• PRO

Тетяна

Рекрутер, ресечер, HR Generalist, recruiter, Researcher

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Recruiting Researcher

з 11.2021 по 03.2024 (2 роки 4 місяці)
G5 Entertainment AB, Харків (IT)

Обов'язки:
1)Максимізація потенціалу нашої існуючої бази даних кандидатів перед початком нових пошуків.
2)Визначення найкращих каналів для знаходження та залучення кандидатів.
3)Інновація та розвиток передових алгоритмів для виявлення потенційних кандидатів.
4)Розширення та розвиток мережі LinkedIn для професійних зв'язків
5)Постійне оновлення бази кандидатів з відповідними профілями.
6)Активний пошук виняткових кандидатів для додавання до нашого фонду талантів: розробники, художники, адміністративний персонал, маркетологи і т. д.
7)Володіння CRM, Confluence, JIRA.

Досягнення:
1)Закрито понад 50 вакансій за 2,5 роки, із середнім часом закриття 18 днів. Закриття позицій: Big data, Game designer, керівник офісу, менеджер з монетизації реклами, DevOps, Java Developer тощо.
2)Залучила 20 фахівців старшого рівня, з яких 95% залишалися в компанії більше 1 року.
3) Успішно закриті вакансії різних рівнів і спеціалізацій - від розробників і дизайнерів до менеджерів проєктів і аналітиків.
4)Розширила портфель інструментів пошуку кандидатів, що дозволило ще ефективніше використовувати час і отримувати більш релевантних кандидатів
5) Тісно співпрацювала з керівниками департаментів для виявлення кадрових потреб, що призвело до більш ефективного найму та на 15% нижче обороту.

Project Manager (проєктна робота)

з 10.2021 по 11.2021 (1 місяць)
HR Pro Association, Київ (Пошук персоналу, HR)

Обов'язки:
•робота на проєкті HR Pro Awards;
•управління проєктами: планування, координація залучених сторін, робота з підрядниками, контроль та виконання дедлайнів;
•організація навчальних чи інших заходів (від 30 до 300 гостей) та координація команди;
• забезпечення на професійному рівні комунікаційну підтримку заходів: e-mail розсилки, ведення соціальних мереж, лендінгу, робота с чат-ботами тощо;
•побудова плідних взаємовідносин та вирішення робочих питань зі спонсорами та партнерами, експертами, підрядниками;
•володіння Google Sheets, Google Docs, MS Word, Excel, Facebook, Telegram

Досягнення:
1) Забезпечення безперервної та ефективної комунікації між членами асоціації, що призвело до зменшення кількості непорозумінь та збільшення загальної продуктивності праці.
2) Створення привабливого контенту для соціальних медіа, який збільшив кількість передплатників і залучення аудиторії на 20-30%.
3)Розробка та впровадження більш зручних форм реєстрації, які скоротили час обробки заявок та зменшили кількість помилок на 15%.
4) Залучення нових спонсорів для церемоній нагородження, які збільшили фінансування на 25%, забезпечивши більш високий рівень подій.
5)Організація та координація волонтерів для проведення заходів, що забезпечило безперебійну роботу та підвищило рівень задоволеності учасників заходів.
6) Забезпечення своєчасної обробки плати за навчання та швидке спілкування з викладачами програм, що сприяло зростанню задоволеності учнів на 10-15%.

Менеджер з туризму

з 06.2021 по 10.2021 (4 місяці)
ТОВ Космополіт Тревел, Харків (Туризм)

Досягнення:
• Робота з індивідуальними клієнтами;
• Робота з учбовими програмами для школярів;
• Робота з клієнтами під ключ;
• Повне супроводження від підбору тура до видачі документів.
• Ведення соціальних мереж

Менеджер з продажу відділу ТОВ «ДЖОІН АП! РІТЕЙЛ»

з 06.2020 по 03.2021 (9 місяців)
ТОВ «ДЖОІН АП!», Харків (Туризм)

Досягнення:
•реалізація (продаж) турів і виконання плану продажів;
•Support туру; •Консультації по продуктам компанії;
•бронювання турів і робота з онлайн кабінетами Туроператорів;
•робота з базою CRM, робота в Бітрікс24;
•робота з базою туристів-залучення і пошук.

Спеціаліст по роботі с агентствами Харківського представництва

з 03.2017 по 05.2020 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "ДЖОІН АП!", Харків (Туризм)

Обов'язки:
1) Здійснення дій щодо розвитку та підтримки відносин з клієнтами (встановлення партнерства, мотивація до співпраці, утримання).
2)Планування роботи з туристичними агентствами, розробка і реалізація схем спілкування з ними (One2One зустрічі, комунікаційна підтримка, зворотний зв'язок).
3)Реалізація плану відвідування турфірм з метою підвищення якості і збільшення продажів, при цьому професійно демонструючи свою особистість як представника компанії, надійність бізнесу, фінансову і матеріальну стабільність, а також виконання обов'язків.

Досягнення:
1)Досягнення продажів за планом, який визначив головний офіс.
2)Залучення нових клієнтів і розширення бази постійних клієнтів.
3)Високий рівень задоволеності клієнтів був побудований завдяки якісній підтримці.
4)успішна організація та проведення інформаційних семінарів, вебінарів для клієнтів.
5)Оптимізація процесу бронювання туру, що призвело до скорочення часу обробки заявок.
6)Залучення нових турагентств до співпраці.
7)Розробка та впровадження ефективних комунікаційних схем та мотивація партнерів до співпраці.
8)Встановлення довгострокових партнерських відносин, що призвело до зростання продажів.
9)Успішні One2One зустрічі з ключовими партнерами.
10)Розробка і впровадження ефективних комунікаційних схем, які забезпечили зворотний зв'язок і підвищили якість обслуговування клієнтів.
11)Досягнення високого рівня утримання клієнтів шляхом ефективної роботи з агентствами.

Освіта

Харківський торгівельно-економічний інститут КНТЕУ

Економічний, Фінанси
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Фундамент HR» Модуль 1 «Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики»

2022

Organisational design: Know your organisation - Courser

2023

Global HR Pro (7й набір) - HR PRO Association

2020, 3 місяці

Модуль Особливості IT-рекрутингу

2021

EPAM IT Recruiting School

2021

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • IT recruiting
  • Стратегічне мислення
  • Управління персоналом
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Організація адаптації персоналу
  • Researcher
  • Підбір персоналу
  • Прямий продаж

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ключові компетенції
1. Глибоке розуміння технологій.

2.Навички дослідження.

3. Комунікативні навички.

4.Аналітичні здібності.

5. Мережеві навички.

6. Організаторські здібності.

7. Емпатія та спроможність співпрацювати.

8. Продажові навички.

9. Вміння планувати, організовувати робочий процес, та вирішувати проблеми найефективніше.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: