Резюме від 14 липня 2018

Вікторія

Личный ассистент руководителя, 28 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
КАПІТАН Вікторія Олександрівна

Місце проживання: Київ, вул. Бажана 28а, кв. 185
Дата та місце народження: 06.05.1986, м. Фастів, Київської області
Мови: українська – рідна, російська – вільно, англійська – вище середнього.
Діти: донька, 10 років
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2004-2009 рр. навчалася в Київському Національному Лінгвістичному Університеті.
Досвід роботи:
08.2006 – 11.2006
Помічник Віце-президента компанії зі знанням англійської мови, компанія «Фоззі-Груп»

06.2007 –10.2007
Помічник керівника, ТОВ «Фірма «Компекс-V»

08.2010-07.2011
Старший адміністратор, ТОВ «Корона»

08.2011- 10.2011
Адміністратор-касир, ТОВ «Сезони-СПА»

06.2013-11.2014
Помічник керівника холдингу, ТОВ «Петрус – Інвесткомпанія», ТОВ «Кінгсбурі Венчур», ТОВ «Укрбізнес консалтінг»

07.2013-11.2014
За сумісництвом на громадських засадах Помічник Радника Голови ВРУ (за вимогою та потребою керівника компаніі)


06.2017- 06.2018
Методист вищої категорії Інституту сучасного мистецтва


09.2017-
по цей час
слухач Національної академії державного управління при Президентові України


Посадові обов’язки:

На постійній основі:
- Ведення календаря керівника (дня, тижня, місяця, року), планування та організація зустрічей / відряджень, внесення коригувань в робочий графік протягом дня.
- Ведення телефонної і інформаційної бази керівника (контакти, дні народження партнерів, сім'ї, друзів).
- Організація поїздок і відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок і т.п.)
- Виконання особистих і робочих доручень, покупка всього, що потрібно;
- Виконання інших доручень керівника;
- Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації
- Пошук потрібної інформації.

Додаткові функціі, котрі виконувалися за потреби сфери діяльності компанії:

- Робота з керівними кадрами компанії, контроль та звітність по роботі підлеглих, підбір персоналу до адміністративного відділу (співбесіди), переклади усні/письмові, зустріч делегацій, підготовка презентацій, підготовка документів по запиту, соціальне опитування жителів України та аналіз їх потреб щодо продуктів харчування (ціна, якість).
- Робота з зарубіжними клієнтами, заключення договорів, зустріч делегацій, супровід керівника та переклад під час приїзду делегатів, підготовка звітів, протоколів, перевірка договорів (аналіз ризиків).
- Контроль роботи адміністраторів, перевірка звітів по фінансам, впровадження інновацій щодо роботи готелю, вдосконалення програми реєстрування, координація роботи адміністраторів та водіїв.
- Розселення гостей, розрахунок, контроль роботи кухні, фінансові звіти.
- Переклад, підготовка документів, договорів, аналітичних довідок, моніторинг та звіт необхідної інформації, контроль та звітність по роботі усіх підрозділів холдингу, особисті доручення керівника, помічник у ВРУ, робота з радниками Голови ВРУ, аналітичні довідки, робота з відділом документообігу, завдання усіх видів складності.
- Організаційно-методична робота на кафедрі, аналіз стану роботи, облік навчального навантаження, документація кафедри, підсумки роботи кафедри, координація роботи кафедри, консультативна та практична допомога працівникам, прийняття участі у підготовці навчально-методичної документації, аналіз експериментальної роботи кафедри, ведення книги поточних справ кафедри, підготовка розпоряджень, наказів та інші доручення завідувача кафедри.

Особисті якості: аналітичні здібності, відповідальність, грамотність, уважність, здатність швидко навчатися, працювати самостійно та в команді, вміння працювати з керівниками вищого рівня, бажання рости, готовність до великої кількості завдань (багатозадачність). Самостійність в прийнятті рішень в рамках наданих повноважень, здатність швидко навчатись.
Інтереси: література, кіно, театр, опера, балет, музика, спорт.
Навички: користувач MS Office (Word, Exсel, Power Point), цифрові інструменти GOOGLE у роботі публічних службовців (сертифікат).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: