- 2 хв читання
- 856
Хто в креативі заробляє до 100 000 грн — результати дослідження зарплат в індустрії за 2025 рік
Вперше за кілька років проаналізували, скільки заробляють дизайнери, копірайтери, маркетологи та інші фахівці у сфері реклами й комунікацій.
Агенція idealer$ спільно з Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК) представили аналітичний звіт про рівень доходів у креативній сфері. У дослідженні взяли участь 967 респондентів: працівників креативних, digital-, SMM-, дизайн-агенцій, in-house команд і продакшн-студій. Збір даних провела компанія Research.ua. Опитування охопило фахівців різних рівнів — від junior до C-level, а також фрилансерів.
Серед senior-фахівців найвищу медіанну зарплату задекларували маркетологи та UI/UX дизайнери — по 100 000 грн на місяць. Далі за рівнем доходу йдуть:
- артдиректори / креативні директори — 75 000 грн;
- бренд-стратеги — 65 000 грн;
- креативні копірайтери — 55 000 грн.
Найнижчі медіанні зарплати на junior-рівні зафіксовано у PR/контент-менеджерів — 20 000 грн, креативних копірайтерів та SMM-спеціалістів — 22 000 грн. Тоді як UI/UX дизайнери та бренд-стратеги мають найвищі показники серед junior-позицій — по 32 000 грн.
Примітка: медіана — це серединне значення у вибірці. Половина респондентів заробляє менше цієї суми, половина — більше. Це об’єктивніший показник, ніж середня зарплата, оскільки не спотворюється крайніми значеннями.
За форматами працевлаштування:
- 44% респондентів працюють як ФОП;
- 35% — офіційно працевлаштовані.
За умовами роботи:
- 33% працюють повністю віддалено;
- 30% відвідують офіс за бажанням;
- 28% працюють у гібридному форматі.
Крім того, було вивчено діапазон вартості послуг агенцій:
- Розробка креативної ідеї — 127–496 000 грн (3 200–12 400 доларів).
- Розробка стратегії бренду — 192–515 000 грн (4 800–12 900 доларів).
- PR-кампанія — 166–803 000 грн (4 150–20 100 доларів).
- SMM-супровід — 70–202 000 грн (1 750–5 050 доларів).
- Дизайн логотипа — 67–216 000 грн (1 675–5 400 доларів).
Організатори дослідження зазначають, що результати можуть стати основою для систематизації підходів до винагород у креативній індустрії.
Раніше Work.ua розповідав, що малий і середній бізнес — лідери громадської довіри під час війни.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.