Алла
Бухгалтер по первичной документации, помощник бухгалтера
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/888745
Досвід роботи
Помічник Генерального директора
з 04.2009 по 08.2013
(4 роки 4 місяці)
ТОВ "Промцивільбуд" (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Прийняття замовлень на виконання робіт, оформлення документів на оплату робіт, надання документів до
дозвільного центру;
- Робота з підрядними та субпідрядними організаціями (розробка, укладання Договорів,
Договірних цін, Актів виконаних робіт-ведення загального реєстру документів, контроль);
-Організація і контроль документообігу і первинної документації:
листи, запити, накази, розпорядження, протоколи нарад.
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Участь в плануванні, координації і веденні робочого графіку керівника:
організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів;
- Діловодство, підготовка і оформлення ділової кореспонденції і внутрішньої
документації (витікаюча кореспонденція, факсимільні повідомлення);
- Організація прийому гостей і клієнтів компанії;
- Підготовка засідань і нарад, що проводяться керівником (збір необхідних
матеріалів, сповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний),
ведення і оформлення протоколів засідань і нарад;
- Організація поїздок і відряджень (супровідні документи, квитки, бронювання готелів;
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- Адміністрування справ, робота з особистою інформацією, телефонні дзвінки;
- Ведення основної облікової бази співробітників (телефони, адреси, номери паспортів і кодів);
- Кадри: прийом-звільнення, відпустки, відрядження (супровідні накази),
ведіння Табелю робочого часу співробітників щомісячно;
- Робота з поштовим відділенням - відправка і отримання кореспонденції
- Оформлення рахунків на оплату оренди приміщень.
- Розробка, погодження і контроль бюджету витрат на офісні потреби.
2007-2009 ТОВ «Дельта-Сервіс»
Спеціалізація: розробка WEB-технологій
Посада: менеджер з продажу
Досягнення: збільшення об’ємів з продажу
– участь в розробці і проведенні акцій, направлених на стимулювання
збуту(планерування, узгодження, бюджетування, пошук контрагентів,
контроль термінів);
– співпраця з галузевими ЗМІ;
– підготовка документації для участі в тендерах;
– співпраця з клієнтами, пошук нових клієнтів, укладання договорів.
ТОВ «Спред-Інт», м.Київ.
Специализация: оптовий продаж бітума.
Посада: секретар-референт.
–організація семінарів, круглих столів та ін.заходів;
–реєстрація договорів, складання ділових листів, наказів, протоколів зборів ;
– систематизація інформації бази даних;
–допомога в плануванні робочого дня керівника;
–ведення діловодства і кадрів;
–адміністрування офісу;
–ведення управлінського обліку.
Посада: бухгалтер,помічник головного бухгалтера
-нарахування заробітної плати;
-касовий облік;
- обробка і виставляння звідних рахунків і актів виконаних послуг;
- супровід клієнтів з питання поточних оплат;
- контроль, облік і супровід документів ;
- прийом замовлень, формування замовлень, контроль якості,
підбірка до них сертифікатів.
Освіта
Київський національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, відділення української філології (диплом із відзнакою), спеціальність: психологія-філологія.
Філологія, м.Київ
Вища, з 1994 по 2000 (6 років 1 місяць)
•Інститут післядипломної освіти «Укрстено» спеціальність: Використання комп´ютерних технологій в бухгалтерському обліку (1:С 8.2)
Знання і навички
Додаткова інформація
Особиста інформація :
Телефон: [
Місто народження та проживання: м.Київ
Електронна адреса: [
Сімейний стан:заміжня, маю сина 1999 року народження.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ:
Порядність, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, ввічливість.
Додаткова інформація: ПК:MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access, Internet,The Bat, Outlook Express,
Базові знання HTML, офісна техніка;
– володіння англійською мовою (базовий рівень);
– уміння працювати з людьми різних вікових категорій, професій, соціального статусу;
- навички визначення пріоритетів;
- уміння швидко знаходити необхідну інформацію, як в паперових реєстрах так і по Інтернету;
- усна і письмова грамотність;
- знання ділового етикету, правил ділового спілкування, ведення телефонних переговорів;
- знання стандартів діловодства;
- уміння вести ділове листування.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Секретарь, Будівельна, 3 роки 8 місяців
3 500 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Діловод, Промцивільбуд, 3 роки 10 місяців
Схожі кандидати
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
Київ
Бухгалтер по первичной документации, помощник бухгалтера, менеджер по снабжению
Київ
Бухгалтер (ПДВ, з первинної документації), помічник бухгалтера
25000 грн, Київ
Бухгалтер по первичной документации, помощник бухгалтера
Київ
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
20000 грн, Київ
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
11000 грн, Київ, Ірпінь
,
ще 2 міста