Digital-маркетолог

Digital-маркетолог — одна з затребуваних професій у сфері маркетингу. У багатьох компаніях digital-маркетологи — це ті, хто будує міст між онлайн та офлайн-рекламою.

288
вакансій
40 000
середня зарплата

Що робить digital-маркетолог

Щоб зрозуміти, що входить до обов’язків digital-маркетолога, спочатку варто розібратися з самим поняттям digital-маркетингу. Отже, digital-маркетинг — це маркетинг, який використовує цифрові канали для залучення та утримання клієнтів.

Часто digital-маркетинг плутають з інтернет-маркетингом і вважають, що digital-маркетолог займається виключно поданням товарів і послуг, залученням і утриманням клієнтів через мережу, проте це не так. Інтернет-маркетинг — тільки частина роботи digital-маркетолога, насправді його обов’язки часто виходять за межі інтернету, в офлайн, хоча і нерозривно з ним пов’язані.

Як це відбувається? Наприклад, якщо ви розміщуєте білборд, то це звичайний маркетинг, але якщо на ньому є QR-код, це вже digital-маркетинг; якщо розміщуєте рекламу на радіо чи телебаченні — маркетинг, а якщо в мовленні онлайн-радіостанції або цифрового ТБ — digital-маркетинг.

Таким чином ми отримуємо головний обов’язок digital-маркетолога — залучати та утримувати клієнтів, користувачів з використанням усіх доступних цифрових засобів.

Для цього фахівцеві потрібно:

  • Вибудовувати digital-стратегію — план просування товару або послуги в інтернеті.
  • Розробляти і впроваджувати медійні кампанії, контролювати їхню реалізацію.
  • Складати портрет покупця, клієнта, користувача.
  • Займатися побудовою комунікації між компанією і клієнтами в інтернеті (через платну рекламу — за моделлю PPC, через email-маркетинг, соціальні мережі та інше).
  • Аналізувати ринок і конкурентів.
  • Займатися SEO-оптимізацією сайту компанії.
  • Працювати з веб-аналітикою сайту, проводити A / B тести.
  • Тестувати й оцінювати ефективність різних каналів комунікації та розробляти плани освоєння нових.

Часто digital-маркетолог також проводить численні зустрічі з задіяними в створенні продукту і рекламної кампанії співробітниками, агентствами-підрядниками (ставить їм завдання і стежить за виконанням), партнерами, іноді з клієнтами. Впродовж роботи взаємодіє з різними командами всередині компанії — дизайнерами, веб-розробниками, контент-менеджерами та іншими спеціалістами у цифровій галузі.

Скільки заробляє digital-маркетолог

Зарплата digital-маркетолога зазвичай перевищує середню. Вона залежить від масштабності та складності проєкту, яким займається фахівець, а також від його досвіду роботи.

40 000 грн

на вересень 2025

*за даними 495 вакансій

Розподіл зарплат

22 000 грн
86 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Digital-менеджер» по Україні

В середньому «Digital-менеджер» в Україні заробляє 40000 грн. Це на 23% більше, якщо порівнювати з вереснем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 495 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Digital-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні digital-маркетологу

Тверді

  • Глибокі знання в маркетингу та інтернет-маркетингу.
  • Уміння настроювати й аналізувати інтернет-аналітику.
  • Розуміння принципів написання рекламних текстів, створення зображень, що привертають увагу.
  • Базові знання HTML, CSS або Photoshop.
  • Досвід роботи в продажах схвалюється.

Мʼякі

  • Аналітичний склад розуму.
  • Творчі здібності.
  • Комунікабельність, бажано розвинений особистий бренд.
  • Уміння працювати в команді й ставити задачі іншим фахівцям.
  • Готовність постійно дізнаватися нове і здатність швидко навчатися.

Переваги та недоліки в роботі digital-маркетолога

    • Цікава професія, яка об’єднує творчість та аналітику.
    • Можливість вести кілька проєктів одразу, займатися міжнародними проєктами.
    • Затребуваність фахівців.
    • Висока зарплата.
    • Можливість разом з успішними проєктами розвивати свій особистий бренд.
    • Численні знайомства з цікавими людьми.
    • Можливість частково або повністю перейти на дистанційну роботу.
    • Необхідність швидко перемикатися з одного процесу на інший.
    • Часто зарплата і робоча завантаженість фахівця залежать від сезонності.
    • Високий рівень конкуренції серед фахівців (особливо в великих містах).

Наскільки затребувані digital-маркетологи

Оскільки усі компанії активно використовують цифрові технології для реклами і налагодження контакту з клієнтами, digital-маркетологи потрібні роботодавцям.

288
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Digital-менеджер» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на digital-маркетолога

Стати digital-маркетологом можна, закінчивши профільні курси за цим напрямком. Добре, якщо до цього ви вже отримали знання в маркетингу, рекламі у ЗВО та/або аналітиці сайтів.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

PR-менеджер

PR-менеджер

PR-менеджер займається налагодженням комунікацій між компанією та аудиторією. Формує її імідж в медіа, працює з громадською думкою. Загалом, робить все, щоб про компанію відгукувалися тільки в позитивному ключі.

Агроном

Агроном

Агроном — це спеціаліст, який робить все можливе для гарного врожаю: від оранки поля, поливу та добрив до своєчасного збору.