Резюме від 16 серпня 2023 PRO

Ольга

Начальник отдела кадров, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальника відділу кадрів

з 07.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допоги та медицини кат, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Планування, організація і контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін). Підбір персоналу, проведення первинних співбесід. Контроль за заповненням вакантних посад. Складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу. Взаємодія з державними установами (центр зайнятості, фонд соціального страхування, фонд інвалідів, статистичне управління та інші). Ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП). Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації. Організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву.

Менеджера з персоналу.

з 08.2019 по 02.2020 (6 місяців)
ТОВ «Експрес Техбуд», Київ (Транспорт, логістика)

Планування, організація і контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін). Підбір персоналу, проведення первинних співбесід. Контроль за заповненням вакантних посад. Складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу. Взаємодія з державними установами (центр зайнятості, фонд соціального страхування, фонд інвалідів, статистичне управління та інші). Ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП). Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації. Організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву.

Начальник отдела кадров

з 05.2014 по 05.2019 (5 років)
Государственное предприятие "Укркосмос", Киев (Державні організації)

•Подбор персонала
•Ведение кадрового делопроизводства в полном объеме
•Ведение военного учета персонала
•Архивация документов
•Участие в проведении аттестации
•Участие в разрешении трудовых споров
•Ведение кадрового делопроизводства в полном объеме (разработка методических и нормативных документов, ведение табелей, оформление листов нетрудоспособности)

Деловод

з 04.2012 по 01.2014 (1 рік 9 місяців)
Управление Государственной миграционной службы Украины в Сумской области, Сумы (Государственные организации)

•Реализация государственной политики по организации делопроизводства в пределах учреждения;
•Прием, регистрация, учет, текущее хранение, доставка документов, информирование по документам;
•Обеспечение сохранности документационного фонда;
•Внедрение инструкции по делопроизводству
•Контроль за выполнением нормативных документов в соответствии с действующим законодательством

Деловод

з 02.2010 по 03.2012 (2 роки 1 місяць)
Сумская региональная лаборатория государственной ветеринарной медицины, Сумы (Государственные организации)

•Ведение общего деловодства;
•Подготовка пакета документов для повышения сотрудников в должности, составление индивидуальных характеристик.
•Написание должностных инструкций, внутреннего трудового распорядка и т.д.;
•Ведение табеля учёта рабочего времени;
•Регистрация приказов приёма на работу, увольнения, общих приказов, отпусков и дежурств, электронных и прочих обращений граждан, писем;
•Оформление командировок;
•Работа с архивом организации;
•Приём и отправка корреспонденции;
•Распределение всей входящей корреспонденции в соответствии с компетенцией сотрудников.

Освіта

Сумской педагогический университет им. А. С. Макаренко

Факультет естественных наук, Сумы
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

Степень специалиста

Знання і навички

1С:Предприятие Организация документооборота

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: