Ревізор

Ревізор — це той, хто проводить перевірку господарчо-економічної діяльності конкретної установи, підприємства або підрозділу. При чому ревізор лише оглядає та дає оцінку, не видає розпоряджень та наказів.

277
вакансій
24 000
середня зарплата

Що робить ревізор

Ревізор самостійно або керуючи групою інших експертів-ревізорів здійснює ревізію (перевірку) господарчо-фінансової діяльності того чи іншого підприємства, філіалу, відділів або окремих підрозділів. Він організує та забезпечує заходи з контролю, аналізу та оцінки стану справ відповідного напрямку.

Ревізор здійснює контроль за тим, щоб усі кошти, що надходять, та товарно-матеріальні цінності віддзеркалювалися у бухгалтерському обліку, щоб податки та зарплати платилися у визначені терміни. Стежить за правильністю витрачання коштів, матеріалів, палива, електроенергії. Робить так, щоб підвищити ефективність використання фінансів, забезпечує збереження власності підприємств та правильну організацію бухгалтерського обліку. Організовує проведення інвентаризації.

Ревізор оформлює або стежить за оформленням результатів ревізії, дає рекомендації керівництву підприємства чи установи, де проводилася перевірка, щодо усунення виявлених недоліків або порушень, а також подає результати ревізії у відповідні інстанції для подальшого вчинення необхідних заходів. Контролює усунення недоліків у бухгалтерському обліку чи фінансовій дисципліні.

Скільки заробляє ревізор

Розмір заробітної плати ревізора залежить від компанії-роботодавця, міста розташування офісу, виду зайнятості та фактичного обсягу виконуваної роботи. Можливі премії.

24 000 грн

на грудень 2025

*за даними 353 вакансій

Розподіл зарплат

18 000 грн
34 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Ревізор» по Україні

В середньому «Ревізор» в Україні заробляє 24000 грн. Це на 4% більше, якщо порівнювати з груднем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 353 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Ревізор» і за схожими запитами-синонімами «Аудитор», «Auditor», «Спеціаліст з аудиту» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні ревізору

Тверді

  • Знання бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
  • Розуміння податкового законодавства та стандартів аудиту.
  • Уміння працювати з M.E.Doc, Excel, ERP-системами.
  • Складання актів, довідок, звітів.
  • Уміння проводити інвентаризацію.

Мʼякі

  • Аналітичне мислення.
  • Уважність до деталей.
  • Незалежність і об’єктивність.
  • Стресостійкість.
  • Комунікабельність.

Переваги та недоліки в роботі ревізора

    • Можливість професійного росту — стати керівником групи ревізорів.
    • Висока затребуваність спеціалістів.
    • Ця робота — мрія перфекціоніста, бо у ревізора все мусить бути чітко, і всі цифри мають сходитися як на папері, так і фактично.
    • Можливі відрядження до різних міст (для тих, хто любить подорожувати та відвідувати нові місця).
    • Ненормований робочий графік.
    • Не всі керівники підприємств готові сприймати критику на адресу ведення господарства у власних організаціях.
    • Можливі відрядження, що позбавляє можливості часто бачитися із близькими та рідними.
    • Рутинна та монотонна робота.

Наскільки затребувані ревізори

Ревізори дуже затребувані у приватних та державних установах.

277
вакансій на Work.ua

Кількість вакансій

«Ревізор» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на ревізора

Професію ревізора можна здобути, закінчивши навчання у ЗВО, коледжі або на спеціальних курсах.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Project-менеджер

Project-менеджер

Project-менеджер — це керівник проекту, який координує дії команди та відповідає за досягнення цілей.

Digital-маркетолог

Digital-маркетолог

Digital-маркетолог — одна з затребуваних професій у сфері маркетингу. У багатьох компаніях digital-маркетологи — це ті, хто будує міст між онлайн та офлайн-рекламою.