Резюме від 1 травня 2018

Людмила

Руководитель высшего звена, помощник руководителя, начальник отдела

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Особисті дані

У 2002-2004 Закінчила ліцей Полтавської державної аграрної академії
У 2004-2009 закінчила Полтавську державну аграрну академію та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит та здобула кваліфікацію магістра з обліку.
01.06.2007 проходження практики ТОВ «Сир Сервіс»

Контактні дані
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Трудова діяльність
06.08.207-24.10.2007 ТОВ «Сир Сервіс» прийнята на посаду оператора ПК.
Обов’язки:
- в телефонному режимі збір заявок від клієнтів
- в 1С обробка замовлень, виписка товару, формування всіх супровідних документів
- каса

25.10.2007 - 08.02.2008 ТОВ «Маслосирпостач» прийнята на посаду менеджера торгового відділу. Помічник керівника.
Обов’язки :
- збір інформації від виробників, а саме прайс-листи, сертифікати якості
- формування звітності для виробників по кожній ТМ. Контроль запасу товару на складі.
- замовлення товару

01.04.2008-04.01.2009 Ресторан «Зелена діброва» прийнята на посаду Адміністратор комплексу.
Обов’язки:
- підбір і навчання персоналу
- робота з постачальниками
- розробка стандартів обслуговування
- організація банкетів, весілля, випускні, кейтеринг
- каса.
Моя команда 10 працівників.

1.02.2009-13.07.2010 SRS Company (Голландія) прийнята на посаду керівник полтавського філіалу.
Обов’язки:
- розвиток філіалу в цілому
- підбір, навчання, контроль, розробка програми мотивації персоналу
- збільшення товарообігу, ведення звітної, аналітичної щомісячної документації, розробка та проведення акцій
- робота з VIP клієнтами
- часткове ведення бухгалтерії
- каса.
Моя команда 5 працівників.

1.10.2010 -31.08.2011 ТОВ «Альтер П» прийнята на посаду спеціаліста з методу розширення ринків збуту. Від компанії Kimberly-Clark®.
Обов’язки :
- підбір, навчання, контроль персоналу
- ведення звітної та аналітичної документації
- контроль дебіторської заборгованості
- проведення планових акцій від виробника
- робота з VIP клієнтами.
Моя команда 5 працівників

03.10.2011-04.05.12 ТОВ «Укрспеценергосервіс» прийнята на посаду бухгалтер з оплати праці.

04.05.12-20.02.15 Декретна відпустка

20.02.15 -1.06.17 Компанія «Товари від А до Я» прийнята на посаду менеджер із закупівлі.01.01.16 підвищена до посади начальником відділу закупівлі в компанії «Товари від А до Я».
Обов’язки:
- пошук нових постачальників
- аналіз ринку
- співпраця з юридичним відділом, додаткові угоди, договори
- розробка акційних пропозицій разом з постачальником чи виробником (трейд маркетинг).
- звіти по бонусах та компенсаціях для керівництва
- контроль приймання і відвантаження на РЦ
- контроль прямих замовлень на магазин і відвантаження, контроль простроченої продукції
- контроль кредиторки
- розробка сезонних акцій
- націнка нового товару, та уцінка товару
- контроль цін при прямих постачаннях
Повний цикл від знаходження постачальника, підписання договору, заведення асортименту, замовлення до продажу кінцевому споживачеві. Участь у відкритті нових магазинів.
Моя команда 8 працівників

02.06.17 і до сьогодні ТОВ КТ «Україна» Керівник філіалу
Обов'язки:
організація роботи філії;
ведення всієї адміністративно господарської діяльності;
контроль діяльності кожного з відділів філії (адміністративний, транспортний, складський, сервісний центр);
підготовка внутрішніх звітів по роботі філії;
бюджетування підрозділу
контроль грошових потоків
підбір та навчання персоналу адміністративного відділу




Додаткова інформація
Маю посвідчення водія категорія В
Бізнес тренінг «Трейд маркетинг» та «Ефективна команда в період швидких змін на ринку»
Я – цілеспрямована, стресостійка, організована, відповідальна, порядна, комунікабельна,активна ,ініціативна ,наполеглива . Націлена на результат .
Маю навики ділового спілкування, роботи з клієнтською базою , ділового листування, здійснення пошуку та закупівлі товару ,організації роботи філіалу з нуля, підбір та навчання персоналу . Маю навики роботи з касою. Вільно володію персональним комп’ютером ,знання Windows, World, Excel, 1С, Internet, оргтехніки ,Битрикс.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: