Резюме від 23 жовтня 2018 PRO

Дмитро

Керуючий магазином, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

менеджер зі збуту

з 02.2016 по нині (8 років 3 місяці)
Ренопласт, Луцк (Виробництво і продаж метало-пластикових конструкцій і скло пакетів)

приймання замовлень по ламінації, планування робочого часу працівників для відвантаження виконаних замовлень в визначений термін, планування маршрутів для доставки продукції, прорахунок собівартості для створення прасів, замовлення розхідних матеріалів слідкування за наповненістю складу , слідкування за дебіторською і кредиторською заборгованостями списання матеріалів в 1с виставлення рахунків та внесення замовлень в 1с, нарахування заробітної плати працівникам, написання звітів по реалізації послуги ламінації. Також прийом замовлень склопакетів з Польщі оброблення його і прорахунок собівартості для формування ціни, виставлення фактур , рахунків та специфікацій для оформлення документів для експорту продукції .

Освіта

СНУ імені Лесі Українки

Фінанси і кредит, Луцк
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 6 місяців)

Додаткова інформація

ПІБ: Томчик Дмитро Вікторович
Дата народження: 18.03.1990р.
Контактні дані: м.Луцьк, вул. Бенделіані 5/93 т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружений
Освіта: Вища Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Магістр спеціальність «оподаткування» 2013р.)
Спеціальність: Оподаткування , Фінанси та кредит
Досвід роботи:
•вересень 2009-серпень 2011–торговий агент торгового дому «Каскад».
обов’язки: продаж товару, консультування клієнтів, організація торгівлі, вирішення проблемних питань, слідкування за наповненням торгової полки.
•вереснь 2011–травень 2014 інженер інформаційно обчислювального центру та комп’ютерних систем Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки
обов’язки: забезпечувати правильну технічну експлуатацію, безперервну високопродуктивну роботу електронного устаткування на факультеті, встановлення програмного забезпечення та його налаштування, інформаційне забезпечення сайту факультету Психології, технічна допомога у проведенні наукових конференцій, обслуговування комп’ютерної техніки факультету, допомога у проведенні соціологічних та психологічних досліджень введення, обробка даних, аналіз результатів досліджень (анкети, тести).
•травнь 2014- березень 2015 менеджер з адміністративної діяльності ТзОВ "ВМП"
обовязки: безпосередній продаж продукції на власних магазинах і франчайзинговій мережі, планування замовлень в 1С(бухгалтерія) ,формування звітності по реалізації і планування продажів на майбутнє, спілкування з клієнтами та продавцями допомога при вирішенні різноманітних проблемних ситуацій, слідкування за наповненістю вітрин, та поверненням товару.
•квітень 2015 лютий 2016 акаунт менеджер ПП «EVENTSOFT»
Обов’язки : спілкування з клієнтами по обслуговуванні 1С (бухгалтерії), поставлення задач для програмістів, планування робочого часу програмістів, слідкування за правильністю виконаних завдань, нарахування заробітної плати за виконану роботу, написання звітів про виконану роботу програмістів.
•лютий 2016 менеджер з продажу ламінації профілю ПВХ та склопакетів ТзОВ «Ренопласт»
Обов’язки: приймання замовлень по ламінації, планування робочого часу працівників для відвантаження виконаних замовлень в визначений термін, планування маршрутів для доставки продукції, прорахунок собівартості для створення прасів, замовлення розхідних матеріалів слідкування за наповненістю складу , слідкування за дебіторською і кредиторською заборгованостями списання матеріалів в 1с виставлення рахунків та внесення замовлень в 1с, нарахування заробітної плати працівникам, написання звітів по реалізації послуги ламінації. Також прийом замовлень склопакетів з Польщі оброблення його і прорахунок собівартості для формування ціни, виставлення фактур , рахунків та специфікацій для оформлення документів для експорту продукції .
Додаткова інформація:
Володію комп’ютерними програмами (Microsoft Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook, 1С Бухгалтерія), працюю з такими графічними редакторами як: Adobe Photoshop, Corel Draw, а також впевнений користувач Інтернет мережі, маю досвід роботи системного адміністратора, англійська і польска мови базового рівня, маю посвідчення водія кат. «В», комунікабельний, відповідальний, стресостійкий.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: