Резюме від 18 травня 2021 PRO

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно, Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Медичний центр, Ірпінь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Реєстрація пацієнтів в медичній програмі, робота з документацією. Зустріч та супроводження пацієнтів, ведення телефонних переговорів. Комунікаційна робота із співробітникам клініки. Робота з касою, ведення касової звітності.

Контент менеджер

з 03.2020 по 05.2020 (2 місяці)
https://izumlove.com.ua/, Ірпінь (Телекомунікації, зв'язок)

Написання статей та описів для товарів (сухофрукти та горіхи). Публікування статтей та новини на сайті (wordpress). Фотографування та обробка фото для сайту. Пошук фото на фотостоках для наповнення сайту.

Контент менеджер

з 08.2019 по 10.2019 (2 місяці)
https://vlasinfo.com/, Ірпінь (Телекомунікації, зв'язок)

Пошук інформації, фото та написання статей. Публікування статтей та новини на сайті. Складання грамотних та унікальних текстів.

Помічник вихователя

з 09.2018 по 06.2019 (9 місяців)
ДНЗ "Лісова пісня ", Ірпінь (Освіта, наука)

Організація дозвілля. Підготовка занять та ігор. Організація і проведення режимних моментів. Порядок та чистота в групі.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2017 по 08.2017 (2 місяці)
Українська архівна компанія, Київ (послуги)

Ведення переговорів з клієнтами. Підготовка комплекту документів для оплати рахунків за період зберігання. Відправка рахунку клієнтам і контроль отримання клієнтів документів на оплату. Підготовка і контроль план-графіка по оплаті рахунків. Супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними, документальне оформлення всіх операцій.

Експерт сектору збору без заставних кредитів та кредитних карт

з 09.2012 по 05.2017 (4 роки 8 місяців)
АТ ОТП- банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Переговори з клієнтами з метою досудового врегулювання питань заборгованості. Консультування клієнта з причин виникнення заборгованості та способам її погашення. Внесення результатів домовленостей в базу даних. Здійснення моніторингу за картковими операціями.

Провідний спеціаліст відділу стягнення заборгованості

з 03.2012 по 07.2012 (4 місяці)
Компанія Credex, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль якості переговорного процесу групи з п’яти чоловік , відділу стягнення заборгованості. Контроль за дотриманням бізнес-процесів в розмовах. Звітність за результатами роботи співробітників. Надання зворотного зв'язку співробітникам по їх роботі. Проведення навчання персоналу. Оптимізація процесу збору заборгованості.

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Обліково-економічний, Ірпінь
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Спеціальність: Податковий контроль і аудит , магістр

Додаткова освіта та сертифікати

new look SMM

3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet CRM Робота з оргтехнікою Водійські права кат. B Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом 1С:Бухгалтерія Робота з факсом Бухгалтерський облік Міні-АТС SMM ERP Довідково-інформаційні програми Банківська справа Машинопис

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Власенко-Луцька Анна Михайлівна
м. Ірпінь, тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті дані
Д. н. 9 листопада 1989 р.
Заміжня
Є дитина

Досвід роботи
Березень 2021 р. – по теперішній час
Медичний центр
м. Ірпінь
Посада: Адміністратор
Посадові обов'язки: Реєстрація пацієнтів в медичній програмі, робота з документацією. Зустріч та супроводження пацієнтів, ведення телефонних переговорів. Комунікаційна робота із співробітникам клініки. Робота з касою, ведення касової звітності.


Березень 2020 р. – Травень 2020 р.
https://izumlove.com.ua/
Посада: Контент менеджер
Посадові обов’язки: Написання статей та описів для товарів (сухофрукти та горіхи). Публікування статтей та новини на сайті (wordpress). Фотографування та обробка фото для сайту. Пошук фото на фотостоках для наповнення сайту.

Серпень 2019 р. – Жовтень 2019 р.
https://vlasinfo.com/
Посада: Контент менеджер
Посадові обов’язки: Пошук інформації, фото та написання статей. Публікування статтей та новини на сайті. Складання грамотних та унікальних текстів.

Вересень 2018 р. – по червень 2019 р.
ДНЗ №1
м. Ірпінь
Посада: Помічник вихователя

Червень 2017 р. – по серпень 2017 р.
Українська архівна компанія
м. Київ
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Посадові обов'язки: Ведення переговорів з клієнтами. Підготовка комплекту документів для оплати рахунків за період зберігання. Відправка рахунку клієнтам і контроль отримання клієнтів документів на оплату. Підготовка і контроль план-графіка по оплаті рахунків. Супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними, документальне оформлення всіх операцій.

Вересень 2012 р. – по травень 2017 р.
АТ «ОТП – банк»
м. Київ
Посада: Експерт сектору збору без заставних кредитів та кредитних карт
Посадові обов'язки: Переговори з клієнтами з метою досудового врегулювання питань заборгованості. Консультування клієнта з причин виникнення заборгованості та способам її погашення. Внесення результатів домовленостей в базу даних. Здійснення моніторингу за картковими операціями.

Березень 2012 р. – по липень 2012 р.
Компанія Credex
м. Київ
Посада: Провідний спеціаліст відділу стягнення заборгованості
Посадові обов'язки: Контроль якості переговорного процесу групи з п’яти чоловік , відділу стягнення заборгованості. Контроль за дотриманням бізнес-процесів в розмовах. Звітність за результатами роботи співробітників. Надання зворотного зв'язку співробітникам по їх роботі. Проведення навчання персоналу. Оптимізація процесу збору заборгованості.

Жовтень 2011р. – по березень 2012 р.
Компанія Credex
м. Київ
Посада: Спеціаліст відділу стягнення заборгованості
Посадові обов'язки: Ведення бази даних боржників. Консультація , мотивація, пошук шляхів погашення заборгованості. Моніторинг кредитної заборгованості фізичних осіб. Підготовка аналітичної звітності. Призначення і координація зустрічей клієнтів з менеджерами відділу для підписання договорів реструктуризації. Підготовка пакета документів для оформлення договорів реструктуризації. Робота з заставними кредитами.

ОсвітаВересень 2007 р. – по червень 2012 р
Національний університет державної податкової служби України
Спеціальність: Податковий контроль і аудит , магістр

Додаткові відомостіАнглійська мова – рівень intermediate.
Досвідчений користувач програм: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Lotus, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми.
Знання систем CRM і ERP.
Навички програм: 1С Бухгалтерія, «Банк - Клієнт»
Машинопис: українською мовою 170 – 200 знаків на хвилину, англійською мовою 135 – 150 знаків на хвилину.
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
Водійські права категорії В, С.
Диплом з відзнакою від Newlook | SMM | 2.0 |

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: