Veteran Hub з 2018 року допомагає шукачам-ветеранам та роботодавцям побороти стереотипи за допомогою особистої консультації та підтримки. Цього року організація розгорнула інформаційну кампанію в медіа. Почали з фотопроєкту «Цивільні», де розповіли історії чотирьох українських ветеранів, які повернулися до мирного життя і застосували свій військовий досвід у мирній професії.

Відеопроєкт під назвою «Робота є робота» стартував 15 травня. Він складається з трьох роликів за участю реальних ветеранів, які зараз працюють на цивільних посадах.

Ця соціальна реклама покликана показати і роботодавцям, і шукачам, що військовий досвід — це не перепона для працевлаштування, а суттєва перевага. Його не варто замовчувати, а треба вказувати у резюме та згадувати на співбесіді. Під час служби ветерани отримали багато навичок, що можуть бути корисними й у мирній професії. А реалізувати цю ідею допомагають консультанти Veteran Hub.

«Війна — така ж робота, як і будь-яка інша. З завданнями, дедлайнами, відповідальністю, логістикою, будівництвом, менеджментом, документообігом, перервами на обід і відпустками. Існує стереотипний образ, що ледь не всі ветерани є засновниками бізнесів. Насправді ж безліч талановитих, досвідчених чоловіків і жінок повертаються на роботу в дуже „звичайні“ місця», — розповідають у Veteran Hub.

Проєкт було створено у співпраці Veteran Hub з Фондом Східна Європа (в межах комплексної програми психологічної та менторської підтримки ветеранів «All4One»). Також до ініціативи долучилися «Нова Пошта», агенція McCann Kyiv, мережа «Ресторани Гусовських» та виробник будматеріалів ПБГ «Ковальська».

Усі відео за участю українських ветеранів та ветеранок можна переглянути на YouTube-каналі Veteran Hub.


Читайте також