Резюме від 2 грудня 2016 PRO

Влаєва Катерина Георгіївна

Головний бухгалтер

Неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
1 грудня 1984 (32 роки)
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Главный бухгалтер

з 07.2016 по 11.2016 (4 місяці)
ТОВ, пгт Сарата (Оптовая торговля зерновыми, углем)

Квартальная налоговая отчетность
Составление и сдача квартального и годового баланса
Учет основных фондов и нематериальных активов
Владение программой клиент-банк
Опыт работы в прохождение проверок контролирующими органами
Постановка бухгалтерского учета с нуля с использованием 1-С Бухгалтерия 8.2
Ведение учета товаров, материалов.
Разработка и внедрение первичных документов, контроль своевременности осуществление платежей.
Контроль отражения расчетных и кассовых операций в бухгалтерском учете.
Контроль товарных остатков
Контроль экспортно-импортных операций
Амортизация основных средств и нематериальных активов.
Сдача отчетности в налоговую инспекцию , органы социального страхования и статистику
Отслеживание кредитных договоров
Защита отчетности перед контролирующими органами.
Работа с дебиторами и кредиторами, расчеты с поставщиками.
Расчет заработной платы.

Пользователь ПК :Word, Excel, клиент-банк,1С Предприятие 8.2, M.E.Doc

Единственный бухгалтер

з 10.2012 по нині (4 роки 2 місяці)
ООО "Транс-Гол", Одесса (Грузоперевозки по Украине)

Годовая и квартальная налоговая отчетность
Составление и сдача квартального и годового баланса
Учет основных фондов и нематериальных активов
Владение программой клиент-банк
Опыт работы в прохождение проверок контролирующими органами
Постановка бухгалтерского учета с нуля с использованием 1-С Бухгалтерия 7.7
Ведение учета товаров, материалов.
Разработка и внедрение первичных документов, контроль своевременности осуществление платежей.
Контроль отражения расчетных и кассовых операций в бухгалтерском учете.
Амортизация основных средств и нематериальных активов.
Сдача отчетности в налоговую инспекцию , органы социального страхования и статистику
Отслеживание кредитных договоров
Защита отчетности перед контролирующими органами.
Работа с дебиторами и кредиторами, расчеты с поставщиками.
Расчет заработной платы.

Пользователь ПК :Word, Excel, клиент-банк,1С Предприятие

Бухгалтер

з 10.2011 по нині (5 років 2 місяці)
ФОП Голяков І.М., Одесса (Вантажний автомобільний транспорт. Допоміжна діяльність у рослинництві.)

Ведение бухгалтерского и налогового учета;
Ведение бухгалтерской документации;
Учет денежных средств (банк, касса);
Учет расчетов предприятия с поставщиками, покупателями;
Учет расчетов с бюджетом;
Отчетность в фонды социального страхования;
Подготовка и сдача бухгалтерской и налоговой отчетности.

Провідний економіст

з 07.2007 по 08.2009 (2 роки 1 місяць)
АКБ "Промінвестбанк", смт Сарата, Одеської області (Банківське обслуговування СПД - юридичних та фізичних осіб, населення.)

1) Відкриття та обслуговування рахунків СПД - юридичних та фізичних осіб.
2) Відкриття та обслуговування депозитних рахунків населення.
3) Робота з банківськими рахунками клієнтів по системі "Клієнт-банк", "Інтернет-банкінг".
4)Здійснення міжнародних грошових переказів(Western-Union, Money-Cram, Contact), внутрішніх переказів по Україні по системі ТГП( Термінові грошові перекази по системі ПІБ).
5)Залучення клієнтів на нові депозитні програми, супроводження депозитних операцій.
6) Обслуговування юридичних осіб (відправка платіжних доручень, видача коштів по чековим книжкам, формування виписок по рахункам клієнтів).
7) Видача грошових коштів з POS-терміналу.
8) Консультування клієнтів по послугам банку і акціям.
9) Поповнення карткових рахунків клієнтів.
10) Контроль та підтвердження комунальних платежів.


Освіта

Одеський державний економічний університет

Обліково-економічний, економіст, м. Одеса

Вища, з 09.2002 по 06.2007 (4 роки 9 місяців)


Додаткова інформація

Професійні навики:
Відкриття відділення з нуля, проведення рекламних акцій, залучення і консультування клієнтів, внесення пропозицій з впровадження нових банківських продуктів, індивідуальний підхід до кожного клієнта. Консультування клієнтів з питань нових депозитних програм.

Додаткові навички:
- ПК-користувач;
- Вміння процювати з ксероксом, факсом, принтером, сканером.
- Відмінне знання української та російської мови.

Особисті якості:
Комунікабельність, тактовність в спілкуванні, відповідальність, цілеспрямованність, наполеглевість, працьовитість, швидконавчаєма.

Причина звільнення: скорочення штату.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: