Навряд чи хтось підраховував і знає точну кількість книжок на цьому фестивалі, але переконані, що їх там сотні тисяч. Представлений майже весь спектр сучасної літератури: від психологічних бестселерів до науково-популярних видань з вітчизняного і зарубіжного ринку.

Підбірка Work.ua допоможе трохи визначитись з непростим вибором тим, хто цікавиться нон-фікшн та бізнес-літературою. Отже.

«Ґрід. Інструмент для прийняття рішень у будь-якому бізнесі (у вашому також)», Метт Воткінсон

Книга лауреата премії за кращу книгу з менеджменту 2014 року, який розробив просту для використання, але дуже ефективну аналітичну модель — сітку, або грід, що допомагає правильно оцінити ситуацію в цілому, поглянути на картину в динаміці, спрогнозувати результати, організувати командну та індивідуальну роботу.

Ґрід — це простий, цілісний та універсальний підхід до бізнесу, який однаково підходить великим та малим компаніям. Поєднуючи практичні поради та реальні бізнес-кейси, книга зробить ваші бізнес-рішення більш якісними та впевненими.

«Дурна кров. Таємниці та брехні стартапу Кремнієвої долини», Джон Керрейру

Історія стартапу Theranos та його засновниці Елізабет Голмс схожа на справжній захоплюючий трилер. Недарма вже йдуть зйомки фільму.

22-річна дівчина стала наймолодшою мільярдеркою світу, переконавши Америку в тому, що винайшла унікальний прилад для портативних миттєвих аналізів крові.

Коли з’ясувалося, що технологія взагалі не працює, вартість компанії миттєво впала з $9 млрд до нуля. Щоб висвітлити цю історію, американський журналіст Джон Керрейру взяв понад 150 інтерв’ю в учасників злету та падіння компанії. Ця книга — приголомшливе розслідування, що здивувало навіть Білла Ґейтса.

«Всі крапки над "І"сторією», Сергій Гаврилов

Сторітелінг — це не лише про книжки чи кіно. Він необхідний і в прагматичних сферах — у бізнесі, політиці, менеджменті й навіть освіті. Тому книжка буде однаково цікава і корисна письменникам, сценаристам, блогерам і всім, хто хоче бути почутим у сучасному інформаційному світі.

Книга Сергія Гаврилова «Всі крапки над "І"сторією» дає набір практичних інструментів для того, щоб кожен зміг написати свою захопливу історію. А лайфхаки та практичні вправи допоможуть читачам опанувати навички сторітелінгу.

«Так! 60 секретів із науки переконувати», Роберт Чалдині

Ця книга містить десятки порад, найцитованішого фахівця з питань впливу, професора Роберта Чалдині, які неодмінно стануть вам у нагоді. Застосовуючи їх, ви зможете переконувати як на роботі, так і вдома, докладаючи менше зусиль.

Ви дізнаєтеся, як говорити, щоб слухачам не було нудно, що ви можете зробити на роботі, щоб підвищити свій вплив на інших, і чому бути другим гірше, ніж третім. Прочитавши цю книгу, ви побачите, як незначні зміни в підході до спілкування матимуть значний вплив на ваш успіх.

«Лаяти не на те дерево», Ерік Баркер

Американський дослідник, журналіст і блогер Ерік Баркер пропонує читачам реальні робочі стратегії досягнення успіху в житті. Чи дійсно порядні хлопці фінішують останніми? Чи справді боягузи ніколи не виграють? Чи дійсно довіра гарантує успіх? Відповіді на ці та інші питання від Баркера руйнують розповсюджені стереотипи.

Нетривіальний авторський погляд допоможе урізноманітнити процес саморозвитку і впевнитися в тому, що успіх не обмежується зароблянням грошей.

«Укладання угод», Зіг Зіглар

Як стати найкращим у світі продавцем, що майже не отримує відмов від клієнтів? Відповідь міститься у цій книжці, мета якої — допомогти продавцям переосмислити свою роль і місце у світі продажів, навчитися «працювати» з клієнтом, а не над ним, по-справжньому пишатися собою і своєю роботою, адже саме турбота про вигоду клієнта і є однією з найважливіших умов успіху кожного продавця.

Книга розглядає понад 700 питань про продажі і 250 прийомів продажів, містить близько 100 прикладів з особистого досвіду автора — і все це подається у веселій та зрозумілій манері з малюнками.

«Стратегія, що працює», Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді

Дві третини керівників заявляють, що їхні організації не мають можливості підтримувати свою стратегію. Автори цієї книги пояснюють, чому. Вони визначають звичайні бізнес-практики, які ненавмисно створюють розрив між стратегією та виконанням. І показують, як одні з кращих компаній світу постійно випереджають своїх конкурентів.

Виходячи з нових досліджень, автори розкривають п’ять практик підключення стратегії та виконання, які використовуються дуже успішними підприємствами, такими як IKEA, Natura, Danaher, Haier та Lego.

«Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті», Валерія Козлова

Ухвалюєте рішення на емоціях, а потім шкодуєте про його наслідки? А може, навпаки — довго зважуєте всі «за» і «проти», підраховуєте, намагаєтеся спрогнозувати — і втрачаєте шанс, бо варто було довіритися інтуїції й прийняти рішення швидко.

Бізнес, кар’єра, як і все наше життя — це передусім емоції. Перемагає той, хто розуміє себе, вміє керувати власними емоціями і моделювати схожі емоції в інших. У цій книжці про те, як скористатися особливою авторською методикою бізнес-тренера Валерії Козлової, щоби підвищити рівень свого емоційного інтелекту та досягти успіху в житті та бізнесі.

А що цікавенького із професійної чи бізнес-літератури останнім часом читали ви? Порадьте в коментарях.


За метеріалами: Blog Yakaboo


Читайте також