Резюме від 4 листопада 2020

Ярослав

Керівник, фахівець забезпечення ІТ, впровадження ІТ-проектів, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 01.2018 по нині (6 років 4 місяці)
ТОВ Ключові системи, Київ (Надання послуг ЕЦП, розробка програмного забезпечення)

Генеральный директор

з 12.2016 по 01.2018 (1 рік 1 місяць)
ТОВ Кубера+, Киев (Дослідження кон'юктури ринку, Фінансовий консалдінг, Фінансова безпека)

Дослідження кон'юктури ринку
Фінансовий консалдінг
Фінансова безпека
Маркетингові дослідження
Рекламна діяльність
Розробка корпоративного стилю

Технічний директор, Директор (власник)

з 05.2016 по нині (8 років)
CIT PROGRAM LLC, Киев (Розробка програмного забезпечення, IT аутсорсинг, Відновлення даних, Інформаціна безпека, безпека даних, Проекти з використання альтернативних енергетичних ресурсів)

Аналитика бизнес процесов
• организация архитектуры данных;
• автоматизация отчетности;
• автоматизация бизнес процессов;
• проверка релевантности данных;
• верификация первичных данных;
Ведение проектов с нуля, внедрение ERP, CRM систем
Формирование стратегии информационной безопасности на предприятии
Стандартизация процессов на предприятии (комплекс процессов, методов, инструментов и ресурсов, обеспечивающий описание бизнес-процессов, разработку, ввод в действие, контроль исполнения, поддержание в актуальном состоянии, совершенствование, оценка эффекта для бизнеса)

Заступник начальника управління ІТ та аналітичної роботи

з 05.2013 по 04.2016 (2 роки 11 місяців)
Інформаційно-довідковий департамент ДФС, Київ (Надавання інформаційно-довідкових послуг (Контакт-центр ДФС Украини))

- планування поточної діяльності управління: організація і контроль роботи управління, підготовка звітної інформації за напрямками діяльності управління;
- контроль за веденням обліку програмного забезпечення, інвентаризація та оптимізація витрат за напрямом ІТ;
- контроль операційної ефективності процесів забезпечення за напрямом ІТ та господарського забезпечення, взаємодія з усіма залученими функціональними напрямами ІТ;
- аналіз, моделювання та оптимізація бізнес-процесів;

Заступник Голови тендерного комітету

з 05.2013 по 04.2016 (2 роки 11 місяців)
Інформаційно-довідковий департамент, Киев (Надавання інформаційно-довідкових послуг (Контакт-центр ДФС Украини))

- Ведення тендерної закупівлі на всіх етапах.
- Заключення договорів з контрагентами, ведення договірної роботи, юридичний та адміністративно-господарський супровід
- Підготовка і контроль IT бюджету
- організація та контроль заявок з технічними завданнями для проведення процедур ІТ закупівель;
- здійснення перевірки кошторисів;
- контроль за веденням договорів та ведення аналізу руху коштів в системі Бюджетування;
- внесення пропозиції щодо, господарських та цивільно-правових договорів;

Начальник відділу інформаційно-технічної підтримки управління забезпечення діяльності

з 06.2011 по 05.2013 (1 рік 11 місяців)
Інформаційно-довідковий департамент ДПС, Киев (Надавання інформаційно-довідкових послуг (Контакт-центр ДФС Украини))

ГДПІ (Адміністратор-програміст баз данних)

з 06.2009 по 06.2012 (3 роки)
Інформаційно довідковий департамент ДПС, Киев (Надавання довідкових послуг (Контакт-центр ДФС Украини))

Администрирование БД MS SQL (Анализ и оптимизация запросов; Диагностика ошибок; Сбор и анализ статистики о работе баз данных; Совместная работа с другими подразделениями, связанная с использованием базы данных; оптимизации производительности MS SQL 2008;написания запросов на T-SQL);
Администрирование CRM Siebel;
Администрирование Win Server 2000-2003 (AD, DNS,DHCP, file server);
Программирование на PHP (создание модулей для статистики и аналитики роботы операторов контакт-центра);
Helpdesk для пользователей ПК в отделах

Директор ИТ подразделения

з 12.2008 по 06.2009 (6 місяців)
Внешнеэкономическая промышленно-инвестиционная фирма "POLARIS-LTD" www.polaris-ltd.com.ua (Настройка и обслуживание серверов, компьютеров, Абонентское обслуживание, Прокладка и настройка локальных сетей, Настройка телефонных линий, Создание сайтов, IT-аутсорсинг)

Планирование деятельности и осуществление руководства структурами ИТ предприятия.
Участие в формировании стратегии развития бизнеса компании.
Организация и внедрение стандартов управления ИТ, систем автоматизации, моделирования бизнес-процессов.
Интегрирование структур ИТ в общую схему управления предприятием, обеспечение работы структурных подразделений компании путем осуществления ИТ-сопровождения их деятельности.
Участие в процессе финансового планирования, бюджетирования деятельности предприятия, оптимизации затрат.
Планирование и организация работы по внедрению, доработке и адаптации к потребностям компании автоматизированных программ учета.
Внедрение и обеспечение функционирования системы электронного документооборота и корпоративной переписки.
Организация наполнения и эксплуатации web-сайтов компании.

Руководитель ИТ департамента

з 04.2008 по 12.2008 (8 місяців)
ООО "М-ИНФО", Киев (Комплексные решения в области управления параметрами микроклимата и электропитания)

Основные обязанности:
- обеспечение бесперебойной работы IT структуры компании;
- сопровождение IT-инфраструктуры предприятия (сетевое администрирование,
поддержка пользователей, программное обеспечение, телефонная связь)
- сопровождение проектов предприятия
•организация договорной работы с поставщиками (подрядчиками) информационной системы. Ведение крупных контрактов на приобретение компьютерного оборудование, программного обеспечения и ИТ-услуг. Контроль мелких контрактов.
•организация технической поддержки пользователей: участие в разработке и утверждает программы обучения пользователей работе в информационной сети предприятия, а также программы обучения компьютерной грамотности.

Веб-адміністратор

з 12.2006 по 04.2008 (1 рік 4 місяці)
Академія Муніципального Управління, Киев (Освіта, наука)

Тренер по Внедрению, обучению и документации SAP R/3

з 09.2006 по 01.2007 (4 місяці)
ТОВ „Квиза-Трейд”, Київ (Роздрібна торгівля)

Выполнение полного цикла работ по внедрению функционала модулей SAP R/3:
FI - Модуль для организации основной бухгалтерской отчетности, отчетности по дебиторам, кредиторам и вспомогательной бухгалтерии;
AM - Модуль для учета основных средств и управления ими. Ключевые элементы модуля: Техническое управление основными средствами, Техобслуживание и ремонт оборудования, Контроллинг инвестиций и продажа активов, Традиционный бухучет основных средств, Замена основных средств и амортизация, Управление инвестициями;
PP - Модуль для организации планирования и контроля производственной деятельности предприятия;
SD - Модуль распределения, продаж, поставок и выставления счетов. Ключевые элементы: Предпродажная поддержка, Обработка запросов, Обработка предложений, Обработка заказов, Обработка поставок, Выставление счетов (фактурирование), Информационная система сбыта;
MM - Модуль снабжения и управления запасами, используемые в различных хозяйственных операциях. Ключевые элементы: Закупка материалов, Управление запасами, Управление складами, Контроль счетов, Оценка запасов материала, Аттестация поставщика, Обработка работ и услуг, Информационная система закупок и информационная система управления запасами.

Зав. лабораторією комп’ютерно-інтегрованихй технологій (адміністратор)

з 09.2004 по 12.2006 (2 роки 3 місяці)
Академія Муніципального Управління, Київ (Освіта, наука)

Викладач

з 09.2004 по 04.2008 (3 роки 7 місяців)
Академія Муніципального Управління, Київ (Освіта, наука)

Викладання дисциплін: Інформаційні системи управління менеджментом; Інформаційні системи зовнішньоекономічної діяльності; Інформатика; Комп’ютерні системи та серверні рішення

Інженер по ТЗН (супроводження користувачів)

з 09.2003 по 09.2004 (1 рік)
Академія Муніципального Управління, Київ (Освіта, наука)

Менеджер по продажам

з 01.2002 по 12.2002 (11 місяців)
ЧП Долгополов, Київ (продукти харчування)

Освіта

Національна академія державного управління при Президентові України

Електронне урядування, магістр, Киев
Вища, з 2012 по 2015 (2 роки 6 місяців)

Створення проекту: "Стратегія трансформування старіння та розвитку інформаційних систем в Україні на період до 2020 року"

Національний Університет Харчових Технологій

Енергетик (електропостачання промислових підприемств) / магістр, Київ
Вища, з 2003 по 2004 (9 місяців)

електротехнічні системи електропостачання (Використання альтернативних енергетичних ресурсів)

Національний Університет Харчових Технологій

Енергетик (електропостачання промислових підприемств) / спеціаліст, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Інститут післядипломної освіти працівників побутового обслуговування населення

Бухгалтер / молодший спеціаліст, Київ
Вища, з 1998 по 2001 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Комп’ютерні курси - Оператор ПК

1996 – 1998

Курси водіїв - Категорія В

1998

Інститут інформаційних і бізнес технологій - Програміст С/С++

2003, 1 рік

Комп’ютерні курси “Парус” - “Автоматизація управління “Парус” - налаштування системи

2006

ІПКК НАДУ при Президентові України, «Особливості у системі підвищення кваліфікації державних службовців в умовах її модернізації

2010

ІПКК НАДУ при Президентові України, «Стратегічне управління та проектний менеджмент в органах влади»

2016

ІПКК НАДУ при Президентові України, «Енергозбереження та підвищення енергоефективності. Використання альтернативних ресурсів

2016

ІПКК НАДУ при Президентові України, «Інноваційний менеджмент в органах влади»

2016

Знання і навички

MS Office Windows Adobe Photoshop AutoCAD CRM CorelDRAW HTML Adobe Illustrator PHP SQL MySQL Програмування Адміністрування Операційні системи MS SQL Server Joomla! FreeBSD Ведення звітності Oracle Siebel CRM CMS Cisco Проєктування Адаптивність Drupal Верстка Django Графіка MagiCAD

Знання мов

  • Німецька — середній
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Організаційні навички
•Ведення ІТ пректів від А до Я.
•Розробка концепцій розвитку ІТ-інфраструктури органу влади.
•Автоматизація процесів надання державних послуг та виконання державних функцій органів державної влади:
- система виконання регламентів;
- інтеграція з відомчими інформаційними системами.
•Забезпечення міжвідомчої та міжрівневої електронної взаємодії органів державної влади та громадян:
- створення інфраструктури контакт-центру (Єдиного вікна) для звернень громадян;
- інтеграція ІТ систем для вхідних і вихідних запитів від громадян;
- інтеграція з відомчими інформаційними системами за допомогою ЕЦП.
•Переведення державних послуг в електронний вигляд:
- розроблення для інформаційних відомчих систем до Єдиного Порталу/Державних послуг відомства;
- управління організаційно-територіальною структурою органу влади;
- конфігуратор державних послуг органу влади: стану справи, контроль термінів, інтерактивні форми.
•Проектування і розробка інформаційних порталів будь-якої складності:
- опрацювання інформаційно-візуальної концепції;
- варіанти графічного дизайну;
- інтеграція з відомчими інформаційними системами.
•Проектування, розробка та впровадження систем електронного документообігу та архівів.
•Реалізація міжвідомчої взаємодії, при забезпеченні аналітичної діяльності в органах державної влади. Реалізація існуючих механізмів, протоколів і регламентів взаємодії. Плани та перспективи щодо підвищення ефективності обміну інформацією та організації автоматизованого доступу до СУБД органів державної влади між собою.
•Методи і засоби аналізу неструктурованої інформації. Розробка функціоналу інформаційно-аналітичних систем.
•Планування, організація і контроль роботи Управління Інформаційних Технологій;
•Забезпечення безперебійного функціонування IT інфраструктури;
•Розробка, впровадження і супровід різного програмного забезпечення;
•Розробка різних положень про порядок використання IT ресурсів компанії, посадових інструкції, регламентів взаємодії Управління IT з іншими підрозділами;
•Створення єдиної інформаційної структури;
•Підготовка і контроль IT бюджету;
•Ведення договірної роботи, повний цикл договірних робіт (Тендерні закупівлі, прості закупівлі);
•Керівництво співробітниками управління, підбір кадрів;
•Планування графіка робіт Управління IT, розподіл навантаження, контроль за виконанням;
•Розробка Політики інформаційної безпеки;
•Керівництво службою технічної підтримки (Service Desk). Управління інцидентами, проблемами, конфігураціями і змінами;
•Керівництво та контроль системним адмініструванням: контроль використання IT ресурсів, захист IT ресурсів від зовнішнього доступу, Поштова система, Антивірусне ПО, Система резервного копіювання, ІР-Телефонія.

Практичні навички
ВмінняОпис
ІТ сфера
-Знання апаратних та програмних складових ПК, периферійних пристроїв та оргтехніки.
-Розробка, проектування, впровадження та інсталяція корпоративних мереж. Їх підтримка, удосконалення та адміністрування.
-Підбір, закупка, сервісне обслуговування та ремонт комп’ютерної та орг. техніки, облік та вчасна закупівля витратних матеріалів.
-Встановлення, налаштування, підтримка та адміністрування ОС Windows, Server 2000/2003/2008 (Hyper-V, VMWare, Active Directory, DNS, DHCP, IIS, Group Policy, VPN), ISA, Exchange, Terminal Server, SharePoint, *NIX.
-Досвід роботи з мережевим обладнанням CISCO.
-Досвід роботи із CISCO IP-Telephon (обслуговування та програмування), та системами запису розмов.
-Підтримка та консультація користувачів, написання інструкцій.
-Організація інформаційної безпеки компанії. (Резервне копіювання, контроль та обмеження доступу до інформації).
-Знання як стандартного прикладного програмного забезпечення так і спеціалізованого (Системи «клієнт-банк», системи документообігу, CRM та ERP системи). Досвід створення спеціалізованих інформаційних систем для організацій.
-Досвід роботи із базами даних, та створення бізнес додатків (MSSQL, MySQL, PostgreSQL, Access).
-Досвід створення та підтримки сайтів.
-Досвід програмування (С++, C#, PHP, VB.NET).
- Веб-верстка (HTML5; CSS3 / BEM; SASS; Jade / Pug; jQuery)
Енергетична сфера
-Розробка та створення електротехнічних схем електрозбереження, схем та модулів відновлювальних джерел електроживлення;
-Розробка проектів з незалежного енергопостачання за вдяки комбінованих відновлювальних станцій енергоживлення.
Сфера державних закупівель
-Ведення тендерної закупівлі на всіх етапах.
-Заключення договорів з контрагентами, ведення договірної роботи, юридичний та адміністративно-господарський супровід.
Законодавча сфера
Написання законопроектів, концепцій, стратегій та змін до них:
-Автор проекту «Стратегії трансформування старіння та розвитку інформаційних систем в Україні на період до 2020 року»;
-Брав участь у створені різних законів та підзаконних актів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: