Резюме від 30 травня 2023 PRO

Михайло

CEO, COO

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

COO

з 09.2022 по 02.2023 (5 місяців)
SG GROUP, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

8 ЖК (1000000 + м2 житлового фонду)
Операційне управління діючою командою 300+ працівників
​Побудова стратегії компанії на 3-10 років згідно різних сценаріїв
​Удосконалення та розробка діючого мобільного додатку
Удосконалення та розробка діючої CRM системи та екосистеми
Розробка катовера по прийманню та поглинанню нових обєктів
​Розробка біля 50+ напрямків по розгортанню дерева бізнес-процесів
Участь в процесах приймання нових ЖК
Участь в процесах удосконалення відділу якості та колл-центру

CEO

з 05.2019 по 06.2022 (3 роки 1 місяць)
Медичні центри, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

20 Медичних центрів в Україні, 11 в СНГ.
Стратегічне планування всіх напрямів діяльності компанії.
Щоденний контроль виконання завданнь та операційне керування підрозділами.
Розробка та впровадження KPI.
Побудова, аналіз і оптимізація бізнеспроцесів.
Побудова та регламентація процесів взаємодії підрозділів компанії
Виявлення труднощів у роботі структурних підрозділів, а також в конкретних завданнях, вирішення цих складнощів за допомогою ресурсів компанії.
Контроль за реалізацією проектів компанії.
Розробка оптимізація та впровадження ІТ проектів.
Кризис менеджмент на підприємстві, оптимізація витрат; розробка і реалізація планів розвитку підприємств на довгострокову перспективу.
Аналіз виконання бюджету, відхилення по план / факт, внесення пропозицій щодо виконання і поліпшення показників.
Податкове планування та оптимізація.
Аналіз рентабельності та прибутковості компанії, пропозиції щодо збільшення показника EBITDA (P & L).
Контроль і аналіз цільового використання видатків, пропозиції щодо оптимізації.
Контроль і ведення управлінського обліку, автоматизація фінансових процесів.
Управління фінансовими потоками компанії, планування та аналіз.
Управління прибутковістю бізнесу і окупністю інвестиційних проектів, забезпечення безперебійного взаємодії підрозділів з фінансових питань
Створення звітності для інвесторів (власників) компанії, складання управлінської звітності компанії.

Успішний досвід роботи в проекті, починаючи з участі у визначенні стратегії, створення бізнес-плану до його впровадження і операційного супроводу

Керівник контрольно-ревізійного відділу

з 03.2018 по 04.2019 (1 рік 1 місяць)
Подорожник, мережа аптек, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

2500+ працівників, 400+ торгових точок.
Контроль виконання та аналіз бізнес-процесів у компанії зі штатом 2500+;
Контроль виконання протоколів нарад/асортиментних рад, наказів, постанов;
Перевірка роботи торгових точок за допомогою чек-листів;
Перевірка актів виконаних робіт;
Координатор та контролер виконання системи звернень "HelpDesk";
Учасник групи впровадження та контролер виконання завдань в crm-системі "Бітрікс 24"(коробка 350);
Учасник групи впровадження та провідний аудитор ISO 9001/22000;
Вживання заходів щодо запобігання нестач та інших порушень в рамках своєї компетенції;
Розробка і впровадження заходів для контролю фінансово - господарської діяльності;
Організація, планування і координація роботи відділу;
Контроль роботи підрозділів компанії, відеоспостереження;
Контроль за збереженням, переміщенням та продажем товарів та ТМЦ компаній;
Контроль за рівнем обслуговування клієнтів, постійна робота над покращенням клієнтського досвіду;
Відвідування магазинів / аптек з метою оцінки якості виконання операційних стандартів;
Аналіз результатів і пропозиції щодо поліпшення виконання стандартів;
Участь в підготовці і проведенні семінарів для керівників магазинів / аптек, а також навчання керівників на місцях з метою підвищення ефективності роботи в торгових точок;
Розробка і впровадження процедури і інструкції по операційним стандартам і процесам;
Аудит підготовки магазинів/аптек до відкриття. Оцінка виконання стандартів при відкритті нових торгових точок;
Пропозиції щодо процедур, процесів, комунікацій, заходів щодо скорочення нестач, оптимізації трудових ресурсів і підвищення якості виконання операційних стандартів;
Створення та запуск контрольно-ревізійного відділу;
Створення та постійне удосконалення чек-листів;
Планування роботи відділу в компаніях з великою кількістю торгових точок;
Досвід навчання та запуску в роботу людей без необхідної освіти та навичок;
Корпоративна культура, розуміння місії та мети компанії.

Керівник відділу контролю

з 06.2012 по 02.2018 (5 років 8 місяців)
ТзОВ ТВК "Львівхолод" FMCG супермаркети Рукавичка, Львів (Роздрібна торгівля)

5000+ працівників. 150+ торгових точок.
Контроль виконання та аналіз бізнес-процесів у компанії зі штатом 5000+;
Контроль виконання протоколів нарад/асортиментних рад, наказів, постанов;
Перевірка роботи торгових точок за допомогою чек-листів;
Перевірка актів виконаних робіт;
Координатор та контролер виконання системи звернень "HelpDesk";
Учасник групи впровадження та контролер виконання завдань в crm-системі "Бітрікс 24"(коробка 350);
Учасник групи впровадження та провідний аудитор ISO 9001/22000;
Вживання заходів щодо запобігання нестач та інших порушень в рамках своєї компетенції;
Розробка і впровадження заходів для контролю фінансово - господарської діяльності;
Організація, планування і координація роботи відділу;
Контроль роботи підрозділів компанії, відеоспостереження;
Контроль за збереженням, переміщенням та продажем товарів та ТМЦ компаній;
Контроль за рівнем обслуговування клієнтів, постійна робота над покращенням клієнтського досвіду;
Відвідування магазинів / аптек з метою оцінки якості виконання операційних стандартів;
Аналіз результатів і пропозиції щодо поліпшення виконання стандартів;
Участь в підготовці і проведенні семінарів для керівників магазинів / аптек, а також навчання керівників на місцях з метою підвищення ефективності роботи в торгових точок;
Розробка і впровадження процедури і інструкції по операційним стандартам і процесам;
Аудит підготовки магазинів/аптек до відкриття. Оцінка виконання стандартів при відкритті нових торгових точок;
Пропозиції щодо процедур, процесів, комунікацій, заходів щодо скорочення нестач, оптимізації трудових ресурсів і підвищення якості виконання операційних стандартів;
Створення та запуск контрольно-ревізійного відділу;
Створення та постійне удосконалення чек-листів;
Планування роботи відділу в компаніях з великою кількістю торгових точок;
Досвід навчання та запуску в роботу людей без необхідної освіти та навичок;
Корпоративна культура, розуміння місії та мети компанії.

Освіта

Львівський торговельно-економічний університет

Облік та Аудит, Львов
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси впровадження ISO 22 000

2015-2016

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Бітрікс24 1С УВП MS Power BI Google Сервіси Google Планування, аналіз, тайм-менеджмент, SMART, Кризовий менеджмент,планування, бюджетування,аналітика,управліня Виконавчий, відповідальний, завжди повна віддача проекту.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Кордупель Володимир Мирославович

    Кордупель Володимир Мирославович

    Директор департаменту ІТ, Львівхолод

    Контактні дані приховані
  • Полець Мирослава Петрівна

    Полець Мирослава Петрівна

    Директор комерційного департаменту, Львівхолод

    Контактні дані приховані
  • Смілка Ірина Миколаївна

    Смілка Ірина Миколаївна

    Регіональний керівник, Львівхолод

    Контактні дані приховані
  • Колодій Олена Ігорівна

    Колодій Олена Ігорівна

    Регіональний директор, Соломія Сервіс

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Робота на керівних посадах більше 7-ми років.
Повна орієнтація та відмінне знання FMCG та Фарм ринку України.
Робота в ТОП-4 компанії FMCG Retail.
Робота в ТОП-3 компанії Farma Retail.
Досвід управління бізнесом в Грузії, Азербайджані, Москві.
Великий досвід створення бізнес-процесів та проектів з нуля, успішний їх супровід.
Навики впровадження нового ПЗ та CRM.
Досвід роботи в проектних групах різного напрямку.
Навики управління збитковими об'єктами, та вивід їх на постійний прибуток.
Досвід управління компанією з штатом 700+.
Вміння працювати в режимі багатозадачності, чітко визначати пріоритетність та діяти згідно поставлених цілей.
Відповідально ставлюсь до поставлених завдань, також вимагаю завжди якісного 100% виконання від підлеглих.

Готовий до відряджень, водійський стаж 10 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: