- 6829
5 цінних думок з бестселера Тоні Шея «Доставляючи щастя»
Як побудувати успішний бізнес, стати щасливим та зробити щасливими співробітників і клієнтів? Work.ua ділиться кількома важливими порадами з книги засновника компанії Zappos Тоні Шея.

27 листопада 2020 року пішов з життя автор однієї з найпопулярніших книг про бізнес Тоні Шей. Бізнес-гуру було всього 46 років. За своє життя він встиг побудувати успішний бізнес з продажу взуття онлайн — компанію Zappos, продати її Amazon за 1,2 млрд доларів, написати книгу-бестселер про те, як створювати підприємства, і багато чого ще.
На честь пам’яті Тоні Шея Work.ua публікує 5 цінних думок з його книги «Доставляючи щастя».
Розвивайте та підтримуйте ідеї
У перших розділах книги автор багато розповідає про свої спроби підприємництва в дитинстві. Він створював хробакову ферму, пробував продавати листівки, виробляти значки. А родина хлопчика сприймала кожну його бізнес-ідею серйозно і допомагала, чим могла. Цими історіями бізнесмен показує, як важливо не вбити в дитині, та й у дорослій людині, бажання щось робити, що потрібно підтримувати ідеї та прагнення до їхньої реалізації. І рано чи пізно все вийде.
Думайте про репутацію бренду
На відміну від багатьох інших компаній, частиною роботи яких були телефонні переговори, у менеджерів по роботі з клієнтами Zappos не було встановлено максимальної тривалості розмови телефоном. Вони були готові прийти на допомогу в будь-якій ситуації, навіть якщо вона не стосувалася продажу взуття. Наприклад, для консультанта Zappos немає проблеми у тому, щоб допомогти клієнту знайти найближчі до його дому піцерії.
Чим би ви не займалися, ваша компанія має асоціюватися з високим сервісом і орієнтованістю на клієнта, радив Тоні Шей.
Підтримуйте корпоративну культуру
Корпоративна культура, яку розвивають, зробить ваших працівників або колег щасливими та захопленими, що призведе до підвищення продуктивності. Автор «Доставляючи щастя» вважає, що в основі корпоративної культури повинні лежати командний дух, відкритість і невимушеність у спілкуванні, рішучість і прагнення до зростання, а також скромність.
Будьте готові до труднощів
Щоб бізнес міг витримати будь-який несподіваний удар, вам завжди треба мати запасний план на випадок труднощів. Звичайно, не варто заганяти себе в стан постійної тривоги, весь час чекаючи на форс-мажор. Але мати чітко прописаний алгоритм дій для найгіршого становища все ж потрібно.
А ще пам’ятайте, що найбільші проблеми можуть згодом обернутися найбільшими можливостями. Тоні Шей і сам часто опинявся за півкроку від прірви, але знаходив у собі сили та долав виклики.
Займайтеся тим, що є вашою пристрастю
Знайдіть те, до чого ви маєте пристрасть, і займайтеся цим, радить автор. Тоні Шей акцентує увагу на тому, що головна мета в житті кожної людини — бути щасливим, і саме від цього варто відштовхуватися у всьому, чим ви займаєтеся.
Більше про книгу

«Доставляючи щастя» — це книга про те, як створити компанію мрії вартістю в мільярд доларів, побудувати в ній ідеальний сервіс, який перевершує всі очікування клієнтів, і дивовижну корпоративну культуру серед співробітників.
Ця одна з моїх улюблених книг! Люблю її за те, що це чудовий приклад реальної історії успіху. Вона дуже мотивує і показує, що для створення успішного бізнесу варто робити те, у що віриш і не тільки заради прибутку, а заради високої мети, наприклад, зробити клієнтів щасливими. Читати книгу легко і цікаво, а після прочитання з’являється море ентузіазму та ідей.
Також в книзі чудово описані цінності, за якими живе компанія Zappos. Ці цінності допомагають визначати високі цілі, вибудовувати правильний вектор розвитку і міцну корпоративну культуру. Деякі з них настільки гарні, що можна навіть перейняти їх у свою компанію.
І, звичайно, мене захопив і повністю підкорив неймовірний сервіс Zappos, який перевершує всі найсміливіші очікування клієнтів.
Після прочитання про їхній підхід до обслуговування з’являється уявлення про те, яким має бути по-справжньому хороший сервіс і наскільки круто і важливо викликати WOW-ефект, щоб назавжди завоювати серця клієнтів.
Рекомендую власникам бізнесів, топменеджерам, керівникам відділу продажів і відділу персоналу. А ще менеджерам з продажу, та й взагалі, практично всім, хто працює з клієнтами й хоче стати кращим та успішнішим :)
7 коментарів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
Всего лишь отношение [ненормативна лексика видалена модератором Work.ua] государства к собственным гражданам. Получить кредит на бизнес там и здесь.
И все эти примеры, [образа видалена модератором Work.ua] work.ua
не стоят и ломаного гроша, впрочем как аффторы бездумных статеёк
жизнь как жизнь. Земля не место для форезации)))
вырвемся, пацаны!
1) займатись тим що приносить задоволення
2) ваша робота вас не влаштовує і ви апелюєте тим що не можете займатись тим що приносить вам задоволення бо треба заробляти гроші - продукуйте, розвивайте ідеї, вчіться критично мислити, для цього достатньо вимкнути телевізор, закрити гру, (перестати бухати в гаражі з Петровичом) і почати нарешті робити те, що допоможе Вам якщо не змінити то принаймні покращити Ваше життя
3) ну і що що ми живем в Україні, хтось живе у країнах де жити ще гірше, (так Україна ще не наглибша точка того місця з яким ми часто порівнюємо нашу державу, є місця де світло взагалі не світить) і це не завадило їм вибитись в люди. Як каже автор книги : "Будьте готові до труднощів. Щоб бізнес міг витримати будь-який несподіваний удар..." навіть якщо в наших умов цей удар цілком очікуваний і часто в спину потрібно бути готовим до цього. Ніхто не казав що бізнес це легко, будь де і будь який це робота перш за все над собою, рости і розвиватись і ніколи не здаватись лише тому що якійсь там державі на тебе насрати. Державу можна змінити, але не змінившись самому там щастя теж не буде.
Привет, Тоник!!!