Резюме від 21 жовтня 2016

Ірина

Керівник, заступник, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник Департаменту обслуговування ігроленду

з 08.2015 по 02.2016 (6 місяців)
ТзОВ «Порт Сіті», Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

• складання бюджету функціонування закладу, відповідальність за виконання планових показників бюджетних статтей;
• розробка та погодження штатного розпису,підбір персоналу,формування особистого складу працівників, сприяння створенню в колективі позитивного робочого клімату та внутрішньої дисципліни;
• розробка цінової політики (ціни на послуги) та забезпечення їх впровадження;
• погодження та внесення пропозицій щодо проведення маркетингової діяльності з метою ефективного функціонування закладу та збільшення потоку відвідувачів;
• ініціювання проведення акцій, бонусних програм, систем лояльності, промоактивностей, повязаних з просуванням ігроленду;
• проведення перемовин з постачальниками та підтримка якісних партнерських відносин з усіма контрагентами;
• організація всіх необхідних заходів для забезпечення санітарно-гігієнічних норм в усіх зонах закладу;

Менеджер з оптової торгівлі

з 04.2011 по 03.2015 (3 роки 11 місяців)
Гуртівня білизни «Ірена», Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• активний пошук клієнтів;
• ведення клієнтської бази;
• контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
• робота з проблемними клієнтами;
• формування замовлень товару;
• оприходування товару та ціноутворення;
• контроль та проведення інвентаризацій та переоцінок;
• виконання планів продаж та поставлених завдань.

Керуюча мережею магазинів

з 03.2010 по 04.2011 (1 рік 1 місяць)
ТзОВ «Дрім», Луцьк (торгівля)

• відкриття магазину з «нуля»;
• повна організація життєдіяльності магазину;
• планування та аналіз продажу;
• підбір та навчання персоналу;
• розробка програм мотивації персоналу;
• забезпечення рекламної підтримки магазинів;
• моніторинг ринку, аналіз діяльності магазину;
• контроль та проведення інвентаризацій та переоцінок;
• ведення звітності;
• робота з контролюючими органами.

Помічник менеджера в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі за сумісництвом

з 12.2007 по 11.2008 (11 місяців)
ТзОВ «Наш Край-ЛЦ», Луцьк (торгівля)

• збір інформації, необхідної для формування рахунків на маркетингові послуги;
• оформлення та виписка рахунків на маркетингові послуги;
• контроль процесу оплати рахунків на маркетингові послуги;
• отримання і аналіз даних з продажу;
• моніторинг цін;
• аналіз товарних запасів та управління ними;
• ведення ділової переписки та переговорів з постачальниками на первинному рівні;
• впорядкування комерційної документації по напрямку;
• формування планограм на торгові заклади мережі та контроль їх дотримання;
• контроль дотримання технологій продажу та стандартів мерчандайзингу по напрямку.

Перекладач

з 10.2006 по 03.2009 (2 роки 5 місяців)
ПФ «Волиньтранссервіс», Луцьк (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• проведення та супровід переговорів (німецька, англійська мови);
• робота з документацією (договори, накази, розпорядження, клопотання, подання тощо)

Менеджер зі збуту

з 09.2005 по 10.2006 (1 рік 1 місяць)
Меблевий салон-магазин «Ірен», Луцьк (продаж меблів)

• налагодження контактів щодо оптової реалізації меблів, фурнітури, сировини та супутніх товарів;
• аналіз ринку збуту;
• контроль та дотримання термінів виконання замовлень;
• налагодження та контроль комунікацій з постачальниками, замовниками;
• формування асортименту;
• контроль документообігу;
• координація роботи та результативності працівників;
• формування рекомендацій щодо преміювання та мотивація працівників.

Офіс-менеджер, оператор комп"ютерного набору

з 03.2000 по 07.2005 (5 років 4 місяці)
Інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів та вдосконалення вчителів, Луцьк (Освіта, наука)

• контроль документообігу;
• збір, обробка, аналіз та оптимізація вхідних і вихідних даних;
• складання, ведення та контроль звітності;
• налагодження комунікацій.

Освіта

Волинський державний університет імені Лесі Українки

Факультет: Романо-германська філологія Спеціальність: «Німецька мова та література», Луцьк
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 8 місяців)

Кваліфікація: „Філолог, викладач німецької мови та літератури та англійської мови»

Луцький кооперативний технікум

Луцьк
Середня, з 1995 по 1997 (1 рік 8 місяців)

Спеціальність: «Товарознавство і комерційна діяльність»
Кваліфікація: «Товарознавець-комерсант, організатор товргівлі»

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Основи корпоративної етики"

2008, 2дні

Тренінг "Управління персоналом"

2008, 2дні

Тренінг "Тайм-менеджмент"

2008

Тренінг "Start up керівника"

2015, 2дні

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Бухгалтерський облік

Додаткова інформація

Особисті якості:
• Легко навчаюся новому
• Уміння працювати в команді
• Здатність до прийняття самостійних рішень, виходячи з поставлених задач
• Активна життєва позиція
• Організаційні здібності
• Цілеспрямованість
• Комунікативність
• Відповідальність
• Вміння аналізувати
• Гнучкість
• Хороші ораторські здібності
• Висока працездатність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: