Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Катерина

HR-generalist, менеджер з персоналу, кадровик

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий HR-процесами

з 10.2019 по 01.2024 (4 роки 3 місяці)
Самозайнятий, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)

кадрове діловодство та підбір , проекти

Регіональний менеджер з персоналу

з 08.2015 по 05.2018 (2 роки 9 місяців)
група компаній, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

кадрове діловодство + пошук персоналу, ТОВ, ПП
штат 600 осіб
(У моєму відомстві 300 осіб)

Робота зі ЗМІ (газети, журнали, сайти, кадрові агенції)

Формування кадрового резерву (офіс, банк, газета, журналісти, цінні папери, робітничі спеціальності)

Адаптація, контроль проходження випробувального терміну.

Кадрове діловодство в повному обсязі з «нуля» (ТОВ, інвалідні підприємства) у тому числі й у регіонах

Прийом, звільнення, відпустки, лікарняні, декрет, накази, центр зайнятості

Управлінський облік з персоналу

Робота з нормативною та правовою документацією

HR-керівник

з 09.2011 по 05.2013 (1 рік 8 місяців)
Arber, український бренд якісного одягу, взуття та аксесуарів., Одеса (Легка промисловість)

звільнилася, у зв'язку з декретом

Начальник відділу кадрів

з 08.2010 по 09.2011 (1 рік 1 місяць)
Одеська кіностудія, Одеса (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

запропонували посаду HR-директора

Начальник відділу кадрів

з 09.2007 по 08.2010 (2 роки 11 місяців)
Охороні компанії, Одеса (Охорона, безпека, оборона)

пошук персонала та кадрове діловодство

Освіта

ОНУ ім.Мечникова

Історія, Одеса
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

Робота з POS-терміналом Ведення касової книги Знання касової дисципліни Google Docs Проведення групової співбесіди Онбординг персоналу Підбір виробничого персоналу Стресове інтервʼю Ведення кадрового обліку Проведення тренінгів IT-рекрутинг Хедхантинг Підбір персоналу для рітейлу Масовий рекрутинг E-Staff Brainteaser-інтерв'ю Битрикс 24 Парус 1С ЗУП 1С:Документообіг 1С:Підприємство Управління персоналом Організація адаптації персоналу Planfix Управління магазином Контроль цінників Управління інтернет-магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Користувач 1С Ведення документації Управління командою Комунікабельність Стресостійкість Ведення CRM

Додаткова інформація

Шановні роботодавці!
Я-одеситка і живу в Одесі, за кордон не збираюсь :)

Мешкаю в приморському району.
Обов'язково офіційне оформлення з першого робочого дня, можу сплачувати налоги за себе , як за працівника
Розглядаю гібридний графік роботи:

з 8/9 до 16/17 години , тобто мені потрібен один день в робочий тиждень і так 3 тиждня бути вдома ( у зв'язку з сімейними обставинами) , и один тиждень двічі бути вдома, але можу працювати в суботу або неділю, також могу бути на зв'язку.


Навички:
-Організація роботи НR-служби з "нуля";
проходження перевірок
- коучинг власників
- створення та впровадження регламентів, положень, інструкцій по роботі з персоналом
- організація реферальної програми
- робота з запереченнями
- опис бізнес-процесів у компанії
- планування робочого дня працівника
- орг.структури компаній
- Контроль входження на посаду (адаптація співробітників)
- оформлення документації при прийомі, перекладі та звільненні
співробітників (згідно з КЗпП України)
- складання наказів з особового складу, їх облік, зберігання
-формування та ведення обліку особових справ та карток співробітників
-перевірка співробітників на судимість та робота зі службою безпеки підприємств;
- оформлення термінових трудових договорів, договорів про повну матеріальну відповідальність та їх зберігання;
- зберігання та заповнення трудових книжок, підрахунок трудового стажу;
- Оформлення та ведення обліку відряджень;
-Видача довідок співробітникам;
- ведення обліку надання відпусток, складання графіків відпусток;
ведення лікарняних листів;
-складання політики підприємства, статуту, правила внутрішнього розпорядку, структури підприємства;
- внесення змін та ведення штатного розкладу;
-посадові інструкції;
- військовий облік
- ведення табеля обліку робочого часу (управлінського та бухгалтерського);
- Контроль розрахунку ЗП співробітників (управлінський облік);
співробітників із навчання стандартам роботи компанії
-щомісячний аналіз руху кадрів, плинності кадрів
- моніторинг ринку праці
- формування бюджету відділу
-контроль дисципліни співробітників
- Великий досвід організації та проведення співбесід, спілкування зі ЗМІ
- знання 1С «Зарплати та кадри» версія 7.7 та версія 8.2, версія 8.3
-знання програми Bas
- робила зарплатні картки, доручення отримання зарплати

-досвід архівної роботи
досвід роботи у кадрах з 2003 року
працювала директором з персоналу зі штатом понад 2000 осіб, у підпорядкуванні було 5 осіб

Особисті якості: аналітичний склад розуму, порядність, уважність, відповідальність, уміння працювати з великим обсягом інформації, ініціативність
людина слова, вмію відстоювати свою думку, не боюся труднощів, але намагаюся їх не створювати

маю сина 9 років

Моє кредо: Ти візьмеш вершину і начхати, що в тебе зламані ноги(с)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: