Ольга
Начальник відділу кадрів, юрист, 10 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4529895
Освіта
ЧНУ им. Богдана Хмельницкого
Практический психолог, Черкассы
Вища, з 2013 по 2014 (1 рік 3 місяці)
КНУКиМ
Юрист, Киев
Вища, з 2002 по 2005 (2 роки 10 місяців)
Додаткова інформація
Резюме.
Колмаз Ольга Сергіївна
Дата народження: 11.03.1983
Одружена, син 11 років, дочка 2,5 роки
Адреса: м. Ужгород, Закарпатська обл.
Контактні телефони: [
E-mail: [
Досвід роботи:
01.2018 по теперішній час: ЗД ПАТ «Укрпошта»
Провідний інженер Відділу кадрового адміністрування – ведення кадрової документації, формування особових справ, прийом, звільнення, переведення, оформлення відпусток, листків тимчасової непрацездатності, ведення, облік, зберігання трудових книжок працівників підприємства, ведення табелів робочого часу працівників підприємства, перехід на нову програму ІС Про.
07.2017 по 01.2018: Фізична особа підприємець .
07.2015 декретна відпустка
07.2014-07.2017: Товариство з обмеженою відповідальністю «Оконіка»
Юрисконсульт – ведення юридичної документації (складання та ведення претензій, складання договорів, оформлення тендерної документації), судова практика, ведення кадрової документації (складання наказів, а саме на прийом, звільнення, відпусток, ведення та реєстрація трудових книжок) за сумісництвом.
09.12-07.2014: Товариство з обмеженою відповідальністю «Оконіка»
Юрисконсульт (неофіційне працевлаштування) – ведення юридичної документації (складання та ведення претензій, складання договорів, оформлення тендерної документації), судова практика, ведення кадрової документації (складання наказів, а саме на прийом, звільнення, відпусток, ведення та реєстрація трудових книжок) за сумісництвом.
04.2011-03.2012: Олександрійський міськрайонний центр зайнятості у Кіровоградській області
03.2011-03.2011: Товариство з обмеженою відповідальністю «Гермес - Трейдінг»
Юрисконсульт- допомога в оформленні юридичної документації, розробка договорів, претензійна робота, проведення та оформлення документів перед перевіркою податкової служби, перевірка кадрової документації та її оформлення.
08.2010-02.2011: Приватне підприємство «Колега»
Інспектор відділу кадрів – ведення кадрової документації, обслуговування філіалів з кадрових питань, робота в програмі 1С підприємства з кадрових питань. Складання табелю робочого часу працівників, робота з персоналом. Проведення співбесід з майбутніми працівниками.
05.2008-07.2010: Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрАгроКом»
Начальник відділу кадрів – ведення кадрової документації, архіву підприємства, оформлення документів для виходу працівників на пенсію, робота з персоналом, перевірка табелів робочого часу відділень підприємства, надання консультацій дочірнім підприємствам з кадрових питань, ведення програми «Турбо бухгалтер 9» та робота в ній.
06.2006-05.2008: Декретна відпустка
07.2004-06.2006: Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрАгроКом»
Юрист – оформлення ліцензій, робота з людьми, договірна практика, оформлення судових документів, претензійна робота, складання статутів, колективних договорів, проведення консультацій дочірнім підприємствам з юридичних питань.
2013-2014: навчання в Черкаському національному університеті ім. Богдана Хмельницького,
Факультет практичної психології. Отримала кваліфікацію практичного психолога. Викладач психологічних дисциплін. Магістр.
2011 – 2013: навчання в Бердянському педагогічному університеті,
Факультет практичної психології, отримала кваліфікацію практичного психолога. Бакалавр.
2002-2005: навчання в Київському національному університеті Культури та Мистецтв
Юридичний факультет. Отримала кваліфікацію Юрист. Спеціаліст.
1998-2002: навчання в Олександрійському індустріальному технікумі.
Юридичний факультет. Отримала кваліфікацію молодшого спеціаліста, юриста.
Знання мов:
Англійська – розмовна, зі словником.
Українська – вільно.
Російська – вільно.
Додаткові відомості:
Впевнений користувач MS Windows, MS Office, Internet, Турбо бухгалтер 9, 1С підприємства.
Особисті якості:
Комунікабельна, стресостійка, не конфліктна, відповідальна, цілеспрямована, швидко навчаюсь, наполеглива, швидко знаходжу вихід з будь-якої ситуації.
Схожі кандидати
Начальник відділу кадрів, директор, менеджер з персоналу
Ужгород
Директор, зам. директора, керівник відділу
Ужгород, Мукачево
Керівник, заступник керівника, менеджер установи, юрист, юрисконсульт
40000 грн, Ужгород
Керівник відділу, начальник дільниці
Ужгород, Хмельницький
Директор з персоналу, HRD, HRBP
100000 грн, Ужгород, Івано-Франківськ
,
ще 6 міст