Анастасія
Діловод, помічник керівника, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4051897
Досвід роботи
Офіс-адміністратор
з 05.2018 по нині
(6 років)
ТОВ ПТК "Шабо", Одеса (Харчова промисловість)
-Організація ведення ділової кореспонденції (реєстрація й обробка вхідної і вихідної кореспонденції), ведення ділового листування, забезпечення передачі керівництву на підписання документів та подальше їх формування за призначенням;
-Прийом та обробка вхідних дзвінків, електронних листів організації;
-Прийом, підготовка та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти, Нової пошти;
-Забезпечення офісу канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу;
-Ознайомлення працівників з інструкціями, положеннями, правилами та іншими документами;
-Координування роботи водіїв офісу;
-Виконання інших доручень керівництва.
Начальник відділу організаційної роботи, документообігу, господарського та інформаційного забезпечення
з 08.2017 по 12.2017
(4 місяці)
Суворовське відділення м. Одеси УВД ФСС України в Одеській області, Одеса (Цільовий позабюджетний страховий фонд; Некомерційна самоврядна організація)
- Здійснення керівництва відділом, внесення керівництву пропозицій щодо пріоритетних напрямів роботи відділу і шляхів виконання покладених завдань;
- підготовка та реєстрація наказів з основної діяльності, кадрових питань та відрядження по Відділенню;
- складання зведеної номенклатури справ Відділення та їх підготовка на архівне зберігання, організація роботи експертної комісії по відбору справ на зберігання;
- ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції з використанням системи “Веб-Док 2014”;
- прийом, реєстрація звернень громадян та ведення контролю за їх своєчасним розглядом;
- розсилка інформації та кореспонденції електронною поштою;
- підготовка та відправлення вихідної кореспонденції через ПАТ «Укрпошта»;
- забезпечення Відділення матеріально-технічними ресурсами.;
- підготовка та здача звітів про списання товарно-матеріальних цінностей.
Заступник начальника відділу кадрового та адміністративно-господарського забезпечення
з 08.2014 по 01.2017
(2 роки 5 місяців)
Виконавча дирекція Одеського обласного відділення ФСС з ТВП, Одеса (Цільовий позабюджетний страховий фонд; Некомерційна самоврядна організація)
- Здійснення контролю за організацією діловодства в структурних підрозділах дирекції;
- Організація роботи відповідно до плану роботи відділу;
- участь у підготовці питань для розгляду правлінням відділення Фонду;
- складання зведеної номенклатури справ дирекції та їх підготовка на архівне зберігання, організація роботи експертної комісії по відбору справ на зберігання;
- ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції з використанням системи “Megapolis. Документообіг”;
- прийом, реєстрація звернень громадян та ведення контролю за їх своєчасним розглядом;
- розсилка інформації та кореспонденції електронною поштою;
- підготовка пропозицій тендерному комітету Дирекції стосовно закупівель товарів, послуг і робіт за кошти відділення Фонду для вирішення майнових інтересів відділення та придбання всього необхідного для нормального його функціонування, в т.ч. основних засобів (за винятком комп’ютерного обладнання).
Заступник начальника відділу адміністративно-господарського забезпечення
з 08.2007 по 08.2014
(7 років)
Державна фінансова інспекція в Одеській області, Одеса (Центральний орган виконавчої влади; Реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю)
- Здійснення контролю за організацією діловодства в структурних підрозділах Інспекції;
- Приймання, попередній розгляд, реєстрація вхідної кореспонденції, встановлення контрольних термінів;
- Реєстрація вихідної кореспонденції та відправка її поштовим зв’язком;
- Складання номенклатури справ Інспекції;
- Підготовка проектів наказів про відрядження працівників Інспекції;
- Робота з кореспонденцією з грифом „ДСК" в порядку, визначеному Інструкцією «Про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, що є власністю держави»;
- Організація та забезпечення господарського обслуговування і належного стану будівель та службових приміщень;
- Організація проведення ремонту службових приміщень, меблів, обладнання;
- Здійснення матеріально-технічного забезпечення автотранспортом, копіювальною технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами
Спеціаліст землевпорядник
з 10.2002 по 11.2006
(4 роки 1 місяць)
Роздільнянська міська рада, Роздільна (Державні організації)
- Підготовка проектів рішень сесій міської ради з земельних питань
- Укладання договорів оренди земельних ділянок
- Прийом громадян міста
- Вирішення спірних питань щодо земельних ділянок та ін.
Освіта
Одеський державний аграрний університет
Факультет бухгалтерського обліку та аудиту, Одеса
Вища, з 2008 по 2010 (1 рік 9 місяців)
Одеський державний аграрний університет
Факультет землевпорядкування та кадастру, Одеса
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
ОРІДУ НАДУ при Президентові України, тематичний семінар “Протидія та запобігання проявам корупції в органах публічної влади”
2012
ОРІДУ НАДУ при Президентові України, тематичний короткотерміновий семінар для спеціалістів рай. і міськ. рад з земельних питань
2005
ОРІДУ НАДУ при Президентові України, семінар «Актуальні проблеми юридичної нормо-проектувальної діяльності в Україні"
2003
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Знання документознавства, ділового етикету, законодавчих і нормативних правових актів, що стосуються документаційного забезпечення управління.
Комунікабельна, відповідальна, стресостійка, прагну до професійного розвитку, пунктуальна. Легко навчаюся, готова працювати з великим об'ємом інформації.
Схожі кандидати
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар
Одеса
Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор
Одеса
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Одеса
Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Одеса, Дистанційно
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 грн, Одеса, Миколаїв
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Одеса