Штучний інтелект виявися ефективнішим за копірайтерів: досвід американського банка
Розвиток технологій не перестає дивувати. Американський банк JPMorgan Chase закінчив тестувати AI-копірайтера, який генерує тексти та заголовки.
Зображення з к/ф Ex machina, 2014 р.
Разом зі стартапом Persado, який розробляє технології для сфери digital-маркетингу, JPMorgan Chase протягом трьох років тестували штучний інтелект, який зможе генерувати креативи.
Як показали результати, заголовки, які писав AI-копірайтер, виявилися в 2-5 разів ефективніше, ніж ті, що писали люди. Після успішного тестування компанії підписали контракт про співпрацю на 5 років.
«Технологія Persado неймовірно перспективна, — заявив Крістін Лемкау, директор по маркетингу в JPMorgan Chase. — Він переписав слогани і заголовки, які маркетолог, використовуючи суб’єктивні судження і свій досвід, ймовірно, не придумає. І вони працювали».
У словнику AI-копірайтера більше ніж 1 мільйона слів, які зібрані за категоріями і за емоційним забарвленням.
Нову технологію банк планує також використовувати для спілкування з клієнтами і для комунікації всередині компанії.
3 коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
Александр Витер 21.08.2019, 09:17
Хороший специалист с 5+ годами опыта может зарабатывать от 50 000 до 150 000$ в год (в зависимости от страны и компании).
Сергій Бельцар 21.08.2019, 15:13
Олеся Личковаха 03.09.2019, 16:05