Агенція idealer$ спільно з Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК) представили аналітичний звіт про рівень доходів у креативній сфері. У дослідженні взяли участь 967 респондентів: працівників креативних, digital-, SMM-, дизайн-агенцій, in-house команд і продакшн-студій. Збір даних провела компанія Research.ua. Опитування охопило фахівців різних рівнів — від junior до C-level, а також фрилансерів.

Серед senior-фахівців найвищу медіанну зарплату задекларували маркетологи та UI/UX дизайнери — по 100 000 грн на місяць. Далі за рівнем доходу йдуть:

  • артдиректори / креативні директори — 75 000 грн;
  • бренд-стратеги — 65 000 грн;
  • креативні копірайтери — 55 000 грн.

Найнижчі медіанні зарплати на junior-рівні зафіксовано у PR/контент-менеджерів — 20 000 грн, креативних копірайтерів та SMM-спеціалістів — 22 000 грн. Тоді як UI/UX дизайнери та бренд-стратеги мають найвищі показники серед junior-позицій — по 32 000 грн.

Примітка: медіана — це серединне значення у вибірці. Половина респондентів заробляє менше цієї суми, половина — більше. Це об’єктивніший показник, ніж середня зарплата, оскільки не спотворюється крайніми значеннями.

За форматами працевлаштування:

  • 44% респондентів працюють як ФОП;
  • 35% — офіційно працевлаштовані.

За умовами роботи:

  • 33% працюють повністю віддалено;
  • 30% відвідують офіс за бажанням;
  • 28% працюють у гібридному форматі.

Крім того, було вивчено діапазон вартості послуг агенцій:

  • Розробка креативної ідеї — 127–496 000 грн (3 200–12 400 доларів).
  • Розробка стратегії бренду — 192–515 000 грн (4 800–12 900 доларів).
  • PR-кампанія — 166–803 000 грн (4 150–20 100 доларів).
  • SMM-супровід — 70–202 000 грн (1 750–5 050 доларів).
  • Дизайн логотипа — 67–216 000 грн (1 675–5 400 доларів).

Організатори дослідження зазначають, що результати можуть стати основою для систематизації підходів до винагород у креативній індустрії.

Раніше Work.ua розповідав, що малий і середній бізнес — лідери громадської довіри під час війни