Резюме від 24 жовтня 2023 PRO

Анна

Бухгалтер, казначей

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер, казначей

з 11.2020 по 05.2022 (1 рік 6 місяців)
ООО "Лингвист", Київ (Отпровая торговля, услуги)

• Формування та проведення у системі Клієнт-банк гривневих та валютних платежів, підготовка та здійснення операцій з купівлі/продажу валюти.
• Вивантаження та рознесення у системі даних щодо надходження та витрати коштів у грн. та валюти. Контроль правильності рознесення банківських виписок за рахунками бух. обліку та статтям в управлінському обліку.
• Формування пакета документів щодо відкриття/закриття банківських рахунків, внесення реєстраційних змін.
• Нарахування та відображення відсотків за кредитами та депозитами, контроль термінів перерахування виплат за кредитами.
• Взаємодія з банками з операційних питань, зокрема. з валютних операцій, проходження фін. моніторингу.
• Надання оперативної інформації про залишки коштів, планування та контроль своєчасності здійснення платежів, відповідності бюджету.
• Ведення ЗЕД операції (внесення ГТД, оприбуткування імпорного товару, рознесення доп витрат...)
• Участь у автоматизації процесів (підготовка технічних завдань, контроль за внесенням змін).

Головний спеціаліст відділу обліку взаєморозрахунків

з 10.2019 по 10.2020 (1 рік)
ООО "Смарт Холдинг" (Консалтинг / Аудит, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Відображення в обліку операцій з реалізації товарів (робіт, послуг), у т.ч. орендних операцій;
• Облік взаєморозрахунків з покупцями, звіряння розрахунків та формування актів звіряння, контроль заборгованості;
• Виписка та реєстрація податкових накладних та коригування до них; формування податкових зобов'язань;
• Проведення банківських операцій (валюта, грн.);
• Організація процесу узгодження та контролю платежів;
• Формування платежів у системах «Клієнт-банк»;
• Оформлення заявок та платіжних доручень з купівлі-продажу валюти;
• Комунікація з банками, надання документації, передбаченої чинним законодавством, формування щоденних звітів;
• Аналіз рахунків 311,312,333,334,361,362,681;
• Участь у автоматизації бухгалтерських процесів.

Менеджер з бухгалтерського обліку (в оперативному підпорядкуванні 3 особи)

з 05.2019 по 10.2019 (5 місяців)
ТОВ «Центр Облікових Рішень», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній системі оподаткування;
• Оформлення, збір та аналіз первинних документів, своєчасне та достовірне відображення інформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Контроль за своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних із рухом запасів, виконанням робіт (послуг), результатами фінансово-господарської діяльності;
• Повний цикл адміністрування ПДВ;
• Контроль та забезпечення своєчасності, порядку та правильності оформлення первинних облікових документів;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Забезпечення та нарахування зобов'язань з податків, зборів, обов'язкових платежів;
• Підготовка, складання та здача внутрішньої та зовнішньої (фінансової, статистичної та податкової) звітності;
• Погодження договорів щодо дотримання платіжної дисципліни, відповідності умов договору вимогам податкового законодавства.
• Консультаційна підтримка;
• Участь у автоматизації бухгалтерських процесів.

Бухгалтер

з 12.2017 по 05.2019 (1 рік 5 місяців)
Агроскоп Інтернешнл, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• Відображення в обліку операцій з реалізації товарів (робіт, послуг), повернень, змін цін, взаєморозрахунків із контрагентами;
• Виписка та реєстрація податкових накладних та коригування до них, формування податкових зобов'язань;
• Звірка розрахунків із контрагентами, формування актів звірок;
Введення контрагентів, договорів з постачальниками та покупцями у 1С;
• Контроль наявності первинних документів
• Облік банківських операцій з валютних, гривневих рахунків;
• Ведення кредитних операцій, нарахування та проведення в обліку відсотків, комісій із кредитів;
• Відображення в обліку операцій із векселями;
• Підготовка пакету документів та інформації для аудиторських та податкових перевірок.

Старший бухгалтер

з 09.2003 по 07.2017 (13 років 10 місяців)
Корпорація «Індустріальний Союз Донбасу», Донецьк (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт))

• Облік та контроль ведення експортно-імпортних операцій у повному обсязі (експорт-імпорт товарів (робіт, послуг);
• Здійснення валютного контролю;
• Облік розрахунків з іноземними покупцями та постачальниками, філіями;
• Розрахунок, облік та контроль відображення у бухгалтерському обліку відсотків, комісій з кредитних операцій в іноземній валюті;
• Облік та контроль ведення банківських операцій з валютних, гривневих рахунків, операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
• Облік операцій із давальницькою сировиною;
• Облік операцій із постащиками;
• Облік ОЗ та ТМЦ, проведення інвентаризації;
• Контроль та відображення в обліку витрат за іноземними представництвами Компанії;
• Складання податкової та статистичної звітності;
• Взаємодія із фіскальними органами, банківськими структурами.

Старший менеджер відділу обслуговування клієнтів з безготівкового розрахунку

з 04.2001 по 07.2003 (2 роки 3 місяці)
Спільне підприємство «Гефест» (Енергетика та Енергоносії), Донецьк (оптово-роздрібна торгівля нафтопродуктами, мережа АЗК)

• Керівництво діяльністю відділу та забезпечення виконання відділом його функцій та завдань;
• Контроль стану замовлень, відвантажень та дебіторської заборгованості за клієнтами;
• Ведення бух. обліку у частині проведення звірок взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками;
• Проведення у системі банківських виписок щодо надходження коштів від покупців
• Підтримка та розширення існуючої клієнтської бази;
• Пошук тендерних пропозицій, підготовка документації та прийняття участі у тендерах;

Головний бухгалтер ( єдиний )

з 09.1998 по 07.1999 (10 місяців)
ТОВ «Белфорт», Вся Україна (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт))

Постановка бухгалтерського обліку з нуля;
Ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
податкове планування та оптимізація оподаткування;
Співробітництво з контролюючими органами, проходження перевірок,
Ключові досягнення:
виконання завдань з мінімізації податків та витрат;
успішне проходження перевірок фіскальних органів.

Головний бухгалтер

з 12.1996 по 09.1998 (1 рік 9 місяців)
ТОВ ТЗП «Бакалея», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

відновлення обліку підприємства;
ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Освіта

Єреванський інститут народного господарства

Бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльност, Баку-Ереван
Вища, з 1987 по 1991 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Association of Chartered Certified Accountants, наявність диплома DipIFR

2012, 6 місяців

Пройшла навчання та отримала сертифікат CAP (Certificate of Accounting Practice)

2006-2007

Курси з вивчення англійської мови при Центрі іноземних мов «Golden Staff»(Киев)

2017, 6 місяців

Інститут післядипломної освіти «УКРСТЕНО» - «Використання комп'ютерних технологій у бухгалтерському обліку»

2017, 3 місяця

Курс лекцій з програми МСФЗ

2019 г. 2 місяця

Знання і навички

M.E.Doc MS Office ЛІГА:ЗАКОН 1С УТП ОПЗ Арт-Звіт Законодавство України ERP

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Великий практичний досвід та знання дозволяють швидко адаптуватися до специфічних умов нового підприємства. Легко навчається, працездатна, виконавча. Високий рівень самоорганізації та вимог до якості власної роботи. Здатна працювати індивідуально та в команді, зберігаю самовладання у стресових ситуаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: