Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Катерина

Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 05.2018 по 01.2024 (5 років 8 місяців)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)

Освіта

ОНУ ім.Мечникова

Історія, Одеса
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Магістр

Знання і навички

Робота з POS-терміналом Ведення касової книги Знання касової дисципліни Google Docs Проведення групової співбесіди Онбординг персоналу Підбір виробничого персоналу Стресове інтервʼю Ведення кадрового обліку Проведення тренінгів IT-рекрутинг Хедхантинг Підбір персоналу для рітейлу Масовий рекрутинг E-Staff Brainteaser-інтерв'ю Битрикс 24 Парус 1С ЗУП 1С:Документообіг 1С:Підприємство Управління персоналом Організація адаптації персоналу Planfix Управління магазином Контроль цінників Управління інтернет-магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Користувач 1С Ведення документації Управління командою Комунікабельність Стресостійкість Ведення CRM

Додаткова інформація

Шановні роботодавці!
Я-одеситка і живу в Одесі, за кордон не збираюсь :)
Мешкаю в приморському району.
Обов'язково офіційне оформлення з першого робочого дня, можу сплачувати налоги за себе , як за працівника
Розглядаю гібридний графік роботи:
з 8/9 до 16/17 години , тобто мені потрібен один день в робочий тиждень і так 3 тиждня бути вдома ( у зв'язку з сімейними обставинами) , и один тиждень двічі бути вдома, але можу працювати в суботу або неділю, також могу бути на зв'язку.

Можу виконувати обов'язки:

кадровик-секретар
-кадровик -архіваріус

-діловод-секретар

-кадровик -діловик

-офіс-менеджер-менеджер з персоналу

- діловод-менеджер з персоналу

-адміністратор офісу + HR

Навички у роботі кадровиком пошук персоналу з 2003 року, кар'єрне зростання від інспектора до директора з персоналу зі штатом понад 1000 осіб

навички у роботі архіваріуса з 2001 року від простого співробітника до начальника відділу. Навички роботи секретарем з 1999 року, особистий помічником керівника, поєднувала роботу кадровика секретаря з 2003 року.



закінчила курси менеджера з персоналу у 2006 році

бухгалтерські курси у 2009 році

маю сина 9 років

Моє кредо: Ти візьмеш вершину і начхати, що в тебе зламані ноги(с)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: