Ольга
Діловод
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2268062
Знання і навички
Додаткова інформація
Резюме
Рудик Ольга Григорівна
Домашня адреса: м. Суми, вул. Нахімова , 2,
Телефон: [
Дата і місце народження: 11.03.1991р., громадянка України
Сімейний стан: не заміжня
Мета: працювати на користь держави, придбати новий досвід, використовувати свої знання та навички для професійного зросту, робота в колективі на поставлену ціль. Бути корисним для суспільства.
Освіта:
У 2008 році закінчила Сумську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 13 ім. А.С. Мачуленка .
У 2013 закінчила Сумський педагогічний університет ім. А С Макаренка
за спеціальністю „Біолог та практичний психолог”
Трудова діяльність:
З лютого 2010 по березень 2012 працювала на посаді діловода відділу кадрової та правової роботи Сумської регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини.
З квітня 2012 працюю на посаді інспектора сектору адресно – довідкової роботи відділу паспортної роботи,та реєстрації фізичних осіб. Управління Державної міграційної служби України в Сумській області,з січня 2013 переведена на посаду діловода сектору документального забезпечення Управління Державної міграційної служби України в Сумській області.
Особисті якості:
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Знання мов: українська, російська мова вільно.
Навики: впевнений користувач MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навики работи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E- mail (Outlook Express)
Посадові обов’язки організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву. Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації.
Інші резюме цього кандидата
30 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Начальника відділу кадрів, Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допоги та медицини кат, 3 роки 10 місяців
- Менеджера з персоналу., ТОВ «Експрес Техбуд», 6 місяців
Схожі кандидати
Спеціаліст з кадрового діловодства
30000 грн, Київ
Фахівець з документообігу
25000 грн, Київ
Документознавець
Київ
Філолог, викладач української мови, репетитор, коректор, перекладач, діловод
20000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно