Резюме від 12 травня 2024 PRO

Іван

Керівник відділу, менеджер з продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер (управитель) із збуту, керівник проекту

з 06.2020 по нині (3 роки 11 місяців)
Виробнича компанія, Вінниця (Харчова промисловість)

• Побудова дистрибуції торгової марки "з нуля".
• Просування продукції через різні канали збуту в форматі В2В: мережі, дистрибутори, оптовий канал, е-комерція, інтернет-магазини.
• Досвід ведення переговорів з ЛПР вищого рівня.
• Організація і координація процесу створення продукту, виходячи з технічних та якісних характеристик.
• Координація процесів розробки дизайну, створення упаковки, тестування готової продукції.
• Передпродажна підготовка продукції: вивчення кон’юнктури ринку, визначення цінового сегменту, конкурентного середовища.
• Укладання договорів.
• Взаємодія з партнерами через платформи EDI.
• Організація процесу доставки.


Результат: виведення на ринок продукту, який не має аналогів в Україні. На даний час представленість нової ТМ в 18 мережах та 15 областях України.

Керівник, менеджер (управитель) із збуту

з 12.2018 по 12.2019 (1 рік)
ТОВ «Маркетинг Груп», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Координація та взаємодія з усіма підрозділами організації щодо просування продукції.
• Координація роботи складу: контроль ООС, інвентаризація.
• Аналіз руху товару та узгодження об’єму закупівель з виробником.
• Взаємодія з постачальником відносно оптимальних параметрів співпраці : асортимент, forecast, вартість продукції.
• Робота з митницею та перевізниками щодо імпорту.
• Участь у процесі укладення ЗЕД контракту.
• Управління персоналом.
• Ведення управлінського обліку організації в 1С8 (P&L, баланс).
• Побудова дистрибуції торгової марки "з нуля".
• Просування продукції через різні канали збуту в форматі В2В: мережі, дистрибутори, оптовий канал, е-комерція, інтернет-магазини.
• Досвід ведення переговорів з ЛПР вищого рівня.
• Проведення презентацій продукції.
• Розробка активностей для торгових команд дистрибуторів та їх контроль.


Результат: створення «з нуля» дистрибуції імпортної ТМ в 12 областях України. Побудова співпраці з 6 дистрибуторами та вихід на середньомісячний об’єм продажу в 1 млн. грн. за 4 місяці. Постановка управлінського обліку організації на платформі 1С8 з подальшим його веденням.

Заступник директора

з 11.2016 по 12.2018 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «Стар Груп-02», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Контроль діяльності фінансово-адміністративного, комерційного відділу, бухгалтерії, логістики організації.
• Ведення управлінського обліку в системі 1С8.
• Контролінг.
• Формування поточних та річних звітів.
• Розробка та впровадження ефективної системи мотивації для ТП при роботі з дебеторською заборгованістю на базі 1С8.
• План-фактовий аналіз роботи відділів, маршрутів, підрозділу організації
• Координація роботи складів підрозділів дистрибутора: контроль ООС , інвентаризація, регламент вивантаження-завантаження даних, виведення результатів інвентаризацій
• Контроль коректності розрахунку собівартості, валового прибутку, рентабельності та ефективності діяльності організації.
• Постановка ТЕО розробникам платформи 1С8.
• Створення нових відділів: пошук та підбір персоналу, мотивація, контроль діяльності.
• Визначення та регламентація асортименту продукції для відділів дистрибутора.
• Розвиток мережі збуту торгових марок дистрибутора: мережеві клієнти, оптові канали, дистрибутори.


Результат: переведення облікової системи дистрибутора з облікової системи 1С7 на 1С8. Постановка процесу ведення управлінського обліку. Запровадження контролінгу та партійного обліку. Оптимізація процесу надходження оборотних засобів за рахунок впровадження автоматизованої системи мотивації ТП та контролю грошових потоків. Створення нових відділів організації : ХоРеКа та ЗЕД – розширення каналів збуту продукції дистрибутора та зростання ефективності роботи в середньому +10%. Автоматизація процесу інвентаризації: введення терміналів, проведення безпаперового переобліку, реалізовано можливість дистанційного переобліку в будь-який момент часу без зупинки роботи складів.

Керівник відділу

з 10.2015 по 11.2016 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Ергопак», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Управління ексклюзивною торговою командою: підбір персоналу, доведення мотивації, постановка КРІ.
• Робота з дистрибутором відносно об’ємів закупок товару, маршрутів торгової команди, оплат продукції, маркетингових заходів.
• Робота з ключовими клієнтами, альтернативними каналами збуту.
• Проведення сторчеків згідно графіка торгового візиту.
• Навчання персоналу під час стажування на посаду торгового представника.
• Планування робочого часу з внесенням відомостей до Outlook Express.
• Подача звітності про об’єм виконання плану, рух продукції, факту проведених активностей керівництву.
• Надання та захист річного звіту.


Результат: досягнення показника середньомісячного зростання виконання планів +15% та покриття новою АКБ +10% щомісячно.

Менеджер з продажу продукції house-hold

з 11.2012 по 10.2015 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «Стар Груп-02», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Переговори з клієнтами щодо продажу ТМ.
• Робота з ключовими клієнтами.
• Підключення до співпраці мережевих клієнтів.
• Надання комерційних пропозицій.
• Презентація товару.
• Контроль дебеторської заборгованості.

Результат: в результаті підключення ряду ключових клієнтів, об’єм продажів маршруту збільшився в 3 рази, що стало становити 40% об’єму продажів відділу. Отримання посади керівника відділу.

Торговий представник «Nestle»

з 10.2009 по 02.2012 (2 роки 4 місяці)
ТОВ «Парк- Інвест», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Переговори з клієнтами щодо продажу ТМ.
•Аналіз торгової точки відносно залишку товару.
•Заключення договорів.
•Розміщення торгового обладнання.
•Мерчандайзинг.
•Робота з грошовими засобами.
•Проведення переобліку.

Менеджер-логіст (холодильна група товарів)

з 12.2007 по 03.2009 (1 рік 3 місяці)
ТОВ НВП «Аргон», Вінниця (Роздрібна торгівля)

•Замовлення товару.
•Робота з постачальниками.
•Управління персоналом.
•Проведення переобліку.
•Звітність.
•Контроль за виконанням норм санітарного мінімуму.

Освіта

Вінницький фінансово-економічний університет

Факультет: менеджмент; Спеціальність : менеджер організацій, Вінниця
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 9 місяців)

Кваліфікація: магістр з менеджменту організацій

Додаткова освіта та сертифікати

«Етапи візиту в торгову точку та суть їх виконання за принципами SMART», «Робота з запереченнями при продажу товару»

2009-2015

школа RIA (реклама, її види, продаж, робота з запереченнями, макети, дизайн, розміщення)

2008

Водійське посвідчення категорії В,С

2000 рік

Навчальний центр "ДАНКО" - Фінансовий директор

м.Київ, 2021 рік

Знання і навички

MS Office MS Outlook Outlook Express Вчасно Express EDIN Comarch

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості:
- Вміння розставляти пріоритети
- Системний та аналітичний підхід до процесів
- Наполегливість у виконанні задач
- Вміння працювати в команді
- Орієнтованість на результат
- Відповідальність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: