Сили оборони шукають різних спеціалістів

День маркетолога

SMM-менеджер

SMM-менеджер — зовсім не той, хто ставить хештеги і емодзі під селфі. Це фахівець, який працює з аналітикою, бюджетом та рекламними інструментами ключових соцмереж та месенджерів.

вакансій
21 500
середня зарплата
задоволеність

Що робить SMM-менеджер

SMM-менеджер вирішує цілий ряд завдань, пов’язаних із залученням покупців з соціальних мереж, підвищенням іміджу компанії, а також впізнаваності та популярності товару або послуги.

Він створює та оформлює корпоративні сторінки в різних соціальних мережах, розробляє стратегію розвитку групи (яким чином будуть запрошуватися користувачі, яким буде контент, частота виходу постів), наповнює групу корисним контентом, який приверне і зацікавить цільову аудиторію, створює і підтримує спілкування в спільноті, відповідає на питання і коментарі учасників, видаляє спам, займається просуванням корпоративної сторінки (придумує конкурси та акції, відповідає за рекламу, яка повинна залучити нових учасників). А також цей спеціаліст веде і аналізує статистику просування, збільшення трафіку та його конвертації.

SMM-менеджер зобов’язаний бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в сучасних передових, а також інноваційних SMM-інструментах. Робота SMM-спеціаліста вимагає постійного спілкування і перебування онлайн.

Скільки отримує SMM-менеджер

Рівень заробітної плати SMM-менеджера залежить від рівня кваліфікації фахівця, масштабу проекту і широти функціональних обов’язків. На нашій діаграмі можна побачити розподіл зарплат, які роботодавці вказують у своїх вакансіях на нашому сайті.

Середня зарплата
21500 грн
Розподіл зарплат
12 000 грн
36 000 грн

В середньому «SMM-менеджер» в Україні заробляє 21500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 2009 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «SMM-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «SMM manager», «Менеджер з соцмереж», «Social media manager» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні SMM-менеджеру

  • Звичайно, SMM-ник повинен любити соціальні мережі і активно ними користуватися, бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в передових SMM-інструментах.
  • Але ще потрібна грамотність. Кому ж сподобається читати пости крутого бренду з помилками?
  • Уміння писати цікаві тексти, залучати підписників без накрутки і їх прямої покупки.
  • Уміння налаштувати таргетовану рекламу, знати програми і сервіси, що автоматизують і спрощують постинг.
  • Базові знання Google Analytics і графічних редакторів (VSCO, Snapseed, Lightroom).
  • Крім того, SMM-менеджер повинен знати всі можливості та специфіку кожної соціальної платформи (просування в Facebook, Instagram, Youtube і т.д.), володіє допоміжними маркетинговими інструментами.

Переваги та недоліки в роботі SMM-менеджера

    • Працювати SMM-менеджером можна як в офісі, так і дистанційно. У другому варіанті — це ще і гнучкий графік.
    • Опанувати професію можна досить швидко, треба лише практикуватися та слідкувати за тенденціями.
    • Можна вести декілька проектів одночасно.
    • Творча реалізація: широкий спектр завдань SMM-ника дозволить вам розкрити свої творчі таланти, завести корисні знайомства.
    • Можливості переходу в іншу сферу: онлайн-продажі, мас-медіа, інтернет-маркетинг.
    • Великий обсяг роботи з обов’язковим складанням аналізів, звітів, проведенням моніторингів.
    • Часто ненормований робочий день перед монітором комп’ютера та залежність від заряду мобільного та Wi-Fi.
    • У багатьох роботодавців досі немає повного розуміння компетенцій SMM-менеджменту і діяльності фахівця в цій галузі, що може привести до розбіжностей з оплати праці.
    • Негатив, образливі коментарі та зауваження, які користувачі мережі виплескують під публікаціями.

Як самі SMM-менеджери оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих претендентів з досвідом роботи SMM-менеджером.

Кар’єрне зростання

4.0

Зарплата

2.5

Задоволеність професією

4.5

Безпека

4.5

Баланс між роботою та життям

4.0

Наскільки затребувані SMM-менеджери

Відсоток компаній, які використовують соціальні мережі для свого просування, зростає щороку. Саме тому затребуваність кваліфікованих SMM-фахівців збільшується.

вакансій на сайті

Де вчитися на SMM-менеджера

Щоб стати SMM-менеджером в Україні, є декілька варіантів навчання:

  • Вища освіта — вибирати варто виші, в яких є факультети маркетингу, журналістики чи філології.
  • Якщо ви хочете швиденько вивчитися на SMM-менеджера без здобуття вищої чи середньої спеціальної освіти, можна закінчити спеціалізовані курси SMM — це відмінний варіант для тих, хто задумується над зміною професії чи вдосконалення своїх навичок.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

День маркетолога

25 жовтня, п’ятниця

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Друкар

Друкар

Друкар — фахівець, завдяки роботі якого ви можете почитати паперову книгу або журнал, роздати всім бажаючим свої візитки, купувати товари в гарній упаковці та багато іншого.

Агроном

Агроном

Агроном — це той, хто робить все можливе для гарного врожаю: від оранки поля, поливу та добрив до своєчасного збору.