Резюме від 30 жовтня 2018

Альона

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст по обслуговуванні клієнтів

з 02.2015 по 07.2018 (3 роки 5 місяців)
Приват Банк, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Обов`язки: обслуговування фізичних осіб, залучення нових клієнтів, продаж банківських продуктів, телефонні продажі.
Досягнення: через рік роботи була переведена на заступника керівника відділення.

Освіта

ПДАТУ

Екологія, Кам'янець-Подільський
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Знание и продажа банковских продуктов, работа с физ лицами, грамотное ведение документации, опыт телефонных продаж,умение работать на результат, умение работать в команде. Умение быстро принимать решения.
Личные качества: организованность, пунктуальность, аккуратность, грамотность,ответственность, порядочность, обучаемость и стрессоустойчивость.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: