Resume from August 16, 2023 PRO

Ольга

Начальник отдела кадров, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальника відділу кадрів

from 07.2020 to now (3 years 10 months)
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допоги та медицини кат, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Планування, організація і контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін). Підбір персоналу, проведення первинних співбесід. Контроль за заповненням вакантних посад. Складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу. Взаємодія з державними установами (центр зайнятості, фонд соціального страхування, фонд інвалідів, статистичне управління та інші). Ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП). Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації. Організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву.

Менеджера з персоналу.

from 08.2019 to 02.2020 (6 months)
ТОВ «Експрес Техбуд», Київ (Транспорт, логістика)

Планування, організація і контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін). Підбір персоналу, проведення первинних співбесід. Контроль за заповненням вакантних посад. Складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу. Взаємодія з державними установами (центр зайнятості, фонд соціального страхування, фонд інвалідів, статистичне управління та інші). Ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП). Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації. Організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву.

Начальник отдела кадров

from 05.2014 to 05.2019 (5 years)
Государственное предприятие "Укркосмос", Киев (Державні організації)

•Подбор персонала
•Ведение кадрового делопроизводства в полном объеме
•Ведение военного учета персонала
•Архивация документов
•Участие в проведении аттестации
•Участие в разрешении трудовых споров
•Ведение кадрового делопроизводства в полном объеме (разработка методических и нормативных документов, ведение табелей, оформление листов нетрудоспособности)

Деловод

from 04.2012 to 01.2014 (1 year 9 months)
Управление Государственной миграционной службы Украины в Сумской области, Сумы (Государственные организации)

•Реализация государственной политики по организации делопроизводства в пределах учреждения;
•Прием, регистрация, учет, текущее хранение, доставка документов, информирование по документам;
•Обеспечение сохранности документационного фонда;
•Внедрение инструкции по делопроизводству
•Контроль за выполнением нормативных документов в соответствии с действующим законодательством

Деловод

from 02.2010 to 03.2012 (2 years 1 month)
Сумская региональная лаборатория государственной ветеринарной медицины, Сумы (Государственные организации)

•Ведение общего деловодства;
•Подготовка пакета документов для повышения сотрудников в должности, составление индивидуальных характеристик.
•Написание должностных инструкций, внутреннего трудового распорядка и т.д.;
•Ведение табеля учёта рабочего времени;
•Регистрация приказов приёма на работу, увольнения, общих приказов, отпусков и дежурств, электронных и прочих обращений граждан, писем;
•Оформление командировок;
•Работа с архивом организации;
•Приём и отправка корреспонденции;
•Распределение всей входящей корреспонденции в соответствии с компетенцией сотрудников.

Education

Сумской педагогический университет им. А. С. Макаренко

Факультет естественных наук, Сумы
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 9 months)

Степень специалиста

Knowledge and skills

1С:Предприятие Организация документооборота

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: