Виктория
Помічник директора, HR, адміністративний директор, 40 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2590227
Досвід роботи
Помічник керівника, HR менеджер
з 07.2018 по 12.2020
(2 роки 5 місяців)
ТОВ ДАРТ Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з українськими та зарубіжними партнерами, контроль виконання умов договорів, турбота про позитивний імідж компанії, організанія та участь у галузевих виствках, розробка логотипу, підбір персоналу.
Помічник керівника
з 09.2015 по 06.2018
(2 роки 9 місяців)
GOLDINVEST LTD, Киев (Послуги для населення та бізнесу)
Фінансові зводки по договорам, виконання додаткових доручень за
потреби. Планування графіку зустрічей, супровід.
2015 - «Школа молодого політика» за підтримки IRI
2015 - Кандидат в депутати до КМДА.
Помошник советника
з 01.2014 по 09.2015
(1 рік 8 місяців)
ВРУ, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Аналитика, сопровождение на переговорах, встречах, полная взаимо заменяемость руководителя
Личный ассистент, HR менеджер, адмін директор
з 01.2013 по 09.2015
(2 роки 8 місяців)
ГК ПЕТРУС, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ведение и контроль отчётов начальников всех направлений компании, управление административным персоналом, контроль выполнение поручений всех подразделений компании, сопровождение на встречах, личные поручения руководителя.
Личный ассистент
з 08.2006 по 11.2008
(2 роки 3 місяці)
Компекс-V, Киев (Звуковое и световое Оборудование)
Офис-менеджер со знанием английского
з 03.2005 по 10.2006
(1 рік 7 місяців)
Фоззи GROUP, Киев (FOOD STORES)
Личный ассистент, менеджер по продажам
з 06.2004 по 08.2005
(1 рік 2 місяці)
Компания «Борисфен», Киев (Мебель под ключ)
Освіта
НАДУ
Социальная и гуманитарная политика, Киев
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)
Магістр.
КНЛУ
Преподаватель литературы и английского языка, Киев
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Спеціаліст.
Додаткова освіта та сертифікати
користувач MS Office (Word, Exсel, Power Point), цифрові інструменти GOOGLE у роботі публічних службовців (сертифікат).
1 месяц
Міжнародний Республіканський Інститут «Школа молодого політика»
2014, 1 місяць
Знання мов
Англійська — просунутий
Додаткова інформація
Посадові обов’язки:
На постійній основі:
- Ведення календаря керівника (дня, тижня, місяця, року), планування та організація зустрічей / відряджень, внесення коригувань в робочий графік протягом дня.
- Ведення телефонної і інформаційної бази керівника (контакти, дні народження партнерів, сім'ї, друзів).
- Організація поїздок і відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок і т.п.)
- Виконання особистих і робочих доручень, покупка всього, що потрібно;
- Виконання інших доручень керівника;
- Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації
- Пошук потрібної інформації.
Додаткові функціі, котрі виконувалися за потреби сфери діяльності компанії:
- Робота з керівними кадрами компанії, контроль та звітність по роботі підлеглих, підбір персоналу до адміністративного відділу (співбесіди), переклади усні/письмові, зустріч делегацій, підготовка презентацій, підготовка документів по запиту, соціальне опитування жителів України та аналіз їх потреб щодо продуктів харчування (ціна, якість).
- Робота з зарубіжними клієнтами, заключення договорів, зустріч делегацій, супровід керівника та переклад під час приїзду делегатів, підготовка звітів, протоколів, перевірка договорів (аналіз ризиків).
- Контроль роботи адміністраторів, перевірка звітів по фінансам, впровадження інновацій щодо роботи готелю, вдосконалення програми реєстрування, координація роботи адміністраторів та водіїв.
- Розселення гостей, розрахунок, контроль роботи кухні, фінансові звіти.
- Переклад, підготовка документів, договорів, аналітичних довідок, моніторинг та звіт необхідної інформації, контроль та звітність по роботі усіх підрозділів холдингу, особисті доручення керівника, помічник у ВРУ, робота з радниками Голови ВРУ, аналітичні довідки, робота з відділом документообігу, завдання усіх видів складності.
- Організаційно-методична робота на кафедрі, аналіз стану роботи, облік навчального навантаження, документація кафедри, підсумки роботи кафедри, координація роботи кафедри, консультативна та практична допомога працівникам, прийняття участі у підготовці навчально-методичної документації, аналіз експериментальної роботи кафедри, ведення книги поточних справ кафедри, підготовка розпоряджень, наказів та інші доручення завідувача кафедри.
Особисті якості: аналітичні здібності, відповідальність, грамотність, уважність, здатність швидко навчатися, працювати самостійно та в команді, вміння працювати з керівниками вищого рівня, бажання рости, готовність до великої кількості завдань (багатозадачність). Самостійність в прийнятті рішень в рамках наданих повноважень, здатність швидко навчатись.
Інтереси: література, кіно, театр, опера, балет, музика, спорт.
Мама двох чудових діток 15 та 3 роки.
Маю няню.
Заміжня.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Київ
Асистент, помічник керівника, начальник адміністративного відділу
Київ
Начальник юридичного відділу, юрист, помічник керівника, юриста, офіс-менеджер, адміністратор
9000 грн, Київ
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ
HR-менеджер (ІТ, агро, фарма), помічник керівника, начальник відділу кадрів
Київ