- 1 хв читання
- 536
Що приваблює українських креативників у роботодавцях у 2024 році: результати дослідження
Ділимося ключовими факторами, які впливають на вибір роботодавця фахівцями креативної галузі.
Агенція комунікацій «ВАРТО» у співпраці з Gradus Research, Всеукраїнською рекламною коаліцією та Happy Monday провели опитування серед фахівців креативної галузі. Дослідження охопило фрилансерів, штатних працівників та креативників з агенцій у сферах PR, маркетингу, SMM, дизайну, брендингу та інших напрямках.
Мета дослідження — зрозуміти очікування спеціалістів від компаній, у яких вони працюють. Як пояснила Наталія Холод, СЕО «ВАРТО», надалі ці дані можна порівняти з очікуваннями самих роботодавців та знайти спільний ґрунт.
Ключові висновки дослідження:
- 61% чоловіків і 56% жінок віддають перевагу гібридному формату роботи, де офіс — ідеальне місце для колаборацій, тоді як віддалена робота для глибокого фокуса.
- 68% опитаних готові змінити роботу не заради статусу, а заради проєктів, де їхні ідеї будуть почуті.
- 48% учасників шукають команду, яка надасть простір для самореалізації.
- 65% креативників вибирають компанії, чиї цінності збігаються з їхніми власними: щоб бізнес підтримував соціальні проєкти, мав розвинену внутрішню культуру, екологічно реагував на події навколо.
- 63% респондентів стверджують, що вибирають компанію за цінностями, а не за проєктами: важливі чітка позиція бренду як роботодавця, культура відкритості та спільні переконання.
- 69% фрилансерів завжди шукають нові можливості, тоді як лише 31% штатних працівників готові до змін.
Результати дослідження вказують на трансформацію креативної індустрії в Україні, де гнучкість, свобода самовираження та спільні цінності стають визначальними факторами для фахівців при виборі роботодавця.
Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus Research з 1 серпня до 2 вересня 2024 року методом самозаповнення анкети в мобільному застосунку Gradus. Розмір вибірки: 189 респондентів.
Раніше Work.ua розповідав, що 45% українців хотіли б працювати онлайн.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.