*Зображення з серіалу Friends, 1994 p.

*Зображення з серіалу Friends, 1994 p.

Майбутній спеціаліст з мемів повинен буде налагоджувати партнерство з власниками сторінок, які постять меми. Не важливо, чи то багатомільйонні акаунти, чи тільки контент-мейкери початківці. Він постійно повинен бути в тренді та допомагати авторам. Компанія сподівається, що це допоможе платформі рости та розвиватися.

Вакансія з’явилася через прикрий випадок, що стався в кінці липня. Соцмережа видалила через порушення політики користування більш ніж 142 акаунти із загальною аудиторією приблизно 30 мільйонів користувачів. У найбільшого акаунту було 13 мільйонів підписників. Власники сторінок обурились і навіть написали петицію, щоб їхні акаунти відновили.

Керівництво Instagram негайно відреагувало на цю пригоду. Голова служби новин та зв’язку з партнерами Instagram, Ліла Кінг, заявила: «Традиційні медіа все частіше використовують формат мемів. Ми думаємо, що нам треба ближче познайомитись і почати краще розуміти спільноту мемів, бо нам є чого повчитися у них».

Чарльз Порч, голова глобального творчого партнерства Instagram, погоджується і додає: «Саме мемери вирішують, куди рухається ця індустрія, ми хочемо бути частиною цього разом з ними».


Читайте також