Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Ірина

HR-менеджер (ІТ, агро, фарма), помічник керівника, начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний менеджер з персоналу

з 05.2023 по 02.2024 (9 місяців)
ТОВ"НМТ", Київ (IT)

- Підбір персоналу
- Ведення кадрового діловодства у повному об’ємі
- Розробка та покращення документів згідно Законів України
- Контроль змін у трудовому законодавстві
-Консультування з трудового законодавства працівників
- Аналітика проблем роботи відділів та пропонування рішень покращення
- Проведення онлайн HR-сесій (наставництво з приводу побудови шляху пошуку роботи мрії і що для цього потрібно).
- Аналітика та покращення програм обліку
- Організація корпоративних заходів та привітань

HR- менеджер,аудитор з кадрового діловодства

з 08.2021 по 04.2023 (1 рік 8 місяців)
ПП, Київ (Юриспруденція)

Підбір персоналу (розміщення вакансій,відбір,співбесіди), внутрішній аудит з кадрового діловодства та законодавства з усіма змінами
Аналітика бізнес процесів з персоналом, виявлення проблем та розробка методів їх усунення
Розробка мотивації матеріальної та нематеріальної
Оцінка роботи працівників для виявлення недоліків або потенціалу в компанії

Начальник відділу кадрів

з 07.2021 по 04.2022 (9 місяців)
Одесафарм, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підбір персоналу різного рівня
Розвиток корпоративної культури
Розробка штатного розкладу
Розробка посадових інструкцій
Розробка положення про оплату праці, премій та режим роботи
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку
Повний цикл ведення всього кадрового діловодства та консультування керівництва з питань трудового законодавства та охорони праці

Менеджер із допоміжної діяльності у сфері фінансів

з 09.2014 по 07.2020 (5 років 10 місяців)
ФАВОР ІТ, Київ (IT)

Планування бюджету, витрат
Підбір персоналу, організація тибілдингів
Співпраця з банками
Укладання договорів
Формування команди та організація її роботи на результат
Підготовка та оформлення необхідних документів, що потребують нотаріального засвідчення та легалізації
Організація зустрічей необхідних для успішної діяльності компанії та багато іншого)

Головний фахівець з персоналу (логістика+ЦО)

з 02.2013 по 07.2014 (1 рік 5 місяців)
ЦО МХП, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- кадровий облік (прийом, переведення, звільнення, оформлення трудових, особових справ, наказів по підприємству, ведення табелів робочого часу)
- розробка оцінки персоналу, організація навчання та адаптації
- консультувала підприємства компанії з трудового законодавства
- з 01.02.2013 голова комісії із соціального страхування
(Оформлення лікарняних листів, оформлення путівок для оздоровлення, надання відомості для новорічних подарунків від ФСС, оформлення страхових свідоцтв)
ДОСЯГНЕННЯ
! заміщення начальника відділу кадрів на час відпустки
! САМОСТІЙНО ПРОВЕДЕНО КАДРОВИЙ АУДИТ та перевірка ОХОРОНИ ПРАЦІ 15 логістичних філій МХП (майже 3 міс відрядження по всій Україні);

Менеджер з персоналу (начальник відділу кадрів)

з 08.2009 по 02.2013 (3 роки 6 місяців)
КФ логістики МХП, Канів (Сільське господарство, агробізнес)

кадровий облік (прийом, переклад, звільнення, оформлення трудових, особових справ, архіву, наказів на підприємстві)
• розробляла та вела (штатно-посадову книгу, посадові інструкції, правила внутрішнього трудового розпорядку, вела
зміни у штатному розкладі, розробляла графіки роботи, вела щомісячну звітність та ін.)
підбір персоналу (різного рівня)
виконувала обов'язки інженера з охорони праці
(проведення інструктажів, оформлення стажування по
ВІД, організація та оформлення навчання з охорони
праці, складання актів Н1 та Н5, НТ та ін.)
вела оформлення професійних медоглядів,
співпрацювала з медустановами

- встановлювала прямі зв'язки з навчальними закладами та службою зайнятості, пенсійним фондом, соцстрахом, військовим комісаріатом, медичними установами щодо медичних оглядів (професійних та періодичних).
- Забезпечувала оформлення матеріальної відповідальності, дотримання комерційної таємниці, підписання згоди використання персональних даних.

ДОСЯГНЕННЯ
Пройшла перевірки державної служби з праці, юридичного відділу та департаменту з персоналу центрального офісу, інспекції із соціального страхування, районного військового комісаріату, пенсійного фонду, районного центру зайнятості – без зауважень, врегулювала 2 судові справи за фактом смерті водія та крадіжки.
Кадрова служба та оформлення документації відділу організовано з нуля!

Освіта

НТУ Національний Транспортний Університет

Міжнародні перевезення, транспортні технології, інженер з транспорту, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)

Магістр з відзнакою,
транспортна автомобільна логістика у вантажних перевезеннях міжнародного значення

Додаткова освіта та сертифікати

Мастер классы «10 секретов презентации Стива Джобса», «Управление конфликтами»(Буковель,Украина)

2014,3 дня

Тренинг «Развитие презентационных навыков» TEAM EXPERT

2014,1 день

«Отдел кадров - Теория и практика» «ЛИГА-Закон», Трудовое законодательство

2013,3 дня

«Кадровое деловодство на предприятии. Регулирование трудовых отношений»(Киев, Украина)

2010,4 дня

Знання і навички

Оперативність Дисциплінованість Відповідальність Уміння аналізувати Ведення CRM Комунікабельність Здатність до навчання SharePoint

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: