Зображення з кінофільму Ex machina, 2014 рік

Зображення з к/ф Ex machina, 2014 р.

Разом зі стартапом Persado, який розробляє технології для сфери digital-маркетингу, JPMorgan Chase протягом трьох років тестували штучний інтелект, який зможе генерувати креативи.

Як показали результати, заголовки, які писав AI-копірайтер, виявилися в 2-5 разів ефективніше, ніж ті, що писали люди. Після успішного тестування компанії підписали контракт про співпрацю на 5 років.

«Технологія Persado неймовірно перспективна, — заявив Крістін Лемкау, директор по маркетингу в JPMorgan Chase. — Він переписав слогани і заголовки, які маркетолог, використовуючи суб’єктивні судження і свій досвід, ймовірно, не придумає. І вони працювали».

У словнику AI-копірайтера більше ніж 1 мільйона слів, які зібрані за категоріями і за емоційним забарвленням.

Нову технологію банк планує також використовувати для спілкування з клієнтами і для комунікації всередині компанії.


Читайте також