Digital-маркетолог

Digital-маркетолог — одна з затребуваних професій у сфері маркетингу. У багатьох компаніях digital-маркетологи — це ті, хто будує міст між онлайн та офлайн-рекламою.

244
вакансії
40 000
середня зарплата

Що робить digital-маркетолог

Щоб зрозуміти, що входить до обов’язків digital-маркетолога, спочатку варто розібратися з самим поняттям digital-маркетингу. Отже, digital-маркетинг — це маркетинг, який використовує цифрові канали для залучення та утримання клієнтів.

Часто digital-маркетинг плутають з інтернет-маркетингом і вважають, що digital-маркетолог займається виключно поданням товарів і послуг, залученням і утриманням клієнтів через Мережу, проте це не так. Інтернет-маркетинг — тільки частина роботи digital-маркетолога, насправді його обов’язки часто виходять за межі інтернету, в офлайн, хоча і нерозривно з ним пов’язані.

Як це відбувається? Наприклад, якщо ви розміщуєте білборд, то це звичайний маркетинг, але якщо на ньому є QR-код, це вже digital-маркетинг; якщо розміщуєте рекламу на радіо чи телебаченні — маркетинг, а якщо в мовленні онлайн-радіостанції або цифрового ТБ — digital-маркетинг.

Таким чином ми отримуємо головний обов’язок digital-маркетолога — залучати та утримувати клієнтів, користувачів з використанням усіх доступних цифрових засобів.

Для цього фахівцеві потрібно:

  • Вибудовувати digital-стратегію — план просування товару або послуги в інтернеті.
  • Розробляти і впроваджувати медійні кампанії, контролювати їхню реалізацію.
  • Складати портрет покупця, клієнта, користувача.
  • Займатися побудовою комунікації між компанією і клієнтами в інтернеті (через платну рекламу — за моделлю PPC, через email-маркетинг, соціальні мережі та інше).
  • Аналізувати ринок і конкурентів.
  • Займатися SEO-оптимізацією сайту компанії.
  • Працювати з веб-аналітикою сайту, проводити A / B тести.
  • Тестувати й оцінювати ефективність різних каналів комунікації та розробляти плани освоєння нових.

Часто digital-маркетолог також проводить численні зустрічі з задіяними в створенні продукту і рекламної кампанії співробітниками, агентствами-підрядниками (ставить їм завдання і стежить за виконанням), партнерами, іноді з клієнтами. Впродовж роботи взаємодіє з різними командами всередині компанії — дизайнерами, веб-розробниками, контент-менеджерами.

Скільки заробляє digital-маркетолог

Зарплата digital-маркетолога зазвичай перевищує середню. Вона залежить від масштабності та складності проєкту, яким займається фахівець, а також від його досвіду роботи.

40 000 грн

на червень 2025

*за даними 535 вакансій

Розподіл зарплат

19 000 грн
75 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Digital-менеджер» по Україні

В середньому «Digital-менеджер» в Україні заробляє 40000 грн. Це на 33% більше, якщо порівнювати з червнем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 535 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Digital-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні digital-маркетологу

  • Глибокі знання в маркетингу та інтернет-маркетингу.
  • Уміння настроювати й аналізувати інтернет-аналітику.
  • Аналітичний склад розуму.
  • Творчі здібності, розуміння принципів написання рекламних текстів, створення зображень, що привертають увагу.
  • Базові знання HTML, CSS або Photoshop.
  • Комунікабельність, бажано розвинений особистий бренд.
  • Уміння працювати в команді й ставити задачі іншим фахівцям.
  • Досвід роботи в продажах схвалюється.
  • Готовність постійно дізнаватися нове і здатність швидко навчатися.

Переваги та недоліки в роботі digital-маркетолога

    • Цікава професія, яка об’єднує творчість та аналітику.
    • Можливість вести кілька проєктів одразу, займатися міжнародними проєктами.
    • Затребуваність фахівців.
    • Висока зарплата.
    • Можливість разом з успішними проєктами розвивати свій особистий бренд.
    • Численні знайомства з цікавими людьми.
    • Можливість частково або повністю перейти на дистанційну роботу.
    • Часта необхідність працювати у позаробочий час (термінові, ситуативні завдання).
    • Необхідність швидко перемикатися з одного процесу на інший.
    • Багато стресу.
    • Часто зарплата і робоча завантаженість фахівця залежать від сезонності.
    • Високий рівень конкуренції серед фахівців (особливо в великих містах).

Наскільки затребувані digital-маркетологи

Оскільки переважна більшість компаній зараз активно використовують цифрові технології для реклами і налагодження контакту з клієнтами, digital-маркетологи дуже затребувані.

244
вакансії на сайті

Кількість вакансій

«Digital-менеджер» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на digital-маркетолога

Стати digital-маркетологом можна, закінчивши профільні курси за цим напрямком. Добре, якщо до цього ви вже отримали знання в маркетингу, рекламі та/або аналітиці сайтів.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Кур’єр

Кур’єр

Робота кур’єра нині дуже популярна. У часи пікової зайнятості люди користуються послугами кур’єрів для доставлення найрізноманітніших речей — від їжі до ділових паперів.

Інструктор тренажерного залу

Інструктор тренажерного залу

Інструктор тренажерного залу — це професійний спортивний консультант, який складає для клієнта спортивну програму, стежить за правильністю її виконання, курує тренувальний процес і надає рекомендації по режиму харчування.