Home Depot впроваджує нову політику, спрямовану на подолання розриву між «офісними» працівниками та людьми, що працюють із клієнтами безпосередньо в магазинах. Відтепер усі корпоративні співробітники, включно з вищим керівництвом і віддаленими працівниками, мусять щокварталу виконувати 8-годинну зміну в одному з роздрібних магазинів компанії. Про це повідомляє Forbes. Work.ua ділиться деталями ініціативи.

Home Depot — одна з найбільших торговельних мереж у Сполучених Штатах. Тут працює близько 450 000 співробітників. Тож дуже важливо, щоб усі, незалежно від посади, розуміли виклики та щоденні операції, з якими стикаються працівники магазину.

«Нам потрібно залишатися на зв’язку з основою нашого бізнесу, щоб ми могли справді зрозуміти проблеми та можливості, з якими щодня стикаються співробітники наших магазинів», — коментує ініціативу генеральний директор мережі Тед Декер.

Для «білих комірців» це можливість мати уявлення про взаємодію з клієнтами, операційні проблеми та фізичні вимоги роботи в роздрібній торгівлі, потенційно покращувати їхні управлінські та стратегічні рішення.

Але в такої корпоративної політики також є чимало ризиків, пишуть у Forbes. По-перше, «білі комірці» можуть сприйняти це як покарання, що призведе до невдоволення в компанії. По-друге, непідготовлені фахівці можуть припускатися помилок під час обслуговування клієнтів, і це викличе вже невдоволення відвідувачів магазинів.

Проте саме для Home Depot це не новий досвід. Така практика існувала в компанії й раніше, проте була скасована під час епідемії ковіду з безпекових міркувань.

Подібний досвід впроваджувала й інша компанія — служба доставки їжі DoorDash. Компанія вимагає від усіх співробітників у США, Канаді та Австралії, від інженерів до генерального директора, доставляти їжу раз на місяць. Ця ініціатива спрямована на те, щоб співробітники отримали глибше розуміння свого продукту й підтримували зв’язки з клієнтами. Для тих, хто не може здійснювати доставку, є альтернативи: робота в чаті підтримки клієнтів або продавців.

Хоча деякі працівники критикують цю політику (особливо високооплачувані айтівці), багато хто вважає таку ініціативу позитивною. А що ви думаєте про таку корпоративну культуру? Хотіли б на один день помінятися місцями з керівниками чи підлеглими?

* На фото — генеральний директор Home Depot Тед Декер. Зображення з офіційного сайту компанії.