• PRO

Андрій

Керівник проєкту, заступник директора, директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Київ, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 02.2018 по 07.2020 (2 роки 5 місяців)
ТОВ «ФілдСервіс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз щодо можливості реалізації проєкту.
• Обрання вектору (-ів) діяльності.
• Постановка цілей, планування бюджету, обрання стратегії управління.
• Створення і реєстрація компанії.
• Створення та затвердження структури ієрархії управління: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність.
• Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
• Обрання партнерів, перемовини, підписання договорів, налагодження комунікаційних зав’язків.
• Контроль за належним виконанням договорів та зобов’язань.
• Розрахунок собівартості та кінцевих цін товарів і послуг для контрагентів компанії.
• Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
• Створення команди, підбір персоналу.
• Робота з тендерною документацією для участі в публічних закупівлях.
• Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
• Просування товарів і послуг компанії на ринку, збільшення частки ринку.
• Організація та контроль за господарсько-фінансовою діяльністю компанії.
• Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.

Консультант

з 01.2016 по 07.2020 (4 роки 6 місяців)
TACROM SERVICES SRL (Румунія), Київ (Гірнича промисловість)

• Збір та аналіз інформації щодо можливості реалізації проєкту: переваги, слабкості, можливості, загрози.
• Визначення замовників товарів і послуг: основних та можливих. Аналіз конкурентів. Кореляція векторів діяльності, диверсифікація напрямів та ризиків.
• Постановка основних і проміжних цілей.
• Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління і розвитку проєкту.
• Робота з документацією компанії-нерезидента: адаптація, підготування, супроводження.
• Опрацювання та отримання дозвільної документації.
• Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
• Організація офісного приміщення, робочих місць, баз дислокування обладнання, складів зберігання.
• Організація ЗЕД компанії-нерезидента з ввезення обладнання та товарів на територію України, експортно-імпортне митне оформлення.
• Організація МТЗ та логістики компанії-нерезидента.
• Робота з тендерною документацією потенційних замовників товарів або послуг компанії-нерезидента, участь у публічних закупівлях.
• Вивчення, опрацювання, перемовини та підписання договорів постачання або підряду, організація та супроводження відповідального виконання взятих на себе зобов’язань за підписаними договорами компанії-нерезидента .
• Створення та реєстрація компанії-резидента у державних органах.
• Розроблення структури апарату управління компанії: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність, документообіг.
• Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
• Створення команди, підбір та звільнення персоналу.
• Робота з банківськими установами, аналіз банківських продуктів та обрання найбільш економічно вигідних для компанії.
• Підготовка тендерної документації для участі компанії-резидента в публічних закупівлях.
• Зустрічі, перемовини, оформлення, підписання договорів.
• Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
• Підготування, захист та закриття актів виконаних робіт і рахунків за договорами.
• Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
• Аналіз власних попередніх періодів, оптимізація внутрішніх та зовнішніх процесів, робота над помилками.
• Побудова довгострокових партнерських взаємовідносин у форматі можливих дилерських повноважень для компанії.
• Просування товарів та послуг компанії на ринку.
• Збільшення частки ринку, надання повного комплексу послуг, мінімізація впливу зовнішніх чинників.
• Постановка нових цілей.
• Вихід компанії на новий міжнародний ринок.

Директор (за сумісництвом – основне місце роботи)

з 12.2015 по 11.2017 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «Металургійний резерв України», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз попередніх періодів роботи компанії.
• Визначення векторів розвитку компанії.
• Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління та подальшого розвитку компанії.
• Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
• Робота з банківськими установами.
• Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
• Просування товарів та послуг компанії.
• Перемовини з потенційними користувачами товарів або послуг компанії.
• Заключення та підписання договорів.
• Здійснення контролю за діяльністю компанії.
• Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.
• Контроль супроводження бухгалтерської діяльності, ЗЕД, відділу МТЗ та усіх елементів системи компанії.

Директор (за сумісництвом)

з 11.2015 по 08.2017 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Компанія «Херсон-Плаза», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
• Визначення векторів руху компанії.
• Контроль за діяльністю компанії.

Директор (за сумісництвом)

з 11.2015 по 08.2017 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Торговий дім «Айсберг Плюс», Київ (Нерухомість)

• Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
• Визначення векторів руху компанії.
• Контроль за діяльністю компанії.

Заступник директора з питань ЗЕД

з 10.2011 по 03.2014 (2 роки 5 місяців)
ТОВ «МАКСБУДПЛЮС», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз та звітність щодо ефективності роботи відділу зовнішньоекономічного сектору компанії перед керівництвом.
• Визначення шляхів підвищення ефективності роботи працівників відділу ЗЕД компанії.
• Контроль за роботою працівників відділу ЗЕД компанії.
• Робота з документами для здійснення експортно-імпортного оформлення.

Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності

з 04.2011 по 09.2011 (5 місяців)
ТОВ «ПДНК Сейв Вел», Полтава (Гірнича промисловість)

• Напрацювання переліку компаній, що надають митно-брокерські послуги для оформлення товарів.
• Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
• Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення.
• Підготування документів для митного оформлення товарів, співпраця з митними брокерами.
• Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
• Контроль за переміщенням товару.
• Співпраця із відділом з МТЗ.
• Співпраця із відділом логістики для своєчасного підготування необхідних документів та наявності транспортних засобів.

Менеджер з логістики

з 10.2010 по 04.2011 (6 місяців)
ТОВ «ПДНК Сейв Вел», Полтава (Гірнича промисловість)

• Напрацювання переліку логістичних компаній.
• Аналіз доцільності використання тієї чи іншої логістичної компанії для перевезення товарів з урахуванням специфіки самих товарів та їх місцезнаходження або точки і часу їх доставлення.
• Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
• Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення товарів.
• Підготування та опрацювання документів для транспортування товарів.
• Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
• Робота із відділом ЗЕД компанії для своєчасного підготування необхідних документів з транспортування.

Економіст по роботі з юридичними особами

з 06.2009 по 08.2010 (1 рік 2 місяці)
ВАТ «ЄВРОГАЗБАНК», Полтава (Фінанси, банки, страхування)

• Робота та спілкування з клієнтами.
• Просування клієнтам та їх ознайомлення з банківськими продуктами і умовами обслуговування.
• Відкриття/закриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб.
• Оформлення депозитів юридичних осіб.
• Оформлення та видача чекових книжок.
• Переказ, поповнення та видача грошових коштів з поточних рахунків.
• Оформлення та видача БПК.
• Відправка та виплата, затвердженими грошовими системами переказів, грошових коштів фізичних осіб в іноземній валюті.

Освіта

Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»

Економіка підприємства, Полтава
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Полтавський університет споживчої кооперації України

Економіка і підприємництво., Полтава
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»: Курси навчання для участі у публічних закупівлях.

2016 рік

• ТОВ «НВО «Поверхность МД»: Семінари MD Office з митного декларування та оформлення вантажів.

2011 рік

Знання і навички

  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • ОДБ
  • Клієнт-банк
  • Zakupki.Prom.ua (Zakupivli.Pro)
  • SmartTender.biz
  • ПрАТ «НГВ» (tenders.dtek.com)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

ДОСЯГНЕННЯ:
• Пройшов професійний шлях від виконавця до керівника.
• Один з двох менеджерів, що з нуля успішно реалізували в Україні проєкти компаній KATT GmbH (Німеччина) / TACROM SERVICES SRL (Румунія) / ТОВ «ТАКРОМ УКРАЇНА» (Україна).
• Першим, як компанія-нерезидент, прийняв участь у конкурентних публічних закупівлях АТ «Укргазвидобування» у системі Prozorro з використанням приведеної вартості.
• Переможець у системах публічних закупівель Prozorro на суму в понад 1,78 млрд. грн.
• Одним з перших ввіз обладнання на територію України у митному режимі: Тимчасове ввезення (вивезення). У Полтавській області – першим.

ПРО СЕБЕ:
Володію аналітичним та критичним мисленням. Використовую системний підхід. Самоорганізований. Вимогливий, в першу чергу, до себе. Лідер. Приймаю рішення. Не пасую перед складнощами.

ОЧІКУВАННЯ:
Цікаві та амбіційні проєкти, сповнені новими знаннями та досвідом, коли по досягненню поставлених цілей сам собі можеш сказати: «Так, я це зробив» або з гордістю: «Так, це мій проєкт». Посада з мінімальною кількістю ієрархічних ланок над. Професійний колектив з цінностями. Розвиток та зростання як кваліфікації, так і фінансового статку.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Водійське посвідчення категорії «В».
• Закордонний паспорт із відкритою візою для подорожей до США (термін дії: до 10.07.2028 року).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: