Резюме від 20 квітня 2023 PRO

Інга

Адміністратор, діловод, менеджер по роботі з клієнтами, оператор ПК

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з кадрового діловодства

з 09.2019 по 08.2021 (1 рік 11 місяців)
"Юністафф-Україна", Київ (Пошук персоналу, HR)

- підготовка розпорядчих документів за особовим складом (накази про прийом, переведення, звільнення, надання відпусток, заохочення, стягнення);
- підготовка облікових документів з кадрів (особиста картка П-2, особиста справа, книга обліку руху трудових книжок, графік відпусток);
- ведення регістрів кадрової документації (журнали реєстрації наказів з особового складу, трудових договорів, відпусток, обліку аркушів непрацездатності)
- підготовка трудових договорів та додаткових угод;
- формування типових довідок з місця роботи на запит співробітників;
- контроль за працевлаштуванням інвалідів 4%, а також 5% квота відповідно до Закону "Про зайнятість населення";
- формування табеля обліку робочого часу в обліковій програмі;
- ведення штатного розкладу;
- підготовка управлінської звітності та взаємодія з контрольно-наглядовими органами;
- формування та своєчасне подання регламентованої звітності до контролюючих органів.

Інспектор відділу кадрів

з 12.2017 по 08.2019 (1 рік 8 місяців)
А-Мега Авто, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Кадрове діловодство:
- створення, ведення, архівування особових справ, карта П-2.
- оформлення прийому, звільнення, переведення співробітників згідно з КЗпП.
- облік, заповнення, зберігання трудових книжок. Підрахунок виробничого стажу.
- складання та внесення змін до штатного розкладу.
- оформлення відряджень. Замовлення квитків, бронювання готелів.
- створення графіка та наказів на відпустку. Контроль графіка відпусток.
- оформлення лікарняних листів. Складання протоколів засідання комісії із соціального страхування.
- розробка посадових інструкцій.

Рекрутмент:
- розміщення вакансій на сайтах, аналіз резюме шукачів.
- попереднє телефонне інтерв'ю кандидатів
- допомога у проведенні тестування.

Адміністративна робота:
- реєстрація , надсилання вхідної/вихідної документації.
- оформлення наказів усіх видів діяльності компанії.
- виконання функцій координатора корпоративного мобільного зв'язку.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 10.2016 по 08.2017 (10 місяців)
"Казгипронефтетранс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Організація документообігу підприємства (реєстрація, зберігання, архівування).
2. Ведення звітної документації та баз даних щодо відряджень співробітників.
3. Підготовка пакета документів для відкриття віз.
4. Бронювання, замовлення авіаквитків.
5. Кадрове діловодство:
- створення наказів: прийом на роботу/звільнення, направлення та продовження відряджень, відпустка;
- ведення табеля робочого дня;
- складання та контроль графіка відпусток;
- оформлення особових справ співробітників.
6. Прийом, розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції.
7. Взаємодія з кур'єрськими службами та страховими компаніями.
8. Забезпечення життєдіяльності офісу.

Cекретар/Адміністратор

з 02.2012 по 12.2015 (3 роки 10 місяців)
ТОВ «Ексклюзив-Груп», дизайн-студія "Естате", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Прийом/надсилання вхідних-вихідних дзвінків та документації.
2. Консультування покупців про товари та послуги, представлені в салоні.
3. Продаж товарів подарункової групи (вироби з кришталю Baccarat, зі срібла Christofle).
4. Підготовка документації.
- робота у програмі1С:Підприємство 8.2:
- оформлення оплат, створення звітів щодо залишків/руху товару,
- ціноутворення, формування цінників,
- створення розпоряджень та накладних на переміщення товару,
- підготовка актів списання/уцінки.
5. Робота з РРО, ведення книги обліку розрахункових операцій.
6. Ведення графіка робочого дня.
7. Контроль та оптимізація видаткової частини бюджету салону.
8. Підготовка службових матеріалів, необхідних для роботи та внесення поточної інформації до банку даних.
9. Ведення картотеки представників фабрик в Україні, організація та контроль звітності про зустрічі з представниками фабрик, контроль та облік каталогів та зразків фабрик.
10. Участь в інвентаризаціях та переобліках.
11. Забезпечення робочого стану оргтехніки, контроль наявності офісних засобів та матеріалів, необхідних для роботи салону.
12. Організація та контроль роботи тех.персоналу

Офіс-менеджер

з 10.2009 по 12.2011 (2 роки 2 місяці)
ПП "Візит", Київ (Видавництво, поліграфія)

- ведення клієнтської бази,
- прийом замовлення, облік введених заявок клієнтів/продажів,
- ведення первинної документації,
- надання рекламної та інформаційної продукції,
- пошук та аналіз інформації в інтернеті,
- робота з кур'єрськими службами та логістичними компаніями,
- організація роботи офісу,
- прийом клієнтів та гостей компанії.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 03.2008 по 09.2009 (1 рік 6 місяців)
АКБ "Аркада", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією,
- обробка, аналіз службової документації,
- оформлення та контроль за відправкою спец. пошти,
- прийом/розподіл телефонних дзвінків,
- надання інформаційних послуг,
- виконання поточних доручень керівника.

Освіта

Харківський Державний педагогічний інститут

Біологія і хімія, вчитель, Харків
Вища, з 1987 по 1992 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальні семінари на теми: "Кадрове діловодство від А до Я". "Нововведення у кадровому законодавстві"

2018г.

Знання і навички

MS Excel MS Word Робота з оргтехнікою

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Якщо Ви хочете знайти відповідального, комунікабельного, старанного співробітника, Вам підійде моя кандидатура, бо я:
- домагаюся поставленої мети;
- легко встановлюю контакт, ввічлива та приємна у спілкуванні;
- уважна до деталей;
- прагну до професійного зростання та не відмовляюся від можливості отримати додаткові нові знання;
- вмію слухати та чути, аналізувати, розставляти пріоритети;
- доброзичлива, зі стійкою психікою та позитивним ставленням до життя.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: