Агенція комунікацій «ВАРТО» у співпраці з Gradus Research, Всеукраїнською рекламною коаліцією та Happy Monday провели опитування серед фахівців креативної галузі. Дослідження охопило фрилансерів, штатних працівників та креативників з агенцій у сферах PR, маркетингу, SMM, дизайну, брендингу та інших напрямках.

Мета дослідження — зрозуміти очікування спеціалістів від компаній, у яких вони працюють. Як пояснила Наталія Холод, СЕО «ВАРТО», надалі ці дані можна порівняти з очікуваннями самих роботодавців та знайти спільний ґрунт.

Ключові висновки дослідження:

  • 61% чоловіків і 56% жінок віддають перевагу гібридному формату роботи, де офіс — ідеальне місце для колаборацій, тоді як віддалена робота для глибокого фокуса.
  • 68% опитаних готові змінити роботу не заради статусу, а заради проєктів, де їхні ідеї будуть почуті.
  • 48% учасників шукають команду, яка надасть простір для самореалізації.
  • 65% креативників вибирають компанії, чиї цінності збігаються з їхніми власними: щоб бізнес підтримував соціальні проєкти, мав розвинену внутрішню культуру, екологічно реагував на події навколо.
  • 63% респондентів стверджують, що вибирають компанію за цінностями, а не за проєктами: важливі чітка позиція бренду як роботодавця, культура відкритості та спільні переконання.
  • 69% фрилансерів завжди шукають нові можливості, тоді як лише 31% штатних працівників готові до змін.

Результати дослідження вказують на трансформацію креативної індустрії в Україні, де гнучкість, свобода самовираження та спільні цінності стають визначальними факторами для фахівців при виборі роботодавця.

Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus Research з 1 серпня до 2 вересня 2024 року методом самозаповнення анкети в мобільному застосунку Gradus. Розмір вибірки: 189 респондентів.

Раніше Work.ua розповідав, що 45% українців хотіли б працювати онлайн.