Резюме від 16 березня 2018

Вадим

Менеджер по продажам, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Office Email Веб-браузери Банківські програми

Додаткова інформація


Додаткова інформація:Коваль Вадим Анатолійович
Дата народження: 06 квітня 1990 р.
Адреса проживання: м Вінниця, вул. С. Зулінського 34 а
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль звернення:Отримання вакантної посади
Освіта:
•У 2007 році закінчив Крижопільську СЗОШ І-ІІІ ст. №1, у смт Крижополі, Вінницької області.
•З 09.2007 по 06.2011р. – навчався у Вінницькому Національному Аграрному Університеті, на факультеті менеджменту, за спеціальністю: «Менеджер підприємств і організацій», отримав диплом бакалавра.
•З 09.2011 по 062012 р. в ВНАУ здобував кваліфікаційний рівень «Магістр» з менеджменту.
Досвід роботи:•З 07.2012 по 11.2012 року працював в Вінницькій регіональній дирекції «ВТБ Банку», на посаді менеджера-консультанта Відділу з продажів.
•З 12.2012 по 07.2013 працював продавцем-консультантом непродовольчих товарів в будівельному гіпермаркеті ТОВ «Епіцентр К»
•З 07.2013 по 31.04.2015 працював керівником групи, старшим експертом
Сектору аналізу заявок фізичних осіб за готівковими кредитами через POS точки в ОТП Банк Україна.
•З 05.05.2015 по 07.2016 працював в АТ «УкрСиббанк» спеціалістом 1-ї категорії відділу андерайтингу та після продажного обслуговування.
•З 07.2016 по 01.2018 працював директором та керівником виробничо-складського комплексу в ТОВ «Макош Мінерал» (мінеральні добрива)


Цілі, обов’язки та досягнення на останньому місці роботиЦіліОбов’язкиДосягнення
Побудова та введення в експлуатацію складського комплексу для розвантаження та зберігання мінеральних добрив.



1) Підготовка і оформлення документів для проведення будівельних робіт, заключення договорів з електромережами та Укрзалізницею.
2) Участь у виборі підрядної організацію для будівництва 2-х складів та офісного приміщення.
3) Контроль процесу будівництва.
4) Матеріальне забезпечення процесу будівництва
5) Підбір персоналу та введення в експлуатацію об’єкта.
6) Консультування клієнтів про продукцію компанії та безпосередньо продаж добрив.
7) Контроль надходження та відпуску продукції. Зведення залишку по складі.



1) Підготував усі необхідні документи для проведення будівельних робіт.
2) Забезпечив демонтаж усіх зайвих будівель на об’єкті.
3) За 8 місяців було побудовано 2 критих склади загальною площею - 2500 м кв, офісне приміщення – 200 м кв та ваги.
4) Були заключні договори з УкрЗалізницею та Електромережею (встановлена нова підстанція).
5) Встановлено кран балку і забезпечено розвантаження вагонів в середині складу.
6) Було взято на роботу 4 працівники та служба охорони, що забезпечило функціонування складу.
7) Забезпечував підготовку документації для прийому і відправки вантажів.




Професійні навики:•Дуже добре володію комп’ютером, внутрішньо банківськими програмами, а також базовим пакетом Microsoft Office, усіма наявними браузерами, електронною поштою, та ін.
•Маю навики з web-дизайну, розробки і створення блогів та сайтів.
Знання мов:українська, російська, англійська (зі словником)
Особисті якості:Комунікабельний, уважний, спокійний, дуже швидко навчаюся
Особиста інформація:
•Одружений. Є дитина. (4 роки)
•Маю посвідчення водія категорії В та С
•Маю закордонний біометричний паспорт
•Негативних звичок не маю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: