26 квітня 2017

Юлія

Секретарь, офис-менеджер, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

КУХАР ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
м. Житомир тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

провулок Вацківський, 9 e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Заміщення вакантної посади з метою застосування здобутих знань та досвіду в умовах вашої організації(установи).
Особисті дані: Українка, 1996 року народження, не одружена.
Освіта: 2011-2015 рр. – Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права, за спеціальністю: «Правознавство», професійне право: робота за фахом – молодший спеціаліст з права.
2015- на теперішній час – Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, факультет: документознавство та інформаційна діяльність, за спеціалізацією: юридична та кадрова документація, бакалавр.
Додаткова освіта: 2011-2012 рр. – Курс Житомирської Освітньої муніципальної програми для молоді «Школа Місцевого Самоврядування» та ознайомлена з практичною роботою органів місцевого самоврядування м. Житомира.
квітень – травень 2013 року – Отримано свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій – «Оператор комп’ютерного набору».
Досвід роботи та професійні навички:
11. 2016-03.2017 – ТОВ «Телеконтакт Житомир» (аутсорсинговий кол-центр), менеджер з продажу
Обов’язки:
Здійснення вихідних дзвінків з метою консультування, подальшого продажу клієнтам послуг;
Виконання цілей та KPI відповідно до норм проекту.
Досягнення:
Здобуття досвіду продаж у сферах B2B та B2C, комунікабельності, вміння переконувати клієнтів;
Відвідання тренінгу з продажу «Аргументація», про що отримано відповідний сертифікат;
В листопаді та в лютому отримано премію за виконання усіх таргетів проекту.
09.2015- 10. 2016 рр. – Чуднівський районний будинок культури м. Чуднова, режисер театралізованих заходів та свят.
Обов’язки:
Складання різних видів наказів ;
Введення трудових книжок, а також особових справ працівників;
Надання допомоги працівникам в правильності написання заяв;
Підрахування відпусток та стажу штатних працівників.
Досягнення:
Досвід керівництва колективом до 13 чоловік;
Виконання доручень керівництва за 1-2 дня.
Додаткові відомості: Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Впевнений користувач MS Office, браузерних програм. Вільно володію українською та російською мовами. Здатна швидко навчатися новим знанням, навичкам за період 1-2 тижня.
Особисті навички: цілеспрямованість, старанність, комунікабельність, порядність, бажання досягнути успіхів.

Взявши мене на посаду адміністратора у Вашій компанії, Ви матимете можливість отримати співробітника, який націлений на результат, оперативно виконує доручення, швидко навчається та завдяки своїй працездатності виконувати усі покладені посадові обов’язки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: