Резюме від 13 липня 2023 PRO

Олександр

Керівник тендерних проєктів, заступник, РОП, тендерний спеціаліст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з загальних питань

з 09.2020 по 09.2021 (1 рік)
ТОВ «Айтібізнес Солюшн» (ITBIZ), Київ (Системний інтегратор (телекомунікації, зв'зок))

- Адміністративні функції заступника директора, постановка завдань та контроль роботи підрозділів компанії, котроль та отримання необхідних ліцензій та сертифікатів ISO 45001, ISO 14001, ISO 9001, SIC.COVID-FREE:2021 та інше.
- Організація роботи с корпоративним сектором, операторами зв'язку, провайдерами Інтернет, міністерствами, відомствами та державними установами, комерційним та державними банками, датацентрами і таке інше.

- Організація роботи по моніторінгу підрозділами (або самостійно) спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків - https://prozorro.gov.ua, https://zakupki.prom.ua, https://smarttender.biz, щодо виходу тематічних державних та комерційних тендерів;
- Складання та контроль за планом участі у торгах;
- Швидкий аналіз тендерних вимог замовників торгів та аналіз конкурентної среди учасників до початку торгів, аналіз фактичного стану конкурентних переваг, щодо конкретніх торгів, аналіз рівня конкурентоспроможності усіх учасників локального ринку за тематикою;
- Самостійне рішення щодо підготовки тендерної документації;
- Контроль підготовки повного пакету документів тендерної пропозиції учасника (послуги, товари), контроль та отримання необхідних довідок та банківскьких гарантій;
- Подання пропозицій компанії до спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків;
- Управління участю у торгах, відстежування результатів процедури, контроль строків, контроль та завершення всього процесу до отримання акцепту;
- Підготовка, збирання та подання повного пакету документів переможця торгів, необхідних для заключення договорів;
- Контроль виконання акцептованих договорів;
- Досвід захисту інтересів компанії в Антимонопольному комітеті України;
- Досвід роботи у сфері публічних закупівель та інших державних закупівлях різного типу - з 1997 року.

Заступник директора з питань стратегії та розвитку

з 02.2020 по 06.2020 (4 місяці)
ТОВ "ОТТ+", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Адміністративні функції заступника директора, постановка завдань та контроль роботи підрозділів компанії;
- Організація роботи по моніторінгу підрозділами (або самостійно) спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків - https://prozorro.gov.ua, https://zakupki.prom.ua, https://smarttender.biz, щодо виходу тематічних державних та комерційних тендерів;
- Складання та контроль за планом участі у торгах;
- Швидкий аналіз тендерних вимог замовників торгів та аналіз конкурентної среди учасників до початку торгів, аналіз фактичного стану конкурентних переваг, щодо конкретніх торгів, аналіз рівня конкурентоспроможності усіх учасників локального ринку за тематикою;
- Самостійне рішення щодо підготовки тендерної документації;
- Контроль підготовки повного пакету документів тендерної пропозиції учасника (послуги, товари), контроль та отримання необхідних довідок та банківскьких гарантій;
- Подання пропозицій компанії до спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків;
- Управління участю у торгах, відстежування результатів процедури, контроль строків, контроль та завершення всього процесу до отримання акцепту;
- Підготовка, збирання та подання повного пакету документів переможця торгів, необхідних для заключення договорів;
- Контроль виконання акцептованих договорів.

Керівник по роботі з державними установами

з 06.2019 по 02.2020 (8 місяців)
ТОВ "Омега телеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Організація роботи с корпоративним сектором, операторами зв'язку, провайдерами Інтернет, міністерствами, відомствами та державними установами, комерційним та державними банками, датацентрами і таке інше.

- Організація роботи по моніторінгу підрозділами (або самостійно) спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків - https://prozorro.gov.ua, https://zakupki.prom.ua, https://smarttender.biz, щодо виходу тематічних державних та комерційних тендерів;
- Складання та контроль за планом участі у торгах;
- Швидкий аналіз тендерних вимог замовників торгів та аналіз конкурентної среди учасників до початку торгів, аналіз фактичного стану конкурентних переваг, щодо конкретніх торгів, аналіз рівня конкурентоспроможності усіх учасників локального ринку за тематикою;
- Самостійне рішення щодо підготовки тендерної документації;
- Контроль підготовки повного пакету документів тендерної пропозиції учасника (послуги, товари), контроль та отримання необхідних довідок та банківскьких гарантій;
- Подання пропозицій компанії до спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків;
- Управління участю у торгах, відстежування результатів процедури, контроль строків, контроль та завершення всього процесу до отримання акцепту;
- Підготовка, збирання та подання повного пакету документів переможця торгів, необхідних для заключення договорів;
- Контроль виконання акцептованих договорів;
- Досвід захисту інтересів компанії в Антимонопольному комітеті України;
- Досвід роботи у сфері публічних закупівель та інших державних закупівлях різного типу - з 1997 року.

Заступник директора по роботі з корпоративними клієнтами

з 07.2015 по 05.2019 (3 роки 10 місяців)
ТОВ "УКРКОМ" (Українські комунікації), оператор зв'язку, Київ (Телекомунікації, фіксований зв'язок, інтернет, оптичні мережі зв'зку)

- Адміністративні функції заступника директора, постановка завдань та контроль роботи підрозділів компанії у рамках власних проектів;
- Управління відділом маркетінгу;
- Організація роботи с корпоративним сектором, міністерствами, відомствами та державними установами, комерційним та державними банками, датацентрами і таке інше;
- Взаємодія з іншими операторами, провайдерами та мережами;
- Контроль розробки та розкрутки сайту та реклами нового Датацентру (G50) компанії на вул. Гайдара, 50;
- Регістрація торгової марки (Українські комунікації, G50) компанії та Датацентру;
- Оптимізація витрат при закупівлі послуг інших операторів;
- Організація роботи по моніторінгу підрозділами (або самостійно) спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків - https://prozorro.gov.ua, https://zakupki.prom.ua, https://smarttender.biz, щодо виходу тематічних державних та комерційних тендерів;
- Складання та контроль за планом участі у торгах;
- Швидкий аналіз тендерних вимог замовників торгів та аналіз конкурентної среди учасників до початку торгів, аналіз фактичного стану конкурентних переваг, щодо конкретніх торгів, аналіз рівня конкурентоспроможності усіх учасників локального ринку за тематикою;
- Самостійне рішення щодо підготовки тендерної документації;
- Контроль підготовки повного пакету документів тендерної пропозиції учасника (послуги, товари), контроль та отримання необхідних довідок, банківскьких гарантій, експертних висновків;
- Подання пропозицій компанії до спеціалізованих електроних закупівельних майданчиків;
- Управління участю у торгах, відстежування результатів процедури, контроль строків, контроль та завершення всього процесу до отримання акцепту;
- Підготовка, збирання та подання повного пакету документів переможця торгів, необхідних для заключення договорів;
- Контроль виконання акцептованих договорів;
- Досвід захисту інтересів компанії в Антимонопольному комітеті України;
- Досвід роботи у сфері публічних закупівель та інших державних закупівлях різного типу - з 1997 року.

Керівник по роботі з корпоративними клієнтами

з 12.2004 по 04.2015 (10 років 4 місяці)
ТОВ "ВОЛЗ", Київ (Телекомунікації, фіксований зв'язок, інтернет, оптичні мережі зв'зку)

- Адміністративні функції, постановка завдань та контроль роботи підрозділів компанії у рамках проектів по побудові оптичних мереж;
- Управління відділом маркетінгу;
- Організація роботи с корпоративним сектором, міністерствами, відомствами та державними установами, комерційним та державними банками, датацентрами, рітейлерами і таке інше;
- Взаємодія з іншими операторами, провайдерами та мережами;
- Оптимізація витрат у рамках проектів по побудові оптичних мереж;
- Організація роботи щодо участі компанії у державних закупівлях послуг зв'язку;
- Швидкий аналіз тендерних вимог замовників торгів та аналіз конкурентної среди учасників до початку торгів, аналіз фактичного стану конкурентних переваг, щодо конкретніх торгів, аналіз рівня конкурентоспроможності усіх учасників локального ринку за тематикою;
- Самостійне рішення щодо підготовки тендерної документації;
- Контроль підготовки повного пакету документів тендерної пропозиції учасника (послуги, товари), контроль та отримання необхідних довідок, банківскьких гарантій, експертних висновків;
- Подання пропозицій компанії компанії щодо участі у державних закупівлях;
- Управління участю у торгах, відстежування результатів процедури, контроль строків, контроль та завершення всього процесу до отримання акцепту;
- Підготовка, збирання та подання повного пакету документів переможця торгів, необхідних для заключення договорів;
- Контроль виконання акцептованих договорів;

Комерційний директор

з 09.2004 по 12.2004 (3 місяці)
ТОВ "А-нет", Київ (Телекоммуникации, зв'язок)

Головний радник голови правління

з 02.2004 по 09.2004 (7 місяців)
ТОВ "Citynet" (ТОВ "ТЕСТ"), Київ (Телекомунікації, фіксований зв'язок, інтернет, оптичні мережі зв'зку)

- Адміністративні функції, постановка завдань та контроль роботи підрозділів компанії у рамках проектів по побудові оптичних мереж;
- Управління відділом маркетінгу;
- Організація роботи с корпоративним сектором, міністерствами, відомствами та державними установами, комерційним та державними банками, датацентрами, рітейлерами і таке інше;
- Взаємодія з іншими операторами, провайдерами та мережами;
- Оптимізація витрат у рамках проектів по побудові оптичних мереж;
- Організація роботи щодо участі компанії у державних закупівлях послуг зв'язку;
- Швидкий аналіз тендерних вимог замовників торгів та аналіз конкурентної среди учасників до початку торгів, аналіз фактичного стану конкурентних переваг, щодо конкретніх торгів, аналіз рівня конкурентоспроможності усіх учасників локального ринку за тематикою;
- Самостійне рішення щодо підготовки тендерної документації;
- Контроль підготовки повного пакету документів тендерної пропозиції учасника (послуги, товари), контроль та отримання необхідних довідок, банківскьких гарантій, експертних висновків;
- Подання пропозицій компанії компанії щодо участі у державних закупівлях;
- Управління участю у торгах, відстежування результатів процедури, контроль строків, контроль та завершення всього процесу до отримання акцепту;
- Підготовка, збирання та подання повного пакету документів переможця торгів, необхідних для заключення договорів;
- Контроль виконання акцептованих договорів;

Заступник директора

з 07.2002 по 02.2004 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Техноресурс плюс", Київ (Постачання вугілля, (оптова торгівля))

Менеджер, помічник директора

з 07.1999 по 07.2002 (3 роки)
КРУ (ЄЕСУ, Київське представництво), Київ (Єнергоносії (природний газ, вугілля))

Участь у державних тендерах.

Экономіст ПЕВ

з 10.1997 по 07.1999 (1 рік 9 місяців)
ТОВ НВП ЛЕК, ЛОТЕК, Луганськ (Єнергоносії (природний газ, вугілля))

Вексельні взаєморозрахунки, участь у тендерах

Регіональний менеджер

з 02.1996 по 09.1997 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Гарантія-Луганськ", Луганськ (оптовая торгівля/дістрибуція)

Освіта

Восточно-український державний університет (ВУДУ)

Электромеханічний факультет, (АТПВ) автоматизація технологічних процесів та виробництв, Луганськ
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Засоби та методи захисту інформації, BMS Consulting

2004

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

До своїх ключових навичок можу віднести наступне:
- навички міжособистісного ділового спілкування, ведення переговорів;
- вміння оптимально організувати робочий процес;
- планування роботи, прийняття рішень і самостійна відповідальність за їх результати;
- увага до різних аспектів і деталей реалізації проектів;
- здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення;
- вирішувати конфліктні ситуації;
- вміння виявляти гнучкість або наполегливість;
- навички управління проектами;
- ефективне управління часом і людьми, що знаходяться в підпорядкуванні;
- застосування мотиваційніх програм за необхідності;
- стратегічне, творче, критичне мислення;
- ділове лідерство.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: