- 6 хв читання
- 340
Як кінопостер, лялька та пончики допоможуть знайти роботу: огляд резюме
Бути яскравим і вирізнятися інколи не шкідливо, а необхідно. Work.ua зібрав найкреативніші резюме, що принесли авторам десятки співбесід і роботу мрії. Дивуйте рекрутерів — і вони дивуватимуться, як працювали без вас.


Кадри з нестандартним мисленням залишають по собі незабутній слід. Будь-яка компанія прагне найняти генія, а рекрутери активно шукають людей, у яких кожна ідея — революція. Їм вибачають, коли вони не володіють певними професійними навичками, але діють в інтересах компанії.
У корпоративній культурі Netflix існує думка, що умотивованим людям найкраще там, де загальна концентрація талантів висока. А Рід Гастінгс, співзасновник стримінгового сервісу, ділиться, що один чи два посередні працівники зменшують ефективність усієї команди. Тому компанія викладається на максимум, щоби підтримувати якість найму: скасувала правила надання відпусток та інструкції для витрат у відрядженнях, платить найвищу зарплату на ринку та дозволяє кожному працівнику ухвалювати рішення самостійно. Завдяки цьому Netflix привабив найкращих, креативних та унікальних працівників.
Цікаво, що кожен кандидат може стати ціннісним в очах менеджерів із найму, коли дозволить собі підійти до буденних речей нестандартно. Отримати натхнення з таких прикладів можете й ви — і шанси на швидке працевлаштування зростуть. Ділимося резюме, які справили незабутнє враження не тільки на рекрутерів, а й на весь світ.
Приклади резюме в незвичних форматах
1. Резюме-пончик
Цей випадок — один із найпопулярніших проявів перед рекрутером. Лукас Іла переїхав із Литви до Сан-Франциско та вирішив феєрично зʼявитися на ринку праці. Він вдав, що працює курʼєром та особисто доставив своє резюме потенційним роботодавцям. Щоправда, замість стандартних паперів Лукас підготував для них коробку з пончиками й додав напис: «Більшість резюме потрапляють у смітник, а моє — у ваш живіт».
Результати такої розсилки: 40 коробок пончиків забезпечили шукачу 10 співбесід. При переїзді та, щонайменше, невпевненості на новому місці, Лукас узяв усе у свої руки та працевлаштувався у великому американському місті лише за допомогою таланту.
«Я шукав найпряміший спосіб зв’язатися з тими, хто ухвалює рішення в компаніях», — сказав він. «Я думав, що можу зазнати невдачі, конкуруючи лише на "рівні резюме" з іншими кандидатами, які мають досвід роботи в Сан-Франциско».
2. Резюме-гра
Дизайнер Роббі Леонарді розробив гру в стилі Mario, де головний персонаж ніби «пливе» серед свого досвіду. Завдяки гейміфікації рекрутер може подивитися портфоліо, місця робіт і інтереси кандидата. Ігрові елементи не залишають цього кандидата непоміченим, а стилізація інтерфейсу додатково показує навички дизайну в шукача.
Зображення: The Guardian
У будь-яких процесах люди прагнуть легкості, а це її прямий прояв. Гра дарує позитивні враження, і пройти повз такого кандидата — mission uncompleted.
3. Резюме-фігурка
Фотограф Єнс Леннардсон теж вирішив піти шляхом гейміфікації, але вже у фізичному прояві. Рекрутери отримували ляльку, яка візуально нагадувала цього шукача. Всередині коробки лежали світлини, які зробив кандидат — його портфоліо.
Одна із доволі милих деталей — лялька тримає фотоапарат у руках. Цей образ одразу підкреслює, що автор свідомо обрав професію і впевнений у своєму фаху.
4. Резюме-постер
«Це резюме було моєю секретною зброєю», — каже Джон Келсо.
Шукач підкорював серця рекрутерів, створивши дизайн у стилі старого кіно. Резюме не втратило свою інформативність: воно лишилося наповненим, а подача додала епічності та не змістила фокус уваги.
Кандидат ділиться, що ходив на співбесіду щоразу, коли розсилав це резюме, тому цікавий варіант оформлення теж може забезпечити вам робоче місце.
Креативні індустрії люблять сміливі рішення, тому не бійтеся бути дещо нестандартним, коли шукаєте роботу у цій галузі. Ваші можливості безмежні: пишіть вірші у мотиваційних листах, цитуйте улюблених авторів чи складіть пісню про ваш досвід, головне — інформативно, з повагою та добром.
Памʼятайте, що найбільший плюс, який ви маєте при працевлаштуванні — це ви. Неповторність, харизма та дар бути собою за будь-яких обставин допоможе вам вирізнитися серед інших шукачів та нарешті опинитися на своєму місці.
*зображення до статті взято з Pinterest
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.