Резюме від 18 липня 2018

Наталія

Адміністратор офісу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій

з 02.2008 по 01.2009 (11 місяців)
Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області, Дніпро (забезпечує реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення та ведення персоніфікованого обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування)

додержання законодавства про пенсійне забезпечення,
- автоматизоване оброблення документів та інформації щодо призначення та виплати пенсій.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Фінансово-економічний, фінанси, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Резюме
Ковальчук Наталія Володимирівна
Дата народження : 19.11.1984
Адреса : смт. Чабани, вул. Машинобудівників 2в, кв.166
Сімейний стан : одружена, є донька 9 років.
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: розглядаю посаду адміністратора рецепції, офісу, секретаря, діловода. Працевлаштування в стабільну компанію з перспективою росту і збільшенням професійних навиків в роботі.
Освіта:
1991-2002 ЗОШ
2002-2007 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, фінансово-економічний факультет, спеціальність «державні фінанси», диплом магістра.
Досвід роботи:
01.03.08- 14.01.09 Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області- головний спеціаліст відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій. Обов`язки:
- автоматизоване оброблення документів та інформації щодо призначення та виплати пенсій;
- перевірка документів, поданих для призначення, перерахунку та виплати пенсій;
- визначення та перевірка права на пенсію, обчислення її розміру;
- призначення, припинення або поновлення виплати пенсії;
- ведення підготовки та розгляд запитів з питань підтвердження трудового стажу та інших обставин, які визначають право на пенсію у разі потреби;
- перевірка правильності виплаченої кількості і суми пенсій за описом з одночасним розшифруванням за джерелами фінансування, видами пенсій, відрахувань сум аліментів за виконавчими листами та інших відрахувань, своєчасність їх перерахування;
- складання відповідної звітності.
2009-2012- декретна відпустка.
Професійні навики і знання:
Вільне володіння ПК , офісною технікою (сканер, принтер, факс)
Особисті якості :
Порядність, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, уважність, легко та швидко навчаюсь новому, впевнена в собі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: