Резюме від 14 березня 2018

Ирина

Оператор call-центра

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Слободянюк Ірина Павлівна
14.05.1987 р.н. м. Вінниця, вул. Пирогова.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Мета: - Отримання роботи на одній із запропонованих посад.
-Розширення професійного кругозору.
-Кар’єрний ріст та саморозвиток.
-Покращення якості життя.
-
Освіта: - 2002-2005 рр. – Вінницький кооперативний коледж економіки і права.
Спеціальність « Фінанси» . Отримала диплом – молодшого спеціаліста.
- 2005-2007рр.- Тернопільський національний економічний Університет м.
Вінниці. Спеціальність « Фінанси і банківська справа». Отримала диплом-
бакалавр.
- 2007-2008 рр. - Тернопільський національний економічний Університет м.
Вінниці. Спеціальність « Фінанси і банківська справа». Отримала диплом-
спеціаліст. Вища освіта.

Досвід роботи та практична діяльність:
2005- 2008 рр. – Вінницька колегія адвокатів, приватна адвокатура. Працювала
на посаді – секретар- помічник.
2009- 2012 рр. – м. Вінниця ПП « Турбовець В.П.» магазин « Парфуми».
Працювала на посаді – продавець не продовольчих товарів. Старший прода-
вець.
2015-2016 р.р – м. Вінниця Контакт – центр Premium call. Працювала на посаді - менеджер по роботі з клієнтами. Працювала на проекті– Росія, Казахстан.
2016 – 2017 рр. – м. Вінниця ТОВ « Біо Вест Груп». Працювала на посаді- офіс
менеджер по роботі з експортом альтернативного палива в країни Європи.
Логіст по транспорту. Робота в ЗЕД – експорт.
2017– 2018 рр. м. Вінниця ПП Працевлаштування за кордоном. Працюю на посаді- спеціаліст з працевлаштування за кордоном в країнах Європи. Помічник директора.

Вміння та навички: Організаторські здібності, самостійність у прийнятті рішення, діловий етикет, вміння розподіляти обов’язки між персоналом, ведення ділової кореспонденції, розподіл дзвінків, зустріч відвідувачів, адміністративно- господарська підтримка співробітників офісу, робота з первинно бухгалтерської документацією, підготовка накладних і рахунок фактура і вхідної і вихідної документації, забезпечення чистоти і порядку робочого місця, аналіз діяльності постачальників та покупців, робота з закордонними партнерами, аналіз ринку товару, навички в роботі транспортної логістики.

Додаткова інформація:
- громадянка України;
- православна:
- водійські права категорії «В»;
- вільно володію української та російською мовою;
- англійська мова- початковий рівень;
- рівень комп’ютера- користувача та адміністратора;
- навички користування оргтехнікою;
- виховую двох дітей донька Софія та син Святослав.

Особисті якості: комунікабельність, гнучкість, терплячість, тактовність, пунктуальність, сумлінність, здатність наполягати, переконувати, здатність знаходити контакт с людьми, широкий кругозір, здатність вирішувати конфлікти, ініціативність, прямолінійність, педантичність, скромність, вимогливість до себе.

Хобі: Читати книжки, подорожувати, полюбляю кіно та проводити час с дітками і друзями, відкривати для себе нові місця, займаюсь організаційною діяльністю та допомагаю організовувати заходи і свята.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: