- 1 хв читання
- 732
Японська ІТ-компанія працевлаштувала 10 котів, завдяки чому частково знизився рівень плинності кадрів
Технологічна компанія Qnote знайшла несподіваний спосіб підвищити продуктивність і утримання співробітників — за допомогою котів.
Компанія з розробки вебсайтів та додатків долучила до своєї команди 10 пухнастих «співробітників», які забезпечують товариство для тридцяти двох працівників-людей.
Ще у 2004 році Qnote вперше взяла під опіку кота, на ім'я Футаба, якого знайшли в ресторані суші. З того моменту компанія вже працевлаштувала 10 котів, кожен з яких має свою жартівливу посаду в офісі, як-от «головний клерк», «менеджер» і навіть «кіт-крісло» (до речі, цю посаду, яка вища за генерального директора, обіймає 20-річний Футаба).
Генеральний директор Qnote Нобуюкі Цурута з першим пухнастим співробітником компанії, котом, на ім'я Футаба. Фото: workmill.jp
Люди у компанії настільки віддані своїм пухнастим колегам, що заради них переїхали до більшого офісу, де другий і третій поверхи спеціально підлаштовані для чотирилапих. Працівники також добровільно беруть на себе обов’язки з годування та прибирання за котиками, коли офіс зачинений. І так, коти іноді заважають роботі, але такі перерви змушують людей робити паузи, щоб освіжити розум, а це підвищує загальну продуктивність.
Місце в офісі, де можуть відпочивати пухнасті працівники. Фото: workmill.jp
Як сказав гендиректор Qnote Нобуюкі Цурута, багато працівників мають котів вдома, тому їхня присутність в офісі стала важливим фактором залучення нових талантів і частково повпливала на низький рівень плинності кадрів.
Раніше Work.ua розповідав, що pet-friendly культура допомагає компаніям будувати HR-бренд.
1 коментар
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.